Din nou acasa

Standard

Salutare, natiuni!

Raportez ca am revenit in garnizoana. Da, am supravietuit gulagului oltenesc!!Sunt vie si doar usor vatamata; ceva degete bulite, ceva unghii rupte, vreo doua vanatai si niste febra musculara,asa de fragezirea tesuturilor…Cum a fost? O sa povestesc incepand de maine, azi inca imi mai ling ranile, respir cu nesat aer de munte si incerc sa-mi scot perfectul simplu din timpane. Fusei, venii si mi-s gata de scris! Ca ,vorba soacra-mii, „trebuie sa intri in contact cu publicul”!:)) Draga publicule, mi-a fost dor de tine si abia astept sa vad ce-ai mai facut.

Fiindca maine e sarbatoare urez multi ani, veselie si noroc tuturor celor ce poarta nume de flori, tuturor Florentinelor si Florinilor ,inclusiv celui din ograda proprie care maine e master chef la gratar!Sa aveti vreme frumoasa, carbuni incinsi si mici fara carne de cal!Daca aveti dubii mai bine mancati traditional, adica peste.

Hai, peste fericit!Peste la gratar

29 de răspunsuri »

  1. Bine ai revenit! :))
    Adica esti odihnita, ca dupa o bataie! :))
    Hai sa-ti traiasca „Floricelu” din batatura si sa va bucurati unul de altul pana la adanci batranete! Ca-n poveste! Gratar fericit! :))

  2. Tu mi-ai urat prima drum-bun, tu imi spui prima bun-venit!Faci sa para ca am lipsit doar o zi.
    Daa, sunt rupta de odihnita, mi-am facut antrenamentul pentru repriza de curatenie de acasa.:))
    Multumim de urare,maine chiar e zi de relaxare totala.Duminica placuta si tie!

  3. mâncăm peste ce???
    oblojeşte-ţi rănile dobândite în gulagul oltenesc, că blogosfera nu fuge nicăieri. deşi parcă îmi era dor de minunile pe care ţi le coace mintea 😉

  4. Te dai lovita să nu te mai calce nașii ? Cărășeii aia trei din poză sunt de decor sau sunt o aluzie să mai aduc niște pește ? Nu de alta dar nu mai am. Poate vine Mihai cu pește. Sau prindeți scoici în Teleajen, parcă mi-aduc aminte de două doamne pescărițe, pe brațul Sf. Gheorghe.
    Țin-te bine că venim, probabil pe 3 mai. Să văd cum te descurci cu „gliceamiile” lui nașu. De plecat, nu știu, poate ne mutăm la Drajna.

    • Cum sa ma calce nasii? Ce, nasii „e” tramvaie?Doar la vreo sarba sa nu ma calci pe bataturi.Dar si atunci sa-mi dai si o fisa sa-ti spun cate kilograme ai.Plus o bancnota sa nu fac public…:))
      Ati zis ca veniti pe 1, apoi pe 2, acu pe 3, poate ajungeti totusi pan’ la inviere(nu ce de apoi!)
      Glicemiie nu-s in pericol, o sa te hranesc numai spiritual.Eventual, ca nu-s fata rea, si ceva aromoterapie…

      • Apropo de sârbă, tu mai ții minte strigătura lui Lică de la C. Moldovenesc ? ” Lele nu-mi

        călca papucii, că-ți f….. una de-ți sar mucii”

    • Ce pretentii si la tine, miei!!Ca ciuperci si urzici „bio” din gradina n-or fi bune…Si melci din rezervatia proprie, ca au cea ai buna proteina dar cu cochilie cu tot sa beneficiezi si de aportul de calciu.Ca daca tot te tratez bio…:))

  5. Pingback: Frumuseţea din noi | Gară pentru doi

  6. Bine ai revenit! Vorba dintr-un comentariu anterior, aveam si noi chef sa citim ceva vesel, purtand amprenta ta inegalabila si ia-o pe Adelina de unde nu-i… 😉 Bine ca te-ai intors teafara (la degetul magic care scrie articole ma refer) :))

    • Ave, Centurion!
      Cum a avut grija Dumnezeu sa-mi ramana tefar tocmai degetul-tastator!Ca restul sunt ca de veteran de razboi.Mai ramasese inca unul neatins dar m-am intepat cu un os minuscul de peste care a ramas infipt sub piele.Ei,cum tastam eu acu daca se infigea in aratator? cu jertja de sange probabil…:))

  7. Pingback: Frigiderul lui Ninu | X-pert

Lasă un răspuns

