Leacuri pentru buba rea

Standard

uleiul_de_peste_ar_putea_reduce_riscul_de_cancer_la_san_1A fost o zi plina, cam multa agitatie pentru ritmul meu de melc la ralanti. Ma tarai pana in baie sa fac un dus inainte de culcare. Ma despoi la nudul gol, potrivesc robinetii sa nu fie apa prea fierbinte(ca sa nu-mi dauneze elasticitatii tesuturilor si sa-mi apara vergeturi  pe trupul meu de bale(ri)na perfecta).Si nu stiu cum fac, prind o imagine cu coada ochiului in oglinda cat un sfert de perete(ca de:trup mare, oglinda mare!).

Ce e chestia aia pe sanul stang? Cand o fi aparut, ca parca nu era acum cateva zile? Oare de-aia ma durea in zona precordiala de zicea mintea mea de baba de la tara ca ma inteapa inima si grauntele de ratiune raspundea ca e doar o nevralgie cardiaca?

Ma postez in fata oglinzii si incep examinarea, deja cu  gandul negru disipat in creier. Doamnee, ce blestem pe mine! O sa inceapa chimioterapia aia agresiva. O sa-mi fie greata si n-o sa pot bea nici apa, adio bere cu lamaie… O sa-mi cada parul, ca prea bombaneam ca e prea mult…O sa slabesc, tocmai acum, cand ma resemnasem ca asta mi-e calapodul si o sa trebuiasca sa-mi schimb garderoba… O sa-mi taie sanul!! Da’ n-ar fi mai bine sa-i taie din start pe amandoi, sa nu ma dezechilibrez si nici sa nu arat ciudat asa, asimetric? Ca eu silicon nu-mi pun, ala e pentru izolat tevi in baie!…

Toate astea le-am gandit instantaneu, fara sa indraznesc macar sa palpez ciudata pata. O ating cu sfiala, simt zona usor edematiata, citesc ca un orb conturul reliefat al galmei. Ce sadic esti, Doamne, sa-mi dai o buba rea cu patru foi, care numai aducatoare de noroc nu e! E ironic sa mori de un trifoi pe san, nu? Si ferindu-mi privire de imaginea sumbra din oglinda imi pica ochii pe hainele asezate frumos pe cosul de rufe. Am cancer si pe sutien? Ca e acelasi trifoi.!!…

Ma reped si iau sutienul, il intind, il studiez si il suprapun peste oribila cicatrice mortala. Identice, frate!!Acelasi trifoi  pe dantela si pe sanul meu!

Mama lui de sutien care parafeaza canceros!

Ia sa fac eu o baie fierbinte, da-o naibii de elasticitate a pielii, sa vezi cum iese cancerul la spalat  si ramane carnea moale si pufoasa si fara Vanich si fara Cocolino…

36 responses »

    • Urasc boala asta in primul rand pentru perfidia ei, ca nici nu stii cand te-a cotropit cu totul, o descoperi cand deja e prea tarziu.De-asta am si zis sa fac putin misto de ea(desi nu prea mi-a venit a rade cand am zarit prima dara semnul)

  1. Pingback: Leapsa de duminica - Despre posturile de radio | 50bani Blog

  2. Doamneeee, ce ne faci tu noua Ma luasera deja palpitatiile si ma gandeam sa ma duc sa imi iau Aspacardinu’ .Noroc ca mi-am dat seama ca nu amd ecat paracetamol in casa.
    La final am ras ……… cu lacrimi. asta dupa ce am citit si raspunsul pe care i l-ai dat lui Daniel Onaca🙂
    Ai grija ca nu ma mai tine inima de la o vreme si o sa ma ai pe constiinta😛😛😛

  3. Si eu banuiam ca glumesti, dar tot mi-a intepenit inima putin. Recunosc, si de suspans, pana sa aflu deznodamantul🙂 Tu si cu Vienela, sunteti mereu surprinzatoare🙂
    Foarte-foarte tare! Cred ca eu m-as fi facut putin pe mine, daca nu as fi vazut „inculpatul” mai repede🙂

  4. Pingback: Leapsa de duminica - Despre posturile de radio | 50bani Blog

Lasă un răspuns

