Cine este Dumnezeu

Standard

Nu stiu cine a lansat aceasta cugetare, eu v-o dau de la Copilu’ citire.E adevarata si perfect aplicabila si in ograda mea.

caini-si-pisici3Ce zice cainele:

Omul m-a adunat de pe drumuri, mi-a dat un adapost, mi-a dat apa si mancare; cand am fost bolnav m-a mangaiat si m-a ajutat sa ma vindec. Cred ca el este Dumnezeu!

Ce zice pisica:

Omul m-a adunat de pe drumuri, mi-a dat un adapost, mi-a dat apa si mancare; cand m-am imbolnavit m-a mangaiat si m-a ajutat sa ma vindec. Cred ca eu sunt Dumnezeu!

Asa e si la noi in curte.Daca ma duc la Max cand sta zgribulit in cusca lui iese si se tranteste spasit pe picioarele mele, nici nu indrazneste sa se miste  cat timp il mangai, e in extaz:”multumesc ca ma bagi in seama!”.Daca ma duc la Yeti, care sta ca un pasa intre perne, se uita pe sub sprancene si se intoarce alene cu burta in sus parca ar zice:”bine, venereaza-ma, iti dau voie sa ma mangai!”:))) Cine, cui ii tine companie?

32 de răspunsuri »

  1. :)) Am si pisoi si catel. Sigur ca ai dreptate. Desi eu l-am adus acasa pe pisoi, caci l-am gasit, el pare tot timpul nemultumit :))
    Fata de catel care se face presulet in fata mea :))

Lasă un răspuns

