Hip-hip! Ura?

Standard

tortLumee, azi e ziua mea! Nu spun cati ani am implinit asa cum nu spun nici cate fire albe am la tample, nici cate plombe in molari(desi o masea de minte inca e in crestere, pe bune!) Dar nu-mi aniversez nici centenarul, nici macar jubileul de diamant asa ca n-o sa vedeti nici o parada nationala. N-or sa defileze nici vanatorii de munte, nici vanatorii de fantome si nu va brazda cerul nici o escadrila de MIG-uri care sa-mi scrie numele in aer. Cel mult va cadea o ploaie de meteoriti trimisi de strabunica mea de pe Marte pe care o rog pe aceasta cale,daca tot imi trimite pietre macar sa fie ceva safire si chihlimbare, ca bolovani am si eu destui si mai ales sa-si regleze bine tirul, sa nu-mi zdruncine tiglele pe casa!

Tare mi-as dori sa va invit pe toti la o agapa! Dar tocmai am concediat menajera si valetul deci n-a avut cine face sarmale si cine sterge oglinzile in sala de bal.Iar la restaurant nu-mi permit sa va scot ca sunteti multi si mancaciosi si mie inca nu mi-a dublat guvernul leafa.

Dar promit :cand voi implini 100 de ani si 6 luni(asta ca sa fie vara) o sa facem un party strasnic pe peluza din spatele casei, acolo unde imi parchez eu ozeneul si cultiv cartite.O sa curga sampania in valuri, o sa ne cante Irina Loghin si Fuego si-o s-o rog pe madam Merkel sa ne serveasca cafelele, ca gogosi ne-a servit destul. Ba o sa-l chem si pe Obama, sa avem si o pata de cuoare…Asta , daca voi castiga intre timp la loto! Daca nu, va dau o shaorma fara de toate, numai lipie cu colesterol si trigliceride…:)

Pana atunci va doresc mult bine, sanatate si noroc si-vorba lui tata- TOATA LUMEA SA TRAIASCA, NUMAI NOI SA NU MURIM!!

ps. Mai aniversez ceva azi: 26 de ani de casnicie! Condoleante, Sotu’!:))

aniversare-07

81 de răspunsuri »

  1. Tu,La Multi Ani! Arati diferit! Ce ti-ai facut? Ai slabit? Ti-ai schimbat stilu? Te-ai tuns? Ceva e schimbat la tine. Ah,cred ca stiu ce-ar putea fi! Ai mai imbatranit cu un an. 🙂
    Cine nu a iubit niciodata inseamna ca nu a trait niciodata. Voi iubiti si traiti frumos impreuna. Va doresc înca 50 de ani de acum inainte sa aveti o viata cat mai frumoasa si o relatie stralucita.

    LA MULTI ANI!

    • N-am mai imbatranit, m-am mai inteleptit! cred ca te-a izbit cresterea vertiginoasa de iq…:))
      Multumesc de urari, tu stii foarte bine ce inseamna sa traiesti niste decenii langa cineva.Uneori e greu, dar e minunat.Si merita!

  2. La multi, multi ani, Adelina, multa multa sanatate si fericire iti doresc din tot sufletul !
    Tu faci parte dintre oamenii care au sufletul mereu tanar si asta este cel mai important in viata, iti sarut mana cu drag si iti doresc ca toate dorintele sa ti se implineasca !

    • Multumesc, Ninu!Cu sufletul ma mai descurc, mai rau e cu incheieturile, ca incep sa cam trosneasca…Dar daca tu poti sa treci peste asta, atunci cu siguranta pot si eu!Daca toate dorintele mele se vor indeplini atunci si tu ar trebui sa-ti gasesti fericirea, sau macar jumatatea…

  3. LMA, cu sanatate, „pestisoara”! 🙂 Feliz cumpleanos! Sa ai parte de bucurii de la cei dragi… satisfactii – profesionale si persoanale, tambien! 🙂 Bon & heureux anniversaire, Adeline! 🙂 Bafta si spor în tot ce-ti propui, inclusiv la blogareala! 😉 Abrazos tolosanes…

      • olé! 🙂 stii ca ma consider cetateana planetara, europeana, românca domiciliata în Franta, de unde urarile bilingve… 🙂 Btw, am halit peste&crustacee every day în Costa-Rica, dar garnitura era mereu aceeasi: orez&fasole(neagra sau rosie), de nu vreau sa le mai vad cel putin un an… 🙂 Viata placuta alaturi de omu’-ti drag! 🙂 Cre’ca-i zodie toleranta si cu multa rabdare, right?! 😉

    • Sanatate si tie si imunitate la turbare!
      Are rabdare, nici n-ai zice ca e oltean.:))Dar ce-a fost mai greu cred ca a trecut, cred ca incep si eu sa ma senilizez si sa devin din ce in ce mai pasnica, nu i-am mai pus de mult mancare de spanac in ghete…:)

  4. LA MULŢI ANI,cu sănatate , bucurie şi iubire!
    Să fiţi mereu împreună pe drumul vieţii şi să vi se împlinească dorinţele!
    (se zice despre cei născuţi în constelaţia Peşti că sînt foarte norocoşi ,dar onoruri obţin doar prin ei înşişi)

    iar data viitoare ,cînd ai de gînd să dai petrecerea aia cu valuri şi ploi de chihlimbare şi să ne oferi peluza,ca pată de culoare ar fi bună Tina Turner că tot a învăţat soţul să facă negrese …şi ar dansa toată lumea…şi cîrtiţele… 🙂

