De 1 Mai muncitoresc

Standard

Dragi tovarasi, oameni ai muncii de la orase si sate, intelectuali si liber-profesionisti, corporatisti si mici meseriasi si mai Dorel, cel care dai cu sapa cand zece te vegheaza cu mapa ,va aduc un salut calduros aproape canicular din partea unui bugetar amarat care se bucura de ultima zi de concediu! De maine, la munca, tovarasi!

Poze Haioase  Chef de muncaSi ca sa-mi fac curaj sa incep de azi sa laud munca, sa ma indoctrinez ca e strict necesara .Unii zic ca munca e pentru roboti si parca le-as da dreptate, cred ca m-as putea lipsi de ea. Da, munca l-a creat pe om dar nici lenea n-a omorat pe nimeni!…Da, munca innobileaza dar societatea noastra nu are nevoie de nobili!…Da, munca e bratara de aur dar mie aurul nu-mi place, port numai argint!…

Cum sa-mi fac curaj cand toate indemnurile mobilizatoare au si o contra-argumentatie? Daca colegul tau munceste nu inseamna ca trebuie sa faci ca el. Ca cine nu munceste , nu greseste si cine nu greseste merita sa fie promovat. Deci…aveti vreun post de director pe undeva, ca ma incadrez?…

Azi e 1 Mai muncitoresc. Cand in alte tari europene sindicatele scot oamenii in strada la manifestatii de protest anti-austeritate si impotriva somajului ajuns la cote astronomice noi „innadim” liberele cu cele de Paste si incingem gratarele, lasam berea sa curga in valuri si in urma lasam munti de gunoaie. Pai nu trebuie sa stie posteritatea ca am trecut si noi pe aici, cum sa nu ne lasam amprenta in eternitate? De anul acesta cica se dau amenzi drastice pentru campare in locuri neamenajate si pentru deseurile lasate in urma . S-o vad si pe-asta! Cred ca vor da lovitura, se va dubla bugetul tarii si platim toata datoria la FMI !Si de restul facem Catedrala Neamului!

Fiindca postez la o ora cam tarzie nu mai are rost sa va dau sfaturi si nici sa fac cuiva morala, acum sunteti cu totii la siesta sau va perpeliti la soare pe vreo plaja plina de chistoace si cutii de bere. Pai sa va fie de bine si ragaiti tot bicarbonatul din mici in nasul Europei simandicoase care voia sa ne ia si aceasta bucurie marunta, aceasta emblema a traditiei romanesti!Bine ca sunt crenvustii lor mai ecologici!

PS. In drum spre case treceti pe la o farmacie si luati-va un triferment, ceva, nu sa dati la noapte iama la urgente, ca si asa o sa fie aglomerat cu motociclisti „donatori de organe” si cu vecini care au schimbat paharul cu cutitul ca sa incheie apoteotic.

Salut, tovarasi si sa auzim de bine!

42 de răspunsuri »

      • Cum fata, ca am chefuit pana azi noapte la 1! S-au dat jos de pe vapor, ma refer la familia regala si au chefuit cu nevoiasi la concertul lui Armin van Buuren!
        Si azi e chef in Amsterdam si duminica o luam de la capat! Joia viitore iar suntem liber! E inaltarea la noi! Sâc! 🙂

  1. Diana a muncit toată dimineața, eu încă mai muncesc, de unde-atâția mici și bere ??? Norocul meu că fiind constănțean pot spune tuturor că de 1 mai am fost la mare … 😆

    • Bine, asa si eu am fost la munte!:))Cred ca a fost nebunie pe litoral n-as fi mers pentru nimic in lume sa ma inghesui pe plaja dupa ce m-am tara ore bune pe sosele.Din solidaritate cu cei harnici si muncitori nici eu n-am mancat mici.Am baut doar o bere, de consolare.;)

  2. Îmi place cum ai imbinat cotidianul cu problemele internaționale, reflectiile morale cu observatiile si reflectiile personale. A ieșit un material ce ar merge ca editorial la orice ziar care se respecta. Numai sa nu te bată gândul sa-ți schimbi meseria, ca te alegi doar cu… prestigiul.

