Aberatii

Standard

Azi e cu violenta. Adica cu bataie. Adica bat campii De, bat si eu ce pot, nu-mi permite ierarhia sa ma iau de sefi…

Mi-am taiat unghiile. Sunt asa scurte ca nu mai pot dezlega nici un siret legat prea strans. Asa ca ma fac si eu sireata si-l las inodat! Cica daca iti admiri degetelete vorbeste cineva de rau. Ce ar trebui sa admir ca sa ma vorbeasca de bine?

manaint1Intorc palma invers si ma pun pe ghicit. La ce intersectii am aici e telenovela, nu chiromantie! Uite, linia studiilor se imprte in trei. Fac trei facultati? Poate doar daca ma inscriu la Educatie, Fizica si Sport…Sau asta inseamna ca mai am un singur neuron cu trei dendrite firave?

Si linia vietii zici ca-i autostrada cu trei benzi. Plus doua intersectii mari! Astea-s cumpene in viata? Pai vreo doua am avut numai pana am implinit un an.Restul apar la necropsie?…

Cu amoru’ pare a fi in regula, e o intretaiere frumoasa de destine, fix ca glazura bicolora pe negresa de 8 martie!:))

Asaa, copii…unul si bun, altii nu se intrevad, in nadejdea mea poate barza sa se pensioneze linistita! De nepoti nu scrie, nu s-a editat inca capitolul asta…

In rest…multe stele si stelute, nu stiu ce inseamna dar e o mazgaleala generala care denota spirit aventuros si trai periculos. Corect, a devenit o aventura si sa traversezi strada pe zebra de cand cu tiristii astia care pun frana fix cat sa le pupi radiatorul masinii. Si ieri era sa-mi tai degetul ca tocmai ascutise Sotu’ cutitele si eu nu ma calibrasem dupa noul ascutis! Da, frate, chiar traiesc periculos, daca mai consemnez ca aseara iar am gasit un paianjen in cada!:))

Hai, gata cu chiromantia ca nu vreau sa stric surprizele viitorului! Si nici nu mai vreau sa ma vorbeasca cineva de rau. Ziceti voi ceva de bine, sa se neutralizeze.

Ma gandesc sa ma reprofilez in caz de o noua inchidere de spitale, sa ma fac ghicitoare. Ghicesc si-n cafea(dar numai in Jacobs si Alvorada, nu in orice posirca, ca trebuie sa aiba si zatul un standard de calitate) si-n stele(si-n stele verzi) si-n bobi (si-n Boby Ewing). Ofer maxima seriozitate si discretie(semnez contract de confidentialiate) la tarif decent, de austeritate. Accept si valuta si plata in oua de gaini nestresate si lapte fara aflatoxina!Exclus carne de vita!

38 responses »

    • Da, dar numai dupa ce o filtrezi prin rinichi, sa ia amprenta energetica si cu conditiasafaci pipilica intr-un bol de cristal!
      Bine, te-am inscris, esti pe lista de asteptare, apuca-te sa strangi bani de taxa!:))

  1. Ești fenomenală! Auzi, de se închide spitalul, eu promit să achit taxa de râs, aici pe blog. Că mă dispui într-un hal…
    Stai să-ți zic și de chiromanția mea, că mi-e musai, să vezi cu cine ai de-a face. Când i-am deschis eu pălmuța fetei mele și-am văzut linia vieții întreruptă, m-au cules ai mei de pe jos. A venit mama cu alea sfinte să mă liniștească. Nici acum nu mai am curajul să mă uit. Asta una. A doua, cu ghicitul de plozi. Mie mi-a dat în inel c-o să am două fete. Când mi-a zis doctorul că niema pruncu` 2, că-s înfundate, blocate, tracasate trompele, am plâns cu lacrimi amare, dar speranța aia, mică, mică, de mi-a zis de-o fetică, n-a murit. Când a venit băiatul…
    Ah!🙂

    • Vezi daca mergi la ghicitori prosti si fara viziune?
      Sa-ti spun un secret da’ sa ramana intre noi: si eu ma uit in palmele nou-nascutilor, chiar daca asta nu se consemneaza in foaie!uite asa imi exersez eu talentul. Am descoperit vreo doua genii, trei ministrii sau academicieni si vreo patru criminali in serie. Astept confirmarea viitorului.:)
      La mine linia vietii e ca un mesaj morse:linie, punct, linie…Cat e morse nu e mor!:)

  2. Si io-s cu unghiile taiate la zero…mi s-au rupt asa mici cum erau…Hormonii or fi di vina , d-ar-ar dracii in ei.
    M-am jucat si io de-a ghicitul…dar viitorul se schimba mereu , asa ca…😀

  3. Eu aș vrea să știu dacă poți ghici în liniile de pe dosul palmei. Că uite, de la o vreme încep să se înmulțească și mă gândesc că deja se pot vedea mai multe decât în alea 3-4 linii din palmă😀

  4. Da’ la politica nu te bagi ? Adica sa candidezi, ca astia de-au fost si astia de sunt, sunt diletanti la ghicit pe cand tu, vad ca ai potential, nu gluma ! Si cred ca o sa ai alegatori, lumea are incredere in cei care spun adevarul … astia de acum ne mint ca-s politicieni da’ se vede ca umbla cu ghicitu’ da’ tu spui cisntit si clar ca te ocupi cu ghicitu’ deci stii sigur si cand o sa intram in Şenghen, cand o sa se termine tranzitia, cand o sa se termine criza, cand o sa fim „pe plus” si toate alea pe care le asteapta românu’ … ce zici ? te bagi ?

    Da’ ar fi bine sa mai dai inca un motiv de incredere : sa spui ca lucrezi curat, la vedere, cu factura deci nu poate fi vorba de bani negri si alte alea urate … trebuie sa spui asta clar, ca oamenii nu au de unde sa ghiceasca.

    • Ba eu le ghicesc si politicienilor.Le spun ca or sa ajunga sus-sus,unii chiar sus-pendati! Si naivilor le spun sa-si ghiceasca singuri in mamaliga fiarta din malaiul pe care l-au acceptat plocon electoral, ca numai de mamaliga or sa aiba parte.
      Despre Senghen n-am date clare, inca mai masluiesc unii bobii si criza se va termina fix cand incepe falimentul.Ca succesuri de unde?
      Sigur ca lucrez curat,ma spal pe maini si inainte si dupa, la vedere ca doar nu orbecai pe intuneric si nu lucrez cu bani negrii, doar cu bani spalati. De factura…mai vorbim.:))

  5. Pentru mine liniile alea de prin palma nu inseamna nimic. Nu am habar ce inseamna si nici nu as vrea sa stiu. Pentru ca e posibil sa se potriveasca ceva, din intamplare…si mi s-ar parea cumva datator de ganduri… negre.
    Adica niciodata nu mi s-a ghicit in nimic. Si nici n-as vrea. De fapt cred ca mi s-a ghicit candva, pe la vreo 9-10 ani, cand m-a luat o matusa cu ea la o tipa care-i ghicea din niste cartulii. Nu-mi mai aduc minte nimic. Matusa s-a dus si ea…

Lasă un răspuns

