Luni, cand nici iarba nu creste

Standard

Dumnezeu a fost un bun manager de proiect.A calculat, a socotit, a experimentat si a facut lumea in sase zile. Si in a saptea s-a odihnit.

Ce nu ne spune cartea e ce a facut in saptamana urmatoare.Adica cum si-a patrecut Dumnezeu a doua zi de luni…Pentru mine ar fi fost interesant de stiut cam ce sentimente L-au incercat stiind ca trebuie s-o ia de la capat dupa o zi de odihna.Daca Lui i-o fi fost greu, ce sa mai zicem noi, beneficiarii unui week-end prelungit?

Nu stiu de ce uraste toata lumea ziua de luni.Teoretic, ar trebui sa ne fie mai usor, ca doar avem bateriile incarcate,Practic, nimic nu e mai agasant decat desteptatorul care suna luni dimineata.Parca e gongul de final, adio relash, hai, osul la treaba!Cica si ierbii ii e lene sa creasca lunea…

Azi imi e ceva mai usor.Nici n-am simtit ca a fost week-end, caci am fost de serviciu.Si azi m-am trezit agale, lenevind ca un pasa, caci sunt de serviciu la noapte. Si a fost si o zi insorita, tocmai buna pentru ridicarea moralului.Si pentru tuns trandafiri si greblat frunze…Doamne, am fost harnica de luni! Sper sa nu ma tina toata saptamana!…

Spor la lucru va doresc, tovarasi!Hai, ca pana vineri mai e putin.Pardon, pana joi, ca vineri e sarbatoare!Ce bafta au unii…(buni si sfintii la ceva, tovarasi!)

22 responses »

  1. mie imi place lunea! Ce nu-mi prea place este duminica seara uneori cind trebuie sa ma pregatesc pentru luni. Ca daca nu ma pregatesc, atunci ajung sa nu-mi placa lunea!😀

  2. una la mâna: nu urasc lunea, iar a doua, la picior sau la umar: ce sarbatoare e vineri, Adelino maica?…😉 ca la noi va fi 30/11, cica Saint-André, da’ nimeni nu serbeaza onomasticilii prin vestu’ asta salbatec-rau…🙂
    – – –
    sanatate si spor în tot ce faci…

    • Pai cica sf.Andrei asta e ocrotitorul Romaniei, drept pentru care trebuie sa-l sarbatorim si noi cum se cuvine, cu un liber national, mai ales ca se cupleaza cu 1 Decembrie, deci punem de-o mini-vacanta!:))Chiar salbatici, voi n-aveti sfinti nationali, de-astia care trag la odihna?

      • Sa stii ca ma ghidez dupa periodicitatea cu care copilul merge la scoala si dupa Happy weekend-ul pe care il posteaza Elly sambata. :))
        Am cumparat sambata 2 kg de mere, cu gandul sa fac placinta si pana seara le-am mancat asa, crude. :))

  3. Adelina, de data asta avem program identic🙂
    Cum se face că majoritatea zilelor libere sunt în sezonul rece şi zgribulit? Eu vreau libere în iunie-iulie – aviz politicienilor aflaţi în campanie!

  4. Luni ne e mai greu sa ne apucam de treaba pentru ca oamenii in general se obisnuiesc foarte repede cu odihna si se adapteaza mai greu la un ritm alert de munca. Miercuri-joi deobicei ne e mai usor sa ne trezim devreme. Spun asta eu, care frec menta si ma trezesc cand vrea bicepsu’ meu de ceva vreme incoace…

    • Pentru mine e luni in fiecare zi in care trebuie sa ma trezesc de dimineata.Prefer tura de noapte, cu oboseala si durere de cap decat sa ma dau jos din pat la 5:30!As freca si eu niste menta, dr cred ca mai am vreo 20 de ani pana la pensie…:)

      • Doar cand trebuie sa ma trezesc e luni :)) Dupa ce-am dormit vreo 3 ore doar…dar nici nu pot mai mult…
        Dupa aceea se transforma in duminica… Si a doua zi e din nou luni😉
        Intelgi acum cum devine chestia :))

  5. Great – I should definitely pronounce, impressed with your web site. I had no trouble navigating through all tabs and related information ended up being truly easy to do to access. I recently found what I hoped for before you know it in the least. Quite unusual. Is likely to appreciate it for those who add forums or anything, web site theme . a tones way for your customer to communicate. Excellent task.

Lasă un răspuns

