Cap sa ai?

Standard

craniuDupa ce s-a ostenit Creatorul cu electrificarea satelor, despartirea apelor si recensamantul zootehnic s-a gandit c-ar fi bine sa puna un sef peste toata cooperativa. Si l-a creat pe Om. A facut El aratare cu patru membre si buric la mijloc dar parca-i lipsea ceva, era neterminat.Asa ca o mocirlit repede un guguloi de lut, l-a fixat in partea de sus si i-a zis Cap. Sigur scopul acestei definitivari artistice a fost sa aiba unde exporta Durerea cand vrea s-o dea afara din rai!

Asa am aparut eu, fiinta incapatanata si importator principal de Dureri!

Se pleaca din garda cu capul cat Casa Poporului.Se ambaleaza repede in pijamai si se da la asternut. Se trezeste peste vreo trei ore cu capul cat Pentagonul. Durerea rezista!

Se bea o cafea, un pahar de bere si se intoarce iar in pat pentru o yoga de relaxare. Eh, nu mai e nici yoga ce-a fost…! Se trezeste iar peste o ora, relaxata ca o rama dupa ploaie, cu gura cascata si niste cuie infipte in ceafa.Durerea rezista!

Se mai ia un calmant, se baga iar cornu-n perna.Se ia cu calduri, se arunca haine, sosete si tot ce ma infierbanta inutil.Se culca la loc si se lasa mesaj pentru Durere, ca pentru un amant prea patimas: „Cand pleci, nu tranti usa si trezeste-ma si pe mine cu blandete.Esti libera sa pleci la alta!”

Mai bine ma lasa Creatorul fara cap! Ca-mi ploua in gat? Ei,imi spala amigdalele si nici nu durea asa…

32 responses »

  1. Pai asa ne-a fost vorba? Eu te-am lasat întreaga azi noapte, fara dureri, nici macar alea ale facerii si tu ce faci? Si mai e si duminica azi! Frumos îti sta!🙂

  2. Daca nu te ajuta tratamentele clasice: pastile, ceai, etc., incearca tratamentul naturist via Mozambic😉

    Poate macar repriza de râs inevitabilă de după vizionarea celor 2 minute (de pe la secunda 30 incepe practic tratamentul) să-ţi facă bine…. SPER!!!😀

  3. Adelinoooooo…sa nu moooori,fatoooo…ca ce ma fac io fara tineeeee!

    Nah , hai ca vroiam sa te fac sa zambesti…😀 Sti ce?In loc de ceai , ce ar fi daca ai manca lamaie cu miere sau zahar? Huh? Lamaia , cum sti , fluidizeaza sangele si contine si oaresce vitamine benefice…. Si de la bunica citire , niste felii de cartof crud , pe frunte , cica ia durerea cu mana…de te iarta si Mosul de Sus pentru razvratirea de Vineri…😉
    Multa sanatate iti doresc!

  4. si pe mine ma apuca durerile de masele si de ureche cate-o data. ma foiesc de pe-o parte pe alta pana imi dau seama ca s-a facut ora 3 … pastile nu se nimere niciodata sa am cand ma apuca asa ca ciuciu… stau asa si astept sa treaca de la sf duh…

  5. Un plasture cu nicotina🙂. Am migrene crancene de cand eram copil, la mine trec cu somn, e singurul leac. Mai nasol cand ma apuca in locuri publice unde e cam de porc sa ma intind pe jos si sa dorm. Sper ca pana acum ti-a trecut!

    • Ce-ai cu Avon-ul, fata? Cu Pentagonul mai inteleg, c-au avut si altii…:)Am incercat si varianta dura, adica sa-mi prind un deget in usa,ca cica organismul nu suporta doua dureri in acelasi timp, renunta la prima.Al meu, al naibii, suporta…

  6. uof, imi pare rau.
    La mine durerile de cap nu sunt asa dese, si se suprapun cu oboseala/extenuarea. Un somn la pranz face minuni, la fel o cafelutza cu miere, mai imi fac si masaj la tample/ceafa ( ajuta la circulatia sangelui).
    Un alt lucru belgian, magnific, este un antiinflamator unanim valabil: INGHETATA!!

    • La mine durere de cap apare dupa tura de noapte, probabil ca incep sa ma ramolesc si nu mai rezist la oboseala.Ei, mai am vreo 18-20 de ani si ies la pensie!(daca nu majoreaza iar varsta).Tot cu somn si cafea ma tratez si eu, inghetata n-am avut acum la indemana dar de obicei am stoc in congelator. Dar mi-a trecut, am supravietuit…:)

  7. Tulai Doamne, dar cu așa durere vii și ne dai cu praf de râs?! Nici nu știu ce să fac, mi-l înghit cu noduri, că mi-e că vine tanti D. pe la mine și n-o vreau! Nu, nu, nu! Să plece în pădure, să se cațere-ntr-un copac înaaaalt, înalt și să se-arunce-n cap de-acolo. C-o să-i placă! Sau e numai maso? Sadică nu-i?🙂
    Vai, nu-i târziu și n-am treabă, nu știi?🙂

Lasă un răspuns

