Mofturi…

Standard

Unii au descoperit bobitele de caviar.Altii, nepretuitele trufe…Mai nou se poarta semintele de goji si alte chestii „exotice”…

Si cand toata lumea manata de accese de snobism descopera ceva mai rafinat sau sofisticat, eu am descoperit…pufarinul!Ta-naaa!!

Daca m-ar plati cineva regeste sa fac reclama icrelor rosii sau negre, as refuza.Ca nu ma pricep nici la reclama, nici nu-mi plac ouale de peste, oricat de sturion ar fi el!

Dar pufarinul il laud gratis si cu entuziasm.Cereale de-astea expandate si glazurate am mai mancat, mai ales in copilarieAsa ca nu pot sa spun ca am avut acum o revelatie.Dar, dupa ce am tot crantanit la pufarin maruntel si sec de la Bobita, am descoperit acum „editia de lux”, ca sa zic asa,Los Pufirinos!De vreo luna, de cand le-am cumparat fara nici o tragere de inima, doar cu ceva curiozitate, de la Lidl, mi-au creat dependenta.:))Si fiindca se gasesc in pungi mari de 300 de grame, toata ziua incarc si golesc castronele cu pufarin!Sunt mai rau ca un hamster, nu ma pot opri din rontait.Dar sunt foarte aromate, cu o glazura dulce-acrisoara, sunt pufoase si nu foarte colorate(deci nu sunt bune de facut margele).

Nu ma certati si voi ca dauneaza la silueta, silueta mea e o cauza pierduta!Si nici ca sunt dulci, dauneaza la smaltul dintilor…Lasa, ca daca se duce smaltul astora imi pun altii, de portelan…Ce, zaharul e glicogen, hrana pentru creier! Asa vrea creierul meu, sa se hraneasca cu pufarin!Si cum pufarin din Alpi inca n-am vzut, mananc Los Pufirinos de Prahova!Se bucura si creierul, se bucura si sufletul.Si se bucura si portofelul, ca de 5 lei ma umplu de bucurie!:))

Zice Sotu’:trebuie sa intram la Lidl, sa luam un sac de boabe pentru caine si un saculet de boabe pentru motan…Pai si saculetul meu? Ca, ete, am si eu boabele mele…pufarine!:))

Voi cu ce va delectati? Care e ultimul „moft” culinar care v-a sedus?

26 responses »

  1. Periculoase rau … si eu am mai cazut prada ispitei dar am reusit sa nu recidivez prea des. Eu ma delectez din cand in cand si cu batoane de susan … imi aduc aminte de copilarie cand cumparam de la o tanti de la coltul strazi ceva cat de cat asemanator (erau muuult mai bune alea dar ce sa-i faci)🙂

  2. Cu 2 litri de apa pe zi ca vin sarbatorile si nu mai intru în toale! Acum serios, din cauza tiroidei e teroare, iar m-am îngrasat si abia am fost la control! Iar nu era buna dozarea medicamentelor!
    Sa dai în prosteala cu doctorii astia!

    • Decat un doctor prost, mai bine o asistenta buna!zise Adelina, plina de modestie…:)Nu-ti face probleme cu toalele, am vazut eu ieri la mall ca se poarta numai chestii-sac, nici nu stii bine ce sunt, bluze sau rochii.Dar poti sa te mai ingrasi lejer 15 kile, ca tot iti vin, asa croiala au!:))

  3. Acum cateva zile am redescoperit placerea de a manca nuci cu miere😀
    in rest nu prea pot rontaii nimic ca sant ba sarate, ba dulci, sare nu am voie deloc, si zahar doar cu moderatie, dar cand merg la DEVA (odata pe luna ) intotdeauna imi iau cate un covrig cu susan
    sant tareeeee deliciosi !

    • Aha! tu mananci chestii bio, nu porcarii expandate, ca mine.:)Eu as manca o lingurita de zahar, una de sare si tot asa.Sigur ca nici mie nu mi-e indicat, dar cand o sa am nevoie de doctori, sa-mi spuna ce am voie si ce nu, o sa-i caut;deocamdata sa-si tina sfaturile pentru ei, ca nu intentionez sa traiesc 100 de ani(nu-mi sta bine cu riduri si nu stiu daca-mi rezista colagenul inca un secol)

  4. Pana sa se supere tiroida pe mine, nu-mi placea ciocolata…da deloc. Statea o ciocolata la mine-n frigider pana expira.
    De un an de zile sunt in stare sa mananc un sac de ciocolata. Zilnic

  5. Mananc ce dulce se nimereste. Uite, chiar acum, de exemplu, doar ce am papat un pachet de Eugenia😉 Și-a fost destul de bun.
    Dar sa stii ca pufarinele imi plac si mie desi n-am mai mancat cam demult.

  6. Eu am re-descoperit recent Nuga. Napolitana aia care are-n mijloc o caruta de crema sintetica. Imi place al dracului dar nu prea ma lasa prietena mea sa mananc, zice ca nu-i sanatos🙂

  7. OMG, Adelina: mai exista pufarine/pufarini?!…😀 De vreo 15 ani, încercam sa ne „alimentam” fara grasimi animale, zahar si „sode”, eh ni se mai întâmpla sa sarim gardu'(ca-n we-trecut la verii-fermieri!), da’ a doua zi un iaurt 0%-fat si-un „gref”…🙂 Avem noroc de-a nu fi „ahtiati” dupa dulciuri, o singura exceptie: ciucalata neagra, cel putin 70% cacao, sursa de magneziu, un anti-stress natural…🙂
    – – –
    sanatate si-o zi senina…

    • Nu tin sa duc in mormant un trup perfect sanatos la 100 de ani.Prefer sa va spun adio la 50, cu sufletul plin de satisfactii.:)) Dar , daca glicemia, colesterolul, stresul sau alte exagerari ma vor face sa ajung o leguma cu ochii in tavan, o sa regret amarnic de am spus acum…Totusi, nu cred sa mi se traga sfarsitul de la niste pufarine…:)Plus ca las altora o portie mai mae de „gref”…:)

      • pragmatico care iesti tu…🙂 Nu poci crede ca ai vrea sa „pleci” la 50, come on!😉 eh, cum sa „mori” din pufarine!🙂 =))
        – – –
        sanatate!

      • N-am zis ca vreau, ci ca accept riscul.Da’ n-aveti voi norocul asta! Tot o sa mai bantui, in trup sau in spirit…:))Desi am eu sentimentul ca apuc si apocalipsa urmatoare, nu numai pe cea de luna viitoare!:))

  8. Tocmai am terminat a doua punga de pufuleti de la Gusto, singura „marca” de pufuleti care imi place. Sotul meu mananca pufarine la sac, mai ales de cand l-a necajit un coleg care a stat o ora in pauza, rontaind la niste pufuleti, unul cate unul. Acum Mihai si inca un baiat rad de acel coleg mancand cate pufarine, una cate una. :))

    • Si eu am avut perioada „devorator de pufuleti”, acum am schimbat.:)Deci il trec si pe sotul tau in fratia „Los Pufirinos”.Vom fi din ce in ce mai multi si mai puternici si vom cuceri lumea!:))

  9. io sunt devoratoare de ciocolata neagra , cat mai amara , 85 %…zace peste tot prin casa , nu pune nimeric mana neam pe ea :)…vorba vine zace…ca pe unde o intalnesc dispare !

Lasă un răspuns

