Numai pentru matematicieni!

Standard

matematicaSe da urmatoarea problema:

Intr-o maternitate se afla un numar de mame a caror varsta insumata este egala cu 52 si un numar de copii a caror greutati insumate e aproape 8 kilograme.Suma iq-urilor mame+copii este sub 100.Numarul taticilor este mai mic decat al mamicilor cu 1 si numarul taticilor legitimi=0.Numarul de clase de studii al mamicilor este teoretic 26 si practic este cel mult 6, cu bis pe clasa pregatitoare .Cel mai mare numar din problema este cel al spirochetelor datatoare de sifilis din sange.Cel mai mic este al cantitatii de instinct matern si al cunostintelor minime de educatie sanitara.

Sa se afle:

Cati copii si cate mame veghez eu la miezul noptii?

Ce dracu de maternitate e asta?

Si de ce nu m-am facut eu florareasa  ?

Pentru clarvazatori sau pentru cei cu avansate cunostinte de sociologie  sau aflati sub influienta etnobotanicelor o intrebare suplimentara: cum vedeti viitorul Romaniei peste 20 de ani?

 

Sa va dau si raspunsurile corecte ca sa nu va mai biciuiti neuronii aiurea:

-am trei mame(2×16 ani+1x20ani)

-am trei copii(2×2,4kg+1×3,1kg); de fapt cred ca am 5, ca cele doua mame minore sunt tot copii…

-unul e din flori si facut in potecuta, ca n-a mai ajuns pana la ambulanta, l-au adus impachetat in geaga ma-sii si in frunze, cu buricul legat cu snurul de la lanterna.

-niciuna nu e legitima.

-una nu stie cu cine l-a facut, nu-l vrea, zice ca ni-l lasa noua suvenir, ea isi ia numai sifilisul si pleaca.Ca iese tac-su din puscarie si-o omoara daca nu mai e fata mare, fata mica si cu copil n-o accepta(macar sifilisul nu se vede).

-daca tot nu m-am facut florareasa  m-as putea duce sa lucrez in sectorul zootehnic, macar acolo pe vaci nu le intereseaza care bou e tata la vitelul lor dar  ii poarta de grija…

-daca o tinem in ritmul asta de degenerare Romania nu mai are nici un viitor peste 20 de ani si noi nici o pensie.

Sa mai zic? Lasa, ca v-am stricat ziua destul cu atata matematica.Mai bine va scriam o poezie sau va cantam un cantecel, unul gen „dar-ar naiba-n tine, dragoste”…

 

 

54 de răspunsuri »

  1. Ca nici una nu este legitima, nu ar fi o problema ca si aici nu se înghesuie sa se casatoreasca, dar ca lasa copii ca vai de mama lor si ca nu au capatai, asta e o problema! Iar statul roman ce face? Doarme, somnul de veci sa-l doarma! Adu-mi mie bebelusul ca eu am grija de el! :))

  2. Cum nu sunt matematician, mai ca-mi venea sa nu citesc ce-ai scris aici :)) Ma revolta faptul ca astfel de lucruri se intampla si ma ingrijoreaza si ma ia cu frica, gandindu-ma ca am doi copii care or sa creasca in aceasta tara…

    • Ne vaitam de scaderea natalitatii dar nu facem nimic sa o stimulam, sa simta oamenii ca pot oferi un viitor copiilor si niste copii viitorului. Dar ne „impuiem” ca hamsterii, fara nici un discernamant si apoi ne aruncam puii asa cum nu face nici un animal. Ce pot eu sa fac sa nu mai fie copii ai nimanui pe lume?Catelusi de pe strada mai hranesc, dar copii?…

  3. Io stau tare prost cu aritmetica…si acum stau sa socotesc cat fac 7 adunat de 8 ori ca nu stiu raspunsul rapid la 7×8.. 😛 Asa ca m-am dat batuta la prima parte a comentariului tau.
    Cat despre sectorul zootehnic , zic eu ca ai avea mult mai multe satisfactii. Si te admir , doamna draga , ai stomacul tare , zau asa…de rezisti in batatura maternitatii aleai cu atat aplomb si succes! Sanatate sa ai!

