Concis

Standard

poze-cai-animale-haoiase-20080801Un tigan avea un cal. Si calul n-avea nimic impotriva!

****

Sa nu ma intrebati ce am vrut sa zic ca nu stiu sa raspund. Am vrut sa arat ca pot sa scriu o postare foarte scurta, nu sa bat campii, ca de obicei. Daca voi reusiti sa comentati ceva la chestia asta sunteti mari!:))

Daca nu primiti doar un zambet seducator sa va insenineze ziua!

33 de răspunsuri »

  1. Da’ câte nu se pot comenta… are zambetul cam fortat, deloc natural, la fel freza e puţin atipică pentru un cal, culoare e faină… ajunge?

    Se urcă Sir pe cal dar invers, (adică cu fata către coada calului)
    – Sir, aţi încălecat greşit…; zice John
    – Auzi, John da’ de unde ştii tu în ce direcţie vreau eu să plec?

    Asta pentru că tot vorbeam despre cai… 😛

  2. Avand in vedere mutra calului si faptul ca nu poate sa ne spuna el cu botul lui ca n-are nimic impotriva , sunt de parere ca faci afirmatii fara o baza solida. 😆 Si mai sunt de parere ca ar trebui sa chemam o comisie de la Drepturile Omului pentru a studia problema ranjetului acestui cal!

  3. Apăi, na ! N-aş avea nimic nici împotriva calului, nici a stăpânului şi nici a postării tale concise. Îmi plac şi nu-mi plac oamenii „scurţi” şi concişi, atunci când situaţia o cere. „Vorba lungă, sărăcia omului”, nu ? Dar. Postarea ta, nu este absolut deloc originală. Chiar dacă face parte din folclorul bancurilor seci, tot plagiat se cheamă. 😈

    • Pai ce am zis eu ca sunt originala? am zis doar concisa!
      Propui sa mergem la comisia de etica sa-mi ridice boii de la bicicleta?:))Ca la titlul de „concisa’ renunt singura, nu mi se potriveste…

  4. Imi place ca te antrenezi in treaba asta cu „a fi concis”, eu nu reusesc niciodata 🙂 Cu greu fac fata la „Miercurea fara cuvinte”, de-asta m-am si inscris, ca sa ma antrenez 🙂 Si nu vrei sa sti cate posturi am inceput cu doua poze, ca sa fie pregatite pt MFC, si au ajuns kilometrice :)))

Lasă un răspuns

