Big man/bigam

Standard

frumoas si bestiaTrecura si cele sfinte… Am terminat de ragait si ne-am pus pe treaba .

Dar inainte sa ma paleasca zelul de munca(lucru putin probabil, cam in acelasi procent cu marele castig la loto) mi-am mai ingaduit un zambet pe care sa-l impartasesc cu voi(asta in loc de impartasanie de Paste!).

Zilele trecute a venit in vizita nepotica mea cea mica cea „precoca si eficaca”. Desi nu prea socializeaza cu strainii si e destul de distanta in prezenta barbatilor, a facut o pasiune subita pentru Nasu’. Care Nasu’ nu prea seamana cu Iepurasul de Paste, mai degraba cu King Kong(adica esti impozant, bre, nasule, nu te bosumfla, ca e un compliment!). S-au jucat, au dansat, i-a stat in brate pentru poze… A vorbit si cu Nasa dar cu mai putin entuziasm, ea avea alt idol.

Mai tarziu, negasindu-l pe Nasu’ sa-i mai povesteasca ceva, o abordeaza pe Nasa:

-Unde este sotul NOSTRU?…:))

26 responses »

  1. Hahahaha
    Deci Nasu trebuie sa fie tare fericit🙂
    Iar Nasa imi inchipui ca este mandra
    Kinderul meu mi-a zis ieri ca sub limba are un magazin de baloane.

  2. Asta-mi aduce aminte de un banc :
    Barbatul vine acasa:
    – Iubitule, am o problema…
    – De cate ori sa-ti spun? Acum suntem casatoriti, nu mai vorbim la singular, ce e al meu e si al tau.
    – Bineeee… Afla atunci ca secretara „noastra” a ramas insarcinata cu „noi”…

  3. Hahahahahaha…
    Ce „nasi” tare ai! Are succes la „femei”!!!!🙂🙂🙂
    Si cand te gandesti ca din descrierea ta e mai „paros” ca Belmondo si mai „feroce” ca Stalone!🙂🙂🙂

  4. :)) Copiii, cu inocenţa lor nu vor inceta să ne uimească pe noi adulţii, în cel mai eficace mod posibil… mai ales dacă sunt şi copii precoce precum nepoţica, care e o scumpă, să-ţi trăiască, să crească mare şi sănătoasă… să rămână eficacă în toate chestiunile vieţii😉

    • Generatiile astea sunt mult mai curioase si mai „imitative”. Noi imitam joaca de-a mama si tata infasand papusi si zicand „eu plec la serviciu” pe cand acum ei surprind mult mai multe nuante.Ori adultii sunt mai dezinvolti in preajma copiilor ori copiii au intuitie mai buna. Si categoric sursele de informare sunt mult mai multe!si uneori si supravecherea lasa de dorit!

Lasă un răspuns

