Sa nu razi…

Standard

sa nu raziUite ce am gasit…

Mi-a placut pentru ca e simplu si adevarat.

Luati aminte!Desi poate ca stiti cum e sa stai singur si cu capul plecat in ploaie…Iar altii au ras.

11 răspunsuri »

  1. E o chestiune de bun simt sa nu razi de necazul altuia, cred ca numai un om foarte…neevoluat ar fi capabil de asa ceva
    Nu-mi amintesc ca cineva sa fi ras de mine cand am fost la greu, poate ca doar nu le-a pasat

  2. Mi-am amintit de o mică lecturică scrisă de Ionel Teodoreanu, parcă se numea ”În casa bunicilor”, sper să nu greșesc. Lecturica începe prin să nu, să nu, să nu… Mi-a plăcut enorm când am citit-o și este plină de învățăminte, iar una dintre ele este chiar ce ai postat tu astăzi…

    • Toate sfaturile bune incep cu „sa nu…’, dar cred ca asta e cel mai usor de respectat.Daca nu poti sa ai compasiune, sa intinzi o mana de ajutor macar nu rade de necazul altuia.Nimeni nu e imun la nenorociri, necazurile ne pandesc pe toti.Pe mine m-a atras si textul si imaginea;cand te loveste o nenorocire devi si mai firav decat esti in realitate, exact ca puiul asta oropsit…

    • As intelege bucuria asta daca s-ar traduce intr-un castig personal, dar de cele mai multe ori e gratuita,e parca o satisfactie ca fulgerul a lovit in alta parte si te-a ratat pe tine; dar cel lovit ce vina avea?

  3. E foarte adevarat. Niciodata nu pot rade de necazul cuiva. Chiar si cand omul merita…imi dau seama ca nu-i omeneste sa rad. Incerc intotdeauna sa ma pun in locul celui napastuit.

Lasă un răspuns