  4. si mie mi se par problemele astea dificile. Una, pt ca le lipseste complet educatia sexuala, a 2a ca lipseste responsabilitatea, a 3a ca legea adoptiei e greoaie si sunt atatia doritori de copii, care ar putea oferi acestora, insirati de tine, o sansa reala in viata.
    Si mai trist, ca familiile cu educatie prefera sa nu faca copii, sau fac unul, si ala tarziu, asa ca viitorul romaniei este in acesti copii simpli, nevinovati. Nu stiu ce poate oferi statul – acolo unde nici propria familie nu a oferit nimic.

    • Prostuta asta minora nu stie cu cine a facut copilul(deci au fost mai multi posibili tati), nici cand, mai are 3 frati, tata in puscarie si o mama care munceste sa-i intretina. N-o intereseaza nici sa-l desfese sa vada daca e intreg copilul ei, sta non-stop cu mobilul la ureche, nu stiu cu cine s-o fi conversand atata, nu are nici macar un pampers sau un biberon, dar are noptiera plina de sucuri si prajituri. Si asculta manele!! De unde atata educatie?Iar copilul? mic si firav ca un paianjen cu 4 picioare, paros ca o tarantula si incruntat din nastere de zici ca stie ca-l asteapta vremuri grele…Daca e adevarat ca in a treia noapte vin ursitoarele la patul fiecarui copil atunci cred ca l-au vizitat niste ursitoare bune, ca a fost tare cumintel!

  5. Da, chiar asa! Unde mama naibii este aceasta maternitate in care vin doar ciudate? Pe acolo chiar nu traiesc si familii normale, care sunt sanatoase si care isi doresc copiii? Nici nu vreau sa ma gandesc la ce va fi prin acele locuri peste 20 de ani. :((

    • Cand o mamica imi spune ca are 12 clase, e casatorita legitim, sotul are loc de munca si ea stie ce grupa de sange are si s-a investigat in timpul sarcinii deja ma cuprinde mirarea si admiratia! si mie mi-e dor de femei normale si responsabile dar sunt pe cale de disparitie, cel putin prin parohia mea.:)

  6. Ce statistică ! E interesant că de gândești la pensie, eu mi-am luat gândul numai văzând generația de școliți care vine din urmă și fii atentă ! Fără să iau în calcul statistica ta…

    • Ma gandesc la pensie la modul ideal, asa cum ma gandesc la o croaziera in jurul lumii sau o expeditie pe Marte.Ce, n-am voie sa ma amagesc si eu?Deci si tu tii noua generatie sub observatie?Si zici cu naduf „eh, pe vremea noastra…”:)

    • Doar pentru identificarea lor daca fug fara sa-si declare copilul. In rest se sesizeaza autoritatea pentru protectia copilului, ei vin sa consilieze(lucru absolut inutil, nimeni nu se razgandeste cand s-a hotarat sa lase un copil) si apoi decid luarea in plasament de urgenta. Restul…Dumnezeu cu mila!

  7. Când m-am dus să nasc asistentele se uitau tare ciudat la mine şi mă păzeau mereu, nu m-au lăsat să plec decât după ce le-am dat buletinul. Mă miram ce naibii au cu mine???
    Însă când am văzut cu câte ţigănci au de-a face, m-am lămurit.

    • Sunt destule care isi dau date false, vin cu alt buletin decat al lor, chiar incearca sa declare copilul pe numele altcuiva(probabil au o intelegere prealabila).Noroc ca avem fler bun, inca nu ne-a pacalit nimeni.Inseamna ca tu pareai foarte „inocenta” daca te-au banuit de ganduri necurate.:))

  8. Doamne, Adelina, era să mă întristez, dar am dat de primul comentariu și să-mi fie cu iertare, dar cred că la haz de necaz suntem campioni! Nici nu mai știu ce neguri am vrut să comentez pe-aici, nici nu mai contează. Bine că m-ai scăpat de meditator! 🙂 În rest, a fi cumva!

    • Poate par superficiala uneori cu abordarea asta in gluma, dar e mai mult decat haz de necaz, e o refulare ca sa nu incep sa blestem vremurile in care trebuie sa traim .Incerc sa acopar superficialitatea societatii cu aparenta mea superficialitate dar chiar imi pasa si ma doare ca o sa avem o generatie de copii cu copii ai nimanui.Azi, la ancheta sociala, am mai aflat un adevar cutremurator despre amarata asta care vrea sa-si abandoneze copilul:tatal ei e in puscarie tocmai pentru ca a violat-o pe ea, cand avea 13 ani. Mai e ceva de zis?:( Ce va face bestia aia peste cateva luni cand se va intoarce acasa, nu va continua?

