Si la ei ca la noi

Standard

Stiti celebra expresie cu „sase cai frumosi”? E emblema unor bulibasi de pe la noi.

Ei, iata ca si alti „bulibasi” europeni au imprumutat-o si pus-o in practica. Azi a avut loc ceremonia funerara pentru Doamna de Fier, fostul premier britanic Margaret Thatcher. S-au cheltui vreo noua milioane de euro, s-a lasat cu aplauze dar si cu proteste, a fost prezenta chiar regina, lucru foarte rar, au fost cateva sute de soldati prezenti la ceremonie… Eu un singur lucru am retinut: sicriul a fost transportat pe un afet de tun tras de…sase cai! Desigur frumosi!:))

Oare i-or fi pus si o salba cu banuti galbiori sa aiba si raposata cu ce plati ortul popii?…

margaret thatcher

32 responses »

  1. Tipic pentru traditionalismul britanic… până la urma e totuşi un mod prin care Regatul a înţeles să respecte un om care cândva a făcut câte ceva pentru ţara aia. Noi n-am avea pe cine să omagiem de adio…

    • Cand o sa scapam noi de unii politicieni care „sa iasa din sistem pe cale naturala” cred ca o sa facem o serbare campeneasca cu mici si bere. Cai oricum nu prea mai sunt, sunt in lasagnia …:)Eu inca mai sper sa prind niste funeralii nationale!

    • Ala e plagiat, bre! Eu ma refer la textul oroginal a lu’ bulibasu’ care dadea raspunsul corect la intrebarea reporterului nu la bannerul lu’ Bunelu!Fiecare cu sfera lui de interes.:))

    • Si eu am admiratie pentru ea. A scos Anglia dintr-o criza asa cum ai nostri n-or sa reuseasca nici in 20 de ani.Ca au fost si victime e adevarat dar cred ca si-a ispasit pacatele si cu pretul vietii personale ratate si cu dementa senila in care a cazut la batranete.Nu e ciudata viata? Te straduiesti sa salvezi o tara, aduni ceva avere pe care o risipesc urmasii, mori sarac si se cheltuie milioane de euro pentru inmormantarea ta…

  2. Cum nu avem personalitati politice? Il reinmormantam pe Dracula pe un car tras de sase capete de cai trase in teapa si sa vezi doliu in toata Europa!

  3. Si totusi…am retinut (sper ca bine) ca au fost prezenti (doar) vreo 2500 de oameni. Cu tot cu regina.
    Daca era la noi erau cel putin dublu… Unii cu plansu’, unii cu rasu’…

  4. inca nu m-am obisnuit cu ideea ca la multi ,la inmormantari lumea nu jeleste, nu se da cu capul de sicriu, nu vin 100 de popi sa usureze drumul, si pot sa isi aminteasca lucruri bune, lucruri amuzante, lucruri iubite de cel plecat. Ca cei 6 cai frumosi.

    P.S. eu cred ca regina e intr-o doaga… ea ar fi in stare sa ceara parada cu cai, cumva ca se asteapta si ea la asa ceva, un fel de repetitie, si argumente: asta sa imi pregatiti. Vai ce mi-e mila de printul Charles, o sa ajunga sa fie rege cand va fi ramolit – de aia a ajuns sa ii placa in Ro mai mult decat la fusta mamei?

    • Printul Charles n-o sa fie rege niciodata, cred ca-l sare randul si urca direct fi-su pe tron. Cum sa fie Camila regina?:))Dar iti dai seama la inmormantare la mama-sa cate prosoape si batiste trebuie sa cumpere? si sa stea nebarbierit cel putin 40 de zile!:))

  5. Haha, si eu m-am luat de obiceiurile romanesti de inmormantare intr-o poezioara :)) Fara legatura cu Iron Lady, totusi. Asta ma intrebam si eu,cate prosoape i-o fi trebuit?😀

Lasă un răspuns

