Legenda CEC continua…

Standard

cecVa povesteam odata despre „batalia” mea cu marea banca numita CEC. A trecut destul de mult de atunci si n-am mai avut tangente cu respectabila institutie.Pana azi…

Le-am trecut pragul cu speranta ca lucrurile s-au modernizat sau ca macar au un personal mai instruit, mai competent.Am descoperit ca timpul a stat in loc.Sa fie frunza de stejar ce le serveste de blazon un simbol al permanentei? Al eternei incompetente?

Ce m-a frapat in primul rand a fost pustiul. Ziceai ca apocalipsa deja trecuse pe acolo si maturase tot .Cand deja ma uitam dupa un clopotel, o sonerie, o piatra in geam, ceva sa-mi fac simtita prezenta, apare o tanti. Initial am crezut ca e de la un priveghi, dupa aspect, „lunga, slaba si zaluda”, neagra si la haine si pe la ochi si am banuiala ca si in cerul gurii. M-am abtinut sa-i transmit condoleante, am intrebat-o doar unde pot alimenta un cont. Ca nu reiesea din nici un afis…S-a uitat si ea mirata in jur, cred ca avea aceeasi dilema, dar a aparut o alta cucoana doamna care m-a chemat la un ghiseu.

Notasem numele posesorului de cont si contul pe un bilet si i l-am dat spunand ca vreau sa alimentez contul repectiv.Pacane ea ceva in tastatura(am  simtit o mare solidaritate vazand ca foloseste un singur deget, ca si mine) si-mi zice:”dati-mi CNP-ul persoanei”.

Luata pe nepregatite de intrebare zic ca nu-l stiu.”Atunci celalalt nume, daca are mai multe”. Nici asta nu stiu, ca n-am fost de fata la botez!

„Pai nu puteti depune banii asa, ca uite, sunt doua persoane cu acelasi nume, in acelasi judet si nascute in acelasi an, unul in aprilie si unul in mai”(parca).Ma scuzati, n-am fost de fata nici la nastere!

Si nu inteleg care e problema, ca nu trimit garoafe de Florii si nu se stie la cine ajung, alimentez un cont si contul e asta scris aici, nu conteaza cate prenume are posesorul si daca e Rac sau Berbec!Deja simteam ca am un deja-vue…

„Biiine, dati-mi buletinul! „( i se citea entuziasmul pe fata de parca primise o marire de salariu!) Dau documentul, mai plimba nastrusnicul degetel pe tastatura si…gata!Tranzactie incheiata cu succesuri!

Am zbughit-o pe usa inainte ca privirea de vultur cu calvitie sa ma transforme intr-o stana de piatra.Poate totusi era un priveghi acolo si am deranjat…nu prea mirosea a tamaie si lumanari. Doar putin a creier mucegait si a faliment…

Pan’ un leu la CEC depui

Te ia mama dracului!…:))

13 responses »

  1. Ma mut la alta adresa, imi fac un nou buletin si merg sa ridic alocatia copilului. Nu imi poate da alocatia, pe motiv ca m-am mutat si am alta adresa in buletin. Atat de batute in cap sunt, incat nu pricep nimic, oricat ai incerca sa le explici. Daca, printr-un miracol, mai exista o femeie in Ploiesti cu numele Sas Alexandrina Vienela, cu un copil numit … Ionut, nu pot pricepe femeile astea ca CNP-ul este unic?
    Nu stiu dupa ce criterii le angajeaza, dar clar nu dau teste de logica.

  2. La agentia CEC cu care am lucrat si eu timp de cativa ani, lucrurile stau oarecum altfel. Peisajul e destul de animat. Nici tipele de acolo nu par incuiate. Cred ca mai depinde si de oamenii care lucreaza pe acolo.

Lasă un răspuns