      • adelina, eu cred ca de acolo sunt visele tale…. o refulare.
        Din pacate, sunt multi din astia. Si eu cunosc cazuri asemanatoare. Si unii nepedepsiti, cazuri ascunse, familii care neaga etc.
        Din toate astea, copilul sufera. Tu poti doar sa oferi o mangaiere. Fara intrebari, fara discutii, fara cuvinte. O mangaiere.

      • Adelina, nici nu mi-a trecut vreun gând de superficialitate prin cap. Nu, nu, nu! Nici măcar vreo rudă îndepărtată de-a unui astfel de gând. Am terminat de citit și am înțeles exact ce te doare, cu toată forma asta a ta atractivă de-a pune în scris faptele reprobabile, dar l-am citit pe Daniel Onaca, mi-a ieșit în drum și să fiu a naibii de n-am râs cum nu mi s-a mai întâmplat de vreo câteva zile! Că mi-s suspect de zen în ultima vreme! 🙂 Cred că superficiala, dintre noi două, sunt eu, în cazul de față!

  9. Si din centrele de plasament … nu vreau sa stiu ce fel de oameni ies. Nu stiu care sunt regulile, nu am avut niciodata tangente, ma gandesc doar la ce povesti horror am citit, ocazional, de la oameni „crescuti” prin institutii dinastea. Vai de fundul nostru si al copiiilor nostri, noi astia care vrem sa-i invatam lucruri si valori!
    Trist mai, trist rau .. felicitari ca rezisti, si ca mai ai si asa o atitudine, de reusesti sa scri texte in felul asta grozav!

    • Am aflat ca exista si centre de plasament, cu diverse sponsorizari si unde conducerea chiar isi da interesul, unde copiii fac muzica, pian, pictura, merg in excursii in strainatate, li se asigura toate sansele de a reusi in viata.Ma bucur ca nu toate caminele de copii sunt niste lagare, dar nu inteleg de ce unii pot si altii nu?
      Partea din mine care raspunde cu rezistenta e doar varful aisbergului, pe dedesubt e multa revolta si multa tristete, dar nu pot sa plang pentru fiecare, ca imi curge rimelul…

      • Eu nu cred ca as rezista intr-un job ca asta, sa vad atatea, si sa pot aduce atat de putina alinare, m-ar lua de cap, in cateva luni probabil.
        Iar treaba cu centrele sponsorizate … inteleg perfect ce vrei sa spui, si e de apreciat, dar toate acele … skill-uri care li se dezvolta copiiilor, oare sunt lucruri facute pt ei, pentru a ii dezvolta frumos, adaptati pt viata sau pt a le creste sansele de a fi adoptati? Ma rog, e bine oricum ar fi, decat alternativa. Si pe de alta parte, ma intreb daca este „eficient” asa, pt oamenii care vor ajunge, sau poate le-ar fi mai de folos niste ingrijitori (sau cum se cheama personalul de acolo) care sa se poarte ca niste parinti iubitori(nu spun ca nu ar fi si unii care se poarta asa)?
        Pana la urma, ei nu stiu neaparat cum este o „familie” iubitoare, crescand toata viata in centre, ei cresc cu „normalitatea” de acolo, nu stiu ce ii face pe ei, sau pe orice om, care ar creste in acele conditii, sa fie mai „bun” sau mai „rau” decat altii!
        Am aberat destul, rimelul trebuie sa stea la locul lui … ganduri dinastea interminabile si haotice imi vin, cand dau de subiecte, despre natura umana, care nu-mi sunt foarte apropiate in viata de zi cu zi.
        Si complimente de la sot, pt scriitura! I-am trimis ieri sa citeasca, el e matematician pasionat 🙂

  10. uite ba f…-le neamu’ mamii lor de țigari… ăia se împuiază mai rău ca gândacii și unii români se chinuie și 5 ani până să rămână femeia grea. cu doctori, analize, pastile, masaje, stat în cap după sex etc…

Lasă un răspuns

