Vreau sa zbor

Standard

elefantul-zburator_88e07b0019e6fbAm citit articolul lui Hapi despre zborul cu avionul si aventura de pe aeroport.Si mi s-a facut pofta de zbor.

De fapt, eu zbor des, aproape zilnic, doar ca o fac pe aripile imaginatiei. Si atunci sunt si pasager si pilot si insotitor de bord si teroristul care deturneaza avionul cand vreau sa schimb brusc destinatia. Pe bune si in realitate n-am urcat niciodata intr-un avion. Sa ma scuzati, eu mi-s de la tara…Si nici nu cred ca mi-ar placea prea mult avand in vedere ca eu nici in lift nu ma sui.Nu ca as fi claustrofoba, pot sa stau inchisa o zi intreaga in sifonier, dar pur si simplu nu-mi place sa atarn de un fir.Si cum avionul n-are nici macar fir…

Aud pe unii ce senzatie deosebita e la decolare, cand trebuie sa invingi gravitatia. O fi, maica, dar tot asa invingi gravitatia si cand sari coarda, ca doar te desprinzi o secunda de la sol! Si ce superb se vad norii si soarele de la inaltime! Pai tot asa se vad si de jos, ba cred ca perspectiva e mai ampla de la distanta! A, daca m-as intalni in zbor cu un OZN , ar fi altceva! Eu sa le fac martienilor cu mana prin hublou si ei sa-mi trimita bezele. Doar daca n-ar interpreta gresit gestul meu, poate ca un deget s-ar ridica prea mult si atunci mi-ar trimite niste bezele-laser de m-ar integra urgent in absolut!

Pe aeroport am fost de cateva ori, dar doar in postura „persoanelor care au insotit pe calatori la tren”. Pai ce, n-are si avionul tren…de aterizare?Prima data m-am uita ca curca-n lemne, ca nu pricepeam nici cum e cu jetonul de la parcarea cu plata. La prima asteptare la poarta de „sosiri”  ma uitam sa-l vad pe Copilu’ cand se deschide usa si ziceam :uite, o sa fie al 1846, 1847-lea calator…pana mi-a zis Sotu’ ca ala e ceasul electronic, tocmai schimba minutele.:)) Acum intru tantosa pe Otopeni de zici ca m-a facut mama navetista pe ruta Bucuresti-Antananarivo!:)

Daca zborul cu avionul nu l-am incercat(inca!) , ma fascineaza in schimb zborul cu parapanta. In localitatea mea e un deal plesuv, destul  de inalt, unde vara vin amatorii de zbor cu parapanta. Ma uit cu jind la ei, as vrea sa incerc si eu. Am vazut parapantisti si la Balea Lac, dar pe aia nu i-am invidiat, la cate stanci erau in jur si ce viraje stranse luau.Dar la mine, pe Piscul Domnului, nu pare prea periculos, singurul risc e sa-ti intre un stiulete de porumb in fund la aterizare, ca sunt culturi la baza dealului. Dar cred ca merita sa iei si un supozitor cu boabe, numai sa plutesti pe aripile vantului…

Asa ca m-am hotarat:vreau parapanta! Daca nu-mi aduce nici un mos, nici un iepuras, imi fac singura.Ca iau para dintr-un par si gradina mea se termina in panta.Deci ,daca rostogolesc para pe panta, se cheama ca mi-am mai indeplinit un vis: am parapanta!

Nu va intreb cum v-a placut zborul cu avionul, dar ziceti voi daca n-ati vrea sa fiti Zburatori sau Supermani si sa virati cu mana dreapta intinsa? Wow!!

 

24 responses »

      • Adelina, ador sa zbor…🙂 sa „sar” de la un avion la altu’, ceea ce fac de peste 32 ani, far’ sa ma satur… poate pen’ca locuiesc în capitala europeana a aviatiei si-a spatiului…🙂 ma simt formidabil de bine într-un aeroport, de-abia astept sa zbor din nou, în curând…🙂
        – – –
        “avion cu motor ia-ma si pe mine-n zbor…
        nu te iau, ca esti prea mic si te cheama polonic!”🙂 – ambii mei copii îsi amintesc aceste versuri, desi nu vorbesc româneste, dar înteleg cam 80%…🙂

      • Adelina, copiii nostri vorbesc: franceza, engleza, spaniola, plus chineza si japoneza(fiu’-miu!), desi n-au doua limbi ca… pendula, caci poarta ceasuri electronice…🙂

  1. Nu as vrea sa zbor si sa virez singura. Sunt atat de buna la orientare incat sigur asdauna grav sanatatii cuiva😀
    Mda, e o senzatie deosebita cand iti tiuie urechile si ti se strange stomacul la decolare😀
    Cand prinzi turbulente puternice e si mai cool. Iti desfasori viata prin fata ochilor dar te uiti la partener cu aerul „ah, ce plictisitor!!!”
    Oricum Adelina, sper ca o sa zbori intr-o zi. Cum iti doresti:)

  2. Adelina, am zburat. Nu mi se pare mare lucru, nu ma pasioneaza dar nici nu pot spune ca nu-mi place. Ma plictiseste insa toata birocratia din aeroporturi, toate filtrele prin care trebuie sa treci. E foarte enervant. Eu n-am avut vreo senzatie extraordinara cand am aterizat, mi s-a parut ceva atat de firesc de parca mai zburasem de 100 de ori inainte😉
    N-ai ce regreta.
    Dar nici parapanta nu ma incanta😉

    • Hai ca e frumos cu parapanta, sa-ti fluture vantul prin plete.Chiar, de ce n-or fi si avioane decapotabile?sa poti varsa peste bord, in capul trecatorilor…:)Eu n-am avut probleme decat cu filtrul de cafea.:)

Lasă un răspuns