    • Multumesc mult, sunt niste dedicatii superbe.
      Azi am cumparat ardei gras din Iordania si m-am gandit la tine.Ce mica e lumea!:))
      Da, Pestii sunt norocosi dar sunt destul de fraieri cat sa nu stie sa profite si pot fi o pacoste pentru cei din jur fiindca sunt imprevizibili si cam lipsiti de logica si echilibru fiindca stau cam cracanati, mereu cu un picior pe pamant si unul in astral.:)

  5. Eu cand vin la tine, vin bine 🙂
    Uite la ce masa intinsa am nimerit 😉 :)) Macar intinsa zic sa fie ca plina pricep ca nu-i :)))
    LA MULTI ANI, Adelina! Cu multa sanatate si tot ce-ti mai doresti tu!
    Te pup!

  6. La mulţi ani, Adelina, şi căsniciei tale la fel! Ce idee năstruşnică, să te măriţi de ziua ta 🙂
    Eu m-am căsătorit pe 17, şi peste 3 luni tot pe 17, s-a născut aia mică.

    • Pai de ce sa muncesc sa fac doua torturi? Si decat doua cadouri mici mai bine unul mare, cumulat.Plus cu 14 februarie, cu 24 februarie, cu 1 si 8 martie…adica fix leafa sotului pe doua luni!:))
      Stiam ca numai iepurii si hamsterii fac pui asa de repede! Ca eu am avut mult de lucru, cam…9 luni fix!:))

      • Cu plăcere! Din nefericire se pare că nici „Copilu’ ” n-a putut să ma ajute cu formula, deşi cred ca tine de structura wordpress. Deşi la mine mergea postat în comentarii, dar felicitarea nu era pentru mine :P….Sper că aţi sărbătorit frumos cele doua evenimente!

      • Ce sa stie Copilu’! Daca nici mama lui nu stie, la el ce pretentii sa ai!;))Am sarbatorit „batraneste”, adica pasnic si fara sa ne rupem in figuri.Ne pastram pentru centenar!:)

  7. Mie taman de ziua ta mi s-o blocat laptopul si abia azi iti urez „multi ani traiasca”! Sa ramai mereu asa…everfescenta 😀 , sa fi sanatoasa si la aniversarea centenarului tau ,plus 6 luni , sa ma inviti si pe mine….si poate ma lasi sa ma dau o tura cu ozeneu’ tau. 😉 Promit sa iti aduc sampanie de pe Venus! 😛
    Apropos : daca strabunicata trage cu chilimbare , poate ricoseaza vo’ doo si la mine pe acoperis…m-as bucura sa i se strice reculul… 😀
    Serios acum , LA MULTI ANI! , iti doresc numai bine si o zi de nastere minunata!
    Felicitari de aniversare si casnicie cu sanatate,in continuare! 🙂

    • Nu-s efervescenta decat daca fac baie dupa ce mananc fasole, da’ eu zic ca am jacuzzi.:))Centenar fara tine nu se egzista, ca trebuie cineva sa ne impresioneze cu niste delicatesuri de-alea ciudate din reviste!Ozeneul nu pot sa ti-l imprumut dar pot sa ti-o dau pe strabunica o vreme, sa vezi ce poltergeist o sa ai prin casa!:))
      Multumesc de urari, trimit retur o mie de ganduri bune si multa simpatie!

      • As pune-o de-un poltergeist cu strabuna-ta…dar te anunt eu , ca vreau sa fie actiunea taman cand mi se anunta neamurile in vizita! 😉

  8. Sa fii sanatoasa, fata frumoasa!!! Si sa traiesti mereu fericita alaturi de sotul tau!!!
    Tu mi-am facut o minune de poezie pentru ziua mea de nastere, dar eu nu ma pricep la asa ceva, asa ca iti trimit doar urari de bine si multe imbratisari calde!!!
    La multi ani!!!

  9. Eu nu mai cunosc pe nimeni care sa va semene, nici in viata reala, nici in blogosfera, si asta vrea sa fie un compliment! 🙂
    Trec mai rar pe aici, dar de fiecare data citesc lacom, sa recuperez, stiind ca-mi e garantata buna-dispozitie 🙂

    Multi ani fericiti, plini de noroc si sanatate, si sa va tie cosmosul impreuna, ca am impresia ca va face tare bine, comvietuirea asta!
    Orice alta urare as face, ar fi mult prea seaca si neinsemnata, fata de tot ce s-a scris, si mai ales de ce ATI scris, sau de ce scrieti de obicei …

    • Fata, nu mai scrie asa elogios ca ma faci sa rosesc! Si-o sa creada lumea ca e de la bufeuri, ceea ce deocamdata n-am…:)
      Multumesc de urari, te astept oricand cu o portie de buna dispozitie dar sa nu-mi mai vorbesti la plural ca inca n-am 100 de ani sa-mi spui „tanti” si nici n-am dubla personalitate , sa fiu mai multi!:))

      • Sa traiti, am inteles, nu mai scriu la plural! 😀
        Aia poetica, cu „cosmosul”, era o urare la comun, si pt dl sot 🙂 In caz ca am fost prea profunda (sau am batut campii aiurea), si nu s-a inteles 😀

  10. Pingback: Alienata Popa te minte pe facebook « Ca-n-tina politică

Lasă un răspuns