    • Editorialele le las lui CTP si lui Ciutacu, nu fac eu concurenta la vedete.Nu ca m-ar deranja ceva prestigiu, ca de avere nici asa nu poate fi vorba dintr-o leafa de bugetar neprimitor de spaga!:))Dar ma satisface mai mult primirea de laude!:)

  3. Foarte mobilizator textul de pe poză, la fel şi îndemnurile proletare din cuprinsul articolului. Toate astea la un loc mă fac să-mi aduc aminte de zicala: „munca îl face pe om” (PRAF 😀 ), asta să nu pomenesc despre calităţile eliberatoare (de griji şi nevoi) 😉

    • Ma bucur sa fii de acord cu mine, Excesele in orice dar mai ales in munca, dauneaza!In fisa postului scrie sa muncesc corect, nu entuziast.
      Si mai am un slogan bun: cine-i harnic si munceste/ori e prost ori nu gandeste!si eu sunt alergica la prostie.;))

    • Pai esti un fericit:cand te supara sefu’ pui de-o greva cu revendicari si cand te supara angajatul il dai afara fara preaviz sau il tai de la prima!Sau coabitati la un mic si-o bere!:))

    • Cu bicarbonatul e o tampenie, o piatra aruncata-n lac de un nebun si toti au sarit s-o caute. Sigur ca il gasesti in orice gospodarie, nu e nimic toxic, frgezeste si combate aciditatea.Bicarbonatul de sodiu in forma lichida si in anume concentratii se foloseste si in reanimare, sa fim seriosi!
      Bravo, tu ai sarbatorit prin munca.Eu n-am sters decat o parte din geamuri, restul sper sa fie gata pana la curatenia de craciun.:))

  4. Pai nu era mai bine sa lase bicarbonatul in pace inauntrul micilor ?! CE MISTO RAGAIM NOI DUPA CATE UN MIC CU O GURA DE BERE, NU ?!

    Si la o adica, era fain, ca daca te durea burta, bicarbonatul din mici te facea sa iti treaca…dar asa…

  5. Ziua Muncii… In Romania, cea cu CEA MAI MARE RATA DE SOMAJ DIN EUROPA !!! Voi va dat seama cat de IPOCRIT suna ?! Mai degraba haideti sa sarbatorim ZIUA SOMAJULUI !!! Sau a LIPSEI LOCULUI DE MUNCA, SI A ORICAROR PERSPECTIVE DE A PUTEA INTRETINE O FAMILIE IN URMATORII 50 DE ANI !!!

  6. Pingback: Provocarea. Credeați că ați scăpat ? Nieeeet !!! Continuăm … | Gară pentru doi

  7. eu unul nu simt o străbatere proletară, aşa că nu am simţit nici nevoia să sărbătoresc. mi-am terminat cuminte curăţenia de Paşte, nu tu mici, nu tu mari, nu tu bere, nu tu nici măcar chiştoace, că de aproape trei luni am spus pa ţigărilor. m-oi duce şi eu cândva undeva mai la munte, dar numai după ce se adună hoardele pe acasă 😉

    • Deci vrei sa pasesti triumfator peste peturi si resturi de gratare!
      Prevad ca industria tutunului va intra in faliment, deja sunt din ce in ce mai multi cei care au renuntat la tigari.Adica o sa traim mai mult, o sa influientam sporul demografic si o sa suprapopulam planeta? pai o sa devina fumatul obligatoriu atunci!:))

      • nu tocmai printre peturi şi resturi de grătare, că pe unde bântui eu nu se obosesc să ajungă grătargii.
        numai nu le da idei 😉 . parcă şi văd plăcuţe cu „Fumatul obligatoriu în acest spital! Nerespectarea acestei obligaţii se pedepseşte cu închisoarea.”

  8. Adelina, nu ştiu de ce vrei tu să-i iei omului ultima bucurie, înainte de a începe munca.
    Bine, dar ar trebui să ştii că e în tradiţia neamului românesc să-şi lase gunoiul în mijlocul naturii,
    în care a benchetuit cu disperare. E ca o datină. Împotriva cui ai tu ce ai? A datinei strămoşeşti,
    a românului gospodar, harnic şi inteligent?

Lasă un răspuns

