Sah-mat!

Standard

questions_chessTocmai intrasem in tura.Nici nu trebuia sa fie tura mea, ca facusem rocada cu o colega…Si opreste o caruta decapotabila(adica fara coviltir) in fata usii, cu un cal costeliv inhamat.

Nebunul da navala in sectie:

-Unde e Regina?

Care regina, bre tigane Nebunule, ca la noi nu-i nici monarhie, nici stup?

-Ce treaba am io cu morharhia voastra? Io o caut pe Regina, piranda mea de s-a impuiat mai hadineaurea!Ca mi-a mai facut un puradel pion, sa se umple toate patratilii!

Dam s-o chemam pe regina da’ doamna e ametita, nu se da sculata din pat.Si decat s-o vedem cum ii patineaza ochii-n cap ca girofarele si se lateste pe jos mai bine il invitam pe nebun in salon…

Dupa cateva momente ma trezesc cu nebunul ca-mi invadeaza spatiul.Cica vrea sa-i duc pionul negru la pat pentru o poza „da famelie”.Nu mai stau sa negociez si sa-i explic ca pionul e in incubator, bine protejat; mi-e teama ca daca ma intind la vorba or sa inceapa sa-i iasa viermi din bocanci nebunului, plus ca mi-am luat portia de aromoterapie pe un an. Asa ca duc pionul la regina, nebunul e generos, il blagosloveste cu o flegma ‘da daochi” si pe mine cu un „saru-mana, manca-t-as!” Manca-mi-ai daca ai cu ce, ca dinti n-am prea zarit!

Recuperez pionul cel negru, il retrag in ultima linie si ma gandesc ce bulibasa rege va ajunge intr-o zi si cate turnuri va avea la bordei.Viitor „da haur” tara noastra are!

Afara calul rumega tacticos panselutele lasand pe gazon o baliga generoasa.Halal maternitate!

Credeati ca numai Elisabeta Polihroniade e maestra de sah?Eu ce-am? ciunga-n par?

Si asta e nimic, sa ma vedeti la table cati de sase-sase -sase dau!

45 responses »

  1. Hai ca aici m-ai dat gata, nu prea aveam chef de ras la ora asta tarzie dar nu m-am putut abtine. Cat despre intamplarea in sine : Regele vroia sa isi vada regina si pionul, iti dai seama ce o cantat Guta in seara asta :))

    • Stiu si table si tabinet si popa-prostu, deci pot sa abordez subiectul intr-o gama variata. In stilul lui Guta, manelistic, mi-e mai greu dar as putea incerca. Off, viaaata meeea!!Numai ca n-are nici un farmec s-o fac gratis…:)

  2. Genial !!! De mult n-am râs cu atâta poftă…. si e abia 7 dimineaţa. Iţi dai seama că azi de câte ori o să-mi amintesc de episodul povestit de tine o să mă apuce râsul?😀
    Ferească sfântu’ să pomenească cineva azi, mâine, săptămâna viitoare de SAH… în caz că trezesc vreunuia suspiciuni, îl trimit pe blogul tău, să vadă că eu n-am nicio vină😉

      • Aşadar asta e un fel de leapşă 1 la 1 cumva? Păi parcă spuneai că nu joci şah, doar chibiţezi😀
        Bineeeeee….accept provocarea, deşi n-am nicio şansă să scriu ceva la fel de savuros😉
        Oricum, mersi pt. idee, chiar mă gândeam ce subiect să abordez…

  3. Abia acum imi dau seama de ce am renuntat la a mai juca sah. Probabil teama de a intalni vreun nebun a fost mai tare decat placerea de a muta cu cap piesele pe tabla. :))

    • Adica asta faci tu la munca? Razi ca proasta? Macar fa-te si tu ca razi intelectual, cu aplomb.:)
      Deocamdata abia am iesit din pat nu sunt pregatita pentru inca o partida.De sah, bineinteles!:)

      • 😆 Printre suturile in cur , prefer sa rad ca proasta…😆 , ca tare bine imi e…pe bune , mai bine proasta decat ‘ntelectuala! Parole!😛

    • Uneori rad si zic ca sunt cea mai titrata firma de transport persoane la cat imi mut „pasagerii” dintr-o parte in alta. Bine ca nu sunt cu gabarit depasit, nu trebuie sa-mi agat si un steag rosu in spate!:)

    • Sa ti-o imaginezi n-are nici un farmec,trebuie s-o mirosi!
      Inca am tiglele pe casa dar s-a anuntat cod portocaliu de vijelie asa ca maine poti sa te astepti chiar sa-mi lipseasca cateva.:)

  4. Hai ca e antologica schița! Nu știu câte din formulari sunt ale tale si câte sunt preluate de pe la „jucătorii de șah” (din Cismigiu?), dar mixtura realizată a ieșit de minune.🙂

  5. Pingback: 1000 de motive… | freestar9

  6. foarte tare articolul. vezi? stia blogul meu de ce te-a pus in capul listei la blogroll🙂 sa am ceva interesant de citit indiferent daca am chef de blog sau nu😀

    • Adica blogrolul tau nu e in ordine alfabetica? pai atunci stai sa ma umflu putin in pene ca am asa loc de cinste!:))Vai de mine la mine esti abia pe locul doi!!Dar eu oricum citesc zilnic toata lista.:)

  7. Ohhhooo! De cand nu am mai dat pe aici ti-au crescut curtezanii la tabla! Auzi „saru-mana, manca-t-as”! Cred ca trebuie sa te apuci de învatat limbi straine! Adica tiganeasca traiti-ar! :))

    • Chiar am o poza cu o satra de tigani!:)) Aveam vreo doi ani, eram blonda-blonda si aveam o papusa cat mine de mare adusa de tata de la rusi; se aciuase o satra de tigani la marginea satului, faceau ceaune cred si tata m-a pozat cu ei, langa caruta si de cate ori nu eram cuminte imi zicea ca m-a luat de la tigani si ma duce inapoi.:)

Lasă un răspuns

