A venit Mosul?

Standard

Ho,ho, ho!!!Vineee mosu’!

ghete cu animalePardon, cred ca alt mos era cu ho-ho-ho.Asta de-a umblat azi noapte e mai silentios, n-are nici zurgalai,nici reni si nici aptitudini de cosar.Doar tranteste ceva in ghete si pleaca.Si da mai mult nuiele decat cadouri. Eu cam asa mi-l inchipui pe Mos Nicolae, umbland cu snopul de nuiele in spate, precum aia de trec pe ulita mea strigand:”maaaaturi ,maaaaturi aveeeem…”

Eu, cu capul plecat si cu o lacrima de crocodil in laba gastei, recunosc cinstit ca la mine n-a venit azi-noapte nici un mos! Decat titularul de contract, cel stapan pe jumatate de pat conjugal.Dar asta nu e inca mos, e doar grizonat, deci nu se pune!:)

Am si eu o parte de vina, cum sa-mi intre Mosul in casa prin efractie, daca eu nu mi-am pus bocancii in fereastra? Drept sa va spun, crema de ghete aveam, puteam sa lustruiesc incaltarile si sa-mi incerc norocul, dar mi-a fost cam teama.Ca in ziua de azi nici in mosi nu poti sa mai ai incredere, vin zambitori, cu tolba plina si cat ai clipi ti-au shutit mergatorii!Sa raman fara ghete tocmai acum, la prima ninsoare? Ca oricum mai mult de-o nuielusa nu primeam, cel mult cu doua mentosane atasate…Daca era vorba de o nuia fermecata, una pe care s-o folosesc sa transform carutul de butelie in Ferrari si cotetul cainelui in anexa cu piscina, ma riscam.

Dar ca sa nu stau sa suspin toata ziua ca am fost discriminata si ca mosul se uita numai dupa trufandale sub 20 de ani ,ma amagesc cu gandul ca am primit in dar prima zapada.Ce, n-a fost special pentru mine? Ca mie asa mi s-a parut…

Daca voi credeti ca in ghete se pot pune numai daruri, va inselati. V-o spune un cunoscator. In primul an de casnicie, in perioada de rodaj, in care nici unul din noi nu voia sa renunte la ambitii si nici la tabieturi personale, ni se intampla sa ne „ciorovaim” destul de des. Sotu’ venea cu o mie de argumente, eu veneam cu argumentul suprem, „de-aia asa!”. Doar ca realizam repede ca am exagerat si incercam sa incalzesc atmosfera, sa nu-l vad botos. Ei, ca o incalzeam in stilul meu,de obicei cu o gluma proasta, asta e partea a doua.:)

Ne-am contrazis intr-o seara, naiba stie pe ce fleac si ne-am culcat cam sifonati. Dimineata,am zis sa nu plece omu’ suparat la munca, sa-l impac cu o gluma.Si cat s-a dus el sa se barbiereasca si sa se echipeze, eu m-amdus pe hol si i-am pus in ghete…doua portii  substantiale de mancare de urzici! Daca asta am gasit in frigider…:)N-a avut noroc sa gasesc bomboane…Apoi m-am bagat repede la loc in pat.

N-am fost de fata sa-i vad zambetul de bucurie cand si-a bagat picioru’ in ghete,dar un zumzet cu multumiri a ajuns pana in dormitor.:)Cert e ca i-a trecut supararea.Pai avea de ales? ca cine stie ce surprize l-ar fi asteptat a doua zi..

Acu va las pe voi sa va laudati cu ce ati primit aseara de la Mosul. Sa nu treceti ninsoarea pe lista, ca asta e a mea, n-o impart!

Si La multi Ani! tuturor Nicoletelor si Nicusorilor.

 

PS. Pentru prima data de cand tin eu minte a venit Mos Nicolae si la serviciu.A adus tuturor angajatilor o plasuta cu un cozonac, suc 2 potocale si-o ciocolata, plus felicitare.Nu e mare lucru, dar gestul conducerii e de apreciat.O fi din cauza ca pe managerul nostru il cheama Nicolae? Da’nu-i chiar mos…:)

 

19 responses »

  1. Lasa draga mea ca avem noi „mosii” nostri trebuie sa mai vina unul nou pe cap?! Ca se zice ca daca sunt grizonati au început sa intre în faza de mos!
    Scuipa-l sa nu-l deochi pe manager ca poate si de craciun va pregateste ceva! :))

    • Nu e voie sa-ti scuipi seful!Ne-a pregatit si pentru craciun ceva, ce e drept: o petrecere privata pentru toti angajatii spitalului doritori sa socializeze. Noi platim 20 de lei, restul suporta primarul, ca la restaurantul lui va avea loc sindrofia.:)Cica sa ne cunoastem mai bine…Daca mi-e gata rochia de tafta cu trena de organza si gasesc si perle asortate, ma duc si eu.:)Ar merita sa-i fac un tango pe sefii mei, ca eu calc excelent pe picioare, umbla in slapi o luna pe urma, ca nu mai intra in bocanci.:))

  2. Nu stiu cum se face, ca in toata tara a nins, chiar si la tine, care stai la doi pasi de blocul meu si doar la mine a plouat. E cinstit asa? Ai oprit toata zapada la tine, hoato! Macar un fulg, doi, daca suflai si spre Ploiesti, eu ma declaram multumita.
    Manageri nu am pe aici, dar cadouri am primit, sa stii.😛

  3. O fi fost un mos electoral ala de la serviciu?🙂
    Eu ma laud cu ceva toale noi … primite si ceva mai multe dulciuri oferite😀

  4. Fiindcă mă număr printre fericiţii „stapânitorii de jumate de pat”, m-am grăbit să ofer primul cadoul, nu de alta, dar să nu mă trezesc cu mai multe nuieluţe (şi nu numai în bocanci)😉 Sigur că am primit şi eu…o carte despre imperiul roman, cadou pentru care sunt foarte Happy🙂

  5. Pai normal! Pe Mos trebuie sa-l momesti cu ceva: ghete, cizme, ciorapi (spalati) sau macar cu niste adidasi (nu de porc) :)) Daca tu nimic, nimic…😦
    Managerul vostru n-o fi chiar mos, dar poate ca se antreneaza😉
    La mine …ai vazut ce dileme am avut.🙂

Lasă un răspuns

