Agenda zilei de ieri

Standard

Trecu si ziua omagiala. Nu m-am simtit mai importanta decat alaltaieri sau decat azi. De peste patru decenii sunt femeie, nu mi-am dorit niciodata operatie de schimbare de sex, asa ca sunt foarte obisnuita cu ritualul felicitarilor anuale in zi de mare sarbatorire muiereasca.

Raportez:

Ca oama a muncii ce ma aflu am petrecut pe baricade.De unde facusem strategii de fofilat delicat de la activitati mai putin importante si de savurat, ca orice diva, o cafea, o atentie, o maslina, am tras ca sclavii la galere pana dupa pranz. Abia pe la ora 14, cu matele concertand revoltate, ne-am asezat si noi la o masa modesta cu manaliga si branza de burduf, ingurcitate pe fuga. Cafeaua bauta ca la bufetul garii, inghetata ramasa neatinsa in congelator, niste alune ciugulite din mers…Strasnica petrecere! Si cand ne gandeam cam ce or face suratele noastre prin localuri si mai greu ne pica la digestie ce apucasem sa mancam.

Chiar nebagate in seama n-am fost. Doctorita, divina si ea, a venit cu un platou de prajiturele sofisticate, doctorii au daruit si ei masa cu o bomboana, un suc si o cafea.Plus managerul care a impartit cu generozitate lalele si pupaturi; lalele trimise de domn’ primar care s-a temut sa nu-i murdarim gulerul camasii de atatea rujuri, deci n-a venit personal, asa cum trece mai zilnic prin curtea spitalului de te impiedici de el pe alei mai ca de ingrijitorul care strange gunoiul cu roaba. Bine, laleaua e de la primar, de la manager ce primim? Pupatura, zice managerul zambind. Eh, multumesc, de-asta am si-acasa…

Cum-necum, a trecut ziua de munca, am scris la foi si bilete de iesire de am consumat un pix, mai aveam putin si scriam cu dermatograful.

Adevarata surpriza ma astepta acasa. Nu era o decapotabila la scara, nici un colier de diamante pe perna, nici macar vreun cos imens de flori.Era pur si simplu un cadou gastronomic: o tava mare de negrese glazurate bicolor!:))

Sotul meu imi facuse singurul desert pe care il stie(e abia la a doua incercare si deja se vad progresele).Si erau si toate vasele spalate! Nu a trebuit decat sa ma asez la masa si sa savurez. Cum a avut Dumnezeu grija sa nu vin prea ghiftuita de la munca, sa pot aprecia surpriza la adevarata valoare! Se cheama ca e un cadou handmade, nu?

IMG_2852

M-am mai delectat putin cu „Romanii au (sau n-au!) talent” si am picat la asternut. Intr-un somn fara vise, desigur…

Gata, am raporat cum am sarbatorit ziua femeii si cum am sforait noaptea femeii! Acu ma duc sa savurez niste macinici cu nuca, fara cele 40 de pahare traditionale.Daca puteti, beti voi si pentru mine!Sanatate, bre!

 

42 de răspunsuri »

  1. Prajitura arata excelent!
    Acum sper sa nu ti se suie la cap si sa ceri în fiecare zi sa gasesti vasele spalate! 🙂
    Al meu prefera sa dea cu aspiratorul sa stearga praful sa faca mancare dar la vase……. uf! 🙂
    Weekend fain!

    • La noi regula e cine termina ultimul de mancat spala vasele.de-aia infulecam contra conometru.;))
      Prajitura chiar a iesit foarte buna, cu multa nuca si cu gem de mere.Exact ce-i trebuie siluietei mele!:)

  2. Cu asa cadou , mi-as fi pus scobitori la pleoape… 😛
    Felicitari cofetarului tau ! Dupa cum se arata , negresa ta a fost demential de gustoasa! 😉
    Azi , cum zice-se ca e ziua barbatilor , frumos ar fi sa il indulcesti si tu cu o bere…o friptura…chestii d-astea! 😀

  3. Si eu abia am ingurgitat mucenici, si in varianta uscata si zemoasa, pe langa alte chestii, acum merg ca o rata 🙂 Daca n-as fi bagat atata in mine, si daca n-as avea si eu, inca un sfert de tava de negresa, as invidia sincer negresa voastra, bine ca-i doar in tava 😀
    Cu vinul nu te pot ajuta, sorry, nici eu nu prestez! 🙂
    Inca doua zile si o sa redevin si eu oama a munci, of …

    • Sa-i creasca gliceamiile lu’ Nashu’ daca mint!Cum nu e aragazul meu, ai visat tu ca mi-am luat plita cu inductie cum visez eu?
      Ce regal ar fi cu o negresa facuta de fin si o ciocolata facuta de nas!(poate faceti schimb de experienta, sa mai diversificam si noi)

  4. Pe 7 martie, seara, am fost la film cu prietena mea. In acest timp, sotul meu a facut ordine in bucatarie, iar copilul in casa. Nu au pregatit nici prajituri, nici fripturi, dar gestul lor ma impresionat oricum.

      • Hahahaha! Pfuai, involuntar trebuie s-o fi făcut, doar știu mai bine de-atât. Și mie mi se aduc felicitări la scară largă la adresa dragului meu drag, de parcă el ar fi tot numai un merit, iar eu toată numai un accesoriu. Îmi cer iertare, dar trebuie să recunosc că replica ta e demențială. Și-o preiau, când va fi să am nevoie, să fiu și eu spirituală! Promit să folosesc ghilimelele și să dau sursa! 🙂

Lasă un răspuns

