De primavara

Standard

Ziceam sa scriu ceva spectaculos azi, sa rup gura targului.Dar tocmai cand iti susura muza mai frumos in ureche(nu aia cu usturoiul de ieri) vin sabotorii. Adica berzele!

Dupa ce au avut consemn la sol sau interdictie de zbor din pricina de conditii meteo nefavorabile azi se pare ca au intrat in recuperari. Adica zboara in stol si aterizeaza precipitat, fara pauza de cafea macar.E trecut de ora 15 si n-am mancat, n-am baut, n-am daruit masa. Post si rugaciune, ca doar e miercuri. Nu-i bai, ca am de unde consuma calorii din rezerva proprie, plus ca se compenseaza cu satisfactiile profesionale…

Las articolul epocal pentru vremuri mai relaxate, va informez doar ca am luat la cunostinta ca a venit primavara. Stiu asta fiindca se aude ciripitul de drujba ce toaleteaza copacii si s-a facut cheta pentru achizitionarea de panselute pentru aleile din spital .Numai de la medici s-a cerut, ca ei sunt mai pricopsiti .Ne-am oferit sa donam si noi niste  3,14zda tigancii dar conducerea ne-a refuzat, cica nu se asorteaza cu restul de rasaduri.Nu vreti, nu vreti, nu insistam! dar la cati ochiul-boului am vazut pe-aici mie mi se parea ca merge…

Deci a venit primavara!! E hotarare definitiva, fara drept de recurs! Vreti dovada? ete:

primavaraVa pup din ciocul berzei si revin cand m-or lasa „clientii” si matele ghioraitoare!

36 de răspunsuri »

  1. Ce tot zici tu aici de primavara? La mine a nins toata ziua, noroc ca sunt 2 grade afara si nu se depune zapada!
    Dar gropile acelea din asfalt sunt…… de neuitat! 🙂

  2. Vai, ce drăgălașe sunt gropițele acelea!!! Doamne, cât de furmos zâmbesc, cu toată gura, din asfaltul sublim!
    Găsi-le-ar dracii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    În fiecare zi, îmi rup mașina-n ele, și la fiecare călcare-n gropi ( sunt de ne-evitat, înșirate ca mărgelele pe ață!!!) răbufnesc în înjurături. Pe care nu le reproduc…dar menționez, că pe zi ce trece, vocabularul îmi este mult mai bogat!!!
    Mda, a venit primăvara! (?) Zici? :))
    Poftă bună! 😉

  3. M-am gandit ca de poze cu ghiocei sub zapada si vrabiute zgribulite s-o fi saturat lumea. Asa ca am zis sa va servesc o portie de realitate proaspata de primavara!:))Si zi Asfalta-le-ar dracii ca de gasit le gasesti si singura.:)
    Ca injuri e foarte bine, asa eliberezi energia negativa.:)

  4. La mine azi au fost 18 grade. Copacii ni i-a rărit Mazăre de tot că a dat o treime din singurul parc mai acătării lu fostul bărbat al Răduleascăi să-și facă omul mall așa că drujbele nu se mai aud ca-n alte primăveri. Da e frumos.

  5. Pingback: Dependenţa | Iubesc Viaţa

Lasă un răspuns

