COLIND

Standard

IN AJUN DE MOS AJUNmosul

BAT IN POARTA LA OM BUN.

DE-S NAMETII PANA-N GRINDA

EU TOT VA ADUC COLINDA

DE E VIFOR ORI TAIFUN

NIMIC NU IMI STA IN DRUM

POA’ SA NINGA FULGI SI PENE,

POA’ SA-MI FIE SOMN SAU LENE,

SA AM FEBRA MUSCULARA,

TOT AJUNG LA VOI PE SEARA!

 

moscraciun (113)VA UREZ DE SANATATE

SI DE MESE-NBELSUGATE

CU SARMALE SI CARNATI,

COZONACI FARA RAHATI

NUMAI NUCA SI STAFIDE,

ROM, CACAO, ARAHIDE!

SI PLACINTA CU BRANZICA

PUSA LANGA FRIPTURICA,

PASTRAMA SI MAMALIGA

SI VIN FIERT INTR-O ULCICA.

LA DESERT SI-UN TRIFERMENT

CA SA DIGERATI DECENT!…

 

VA UREZ NOROC LA BANIcopil

SI DE PAGUBA-N DUSMANI,

DE CASTIG LA LOZ IN PLIC

SAU LA LOTO POTUL MIC.

LA DUSMANI PADUCHI SA FIE

 PLUS UN SCARPINAT DE RAIE!

 

DE IUBIRE S-AVETI PARTE

NOAPTEA ASTA SI-NCA-O NOAPTE

PANA DA SCLEROZA-N VOI

SA DORMITI TOT CATE DOI,

SA-MPARTITI  ACELASI VIS

SI IN ZORI SA CERETI BIS!

 

corDE COPII VA BUCURATI

SI VOI, MAME, SI VOI, TATI,

SA INTINERITI CU EI,

SA VISATI LA NEPOTEI

SCHIMBATI SCUTEC, SCRIETI LECTII,

STERGETI MUCII, FACETI FRECTII,

AZI LUATI CARTI PENTRU SCOLARI

MAINE SUNTETI SOCRII MARI…

 

SA VA FIE CASA PLINA

DE CALDURA SI LUMINA

IAR FACTURA LA CURENT

SA FIE CAM DE UN CENT!

 

SA VI SE DUBLEZE LEAFA,decor

PROSTII SA ISI PUPE CEAFA,

SEFUL FIE NUMAI MIERE,

SA MUNCITI DOAR DE PLACERE!

 

DACA NU IMI ZICETI”STOP”

MA REVARS CA UN POTOP

ZIC INTR-UNA, ZIC DE BINE

SI LA VOI DAR SI LA MINE

NU-S PLATITA LA CUVINTE

ZICETI „HO!” SAU DAU-NAINTE?

EI, ACUMA MA OPRESC

CA DEJA CAM PLICTISESC

LA SFARSIT, DOAR O URARE:

url.gifcoronitaTRAITI-AR BLOGUL, FRATIOARE!

 

UN CRACIUN IMBELSUGAT

SI PLATA LA COLINDAT!!

29 de răspunsuri »

  1. M-as fi mirat eu sa treaca perioada asta si sa nu ne ciocani la usi cu colindul, in stilul tau inconfundabil. :))
    Sa ai un Craciun de poveste, Adelina, alaturi de familie, de cei dragi!

  2. Nu prea m-am regasit pe-aci, prin colind. Pe someri i-ai uitat :))
    Da’ mi-a placut chestia cu „trai-ti-ar blogul”. Asta da!
    Craciun fericit, draga mea! Cu sanatate si cat mai multe bucurii! 🙂

  3. pfuiii, că departe ţi-ai mai pus casa, am obosit de cât drum am bătut pân-am ajuns la tine. prin urmare, ne daţi ori nu ne daţi? ca să ştim cum să colindăm, nu de alta 😉

    Sărbători fericite lângă oameni frumoşi şi dragi!

    • Multam fain de-asa colinda!
      Va dam ganduri bune si urari de sanatate si belsug.De restul sa se ocupe organele de resort proaspat investite.Ce, sunteti asistati sociali?:)

      Multumim, boier Calin
      Ca ne-ai incantat putin
      Si ca-n muzici ne imbraci!
      Noi ti-om da in schimb…colaci!

  4. Usually I don’t learn post on blogs, however I wish to say that this write-up very compelled me to check out and do it! Your writing taste has been surprised me. Thank you, very nice article.

  5. Can I just say what a aid to find someone who truly is aware of what theyre speaking about on the internet. You definitely know easy methods to deliver an issue to mild and make it important. Extra people must read this and understand this facet of the story. I cant imagine youre no more fashionable because you definitely have the gift.

Lasă un răspuns

