Una noua, una veche

Standard

Astazi m-am trezit o femeie noua. Nu pentru ca cea in ambalaj vechi ar fi disparut, inca era in cadrul termenului de garantie, doar cu usoare urme de alterare la nivel celulitic.  Ma declar o femeie noua fiindca la ora noua m-am dat jos din pat.!! Desteapta eram de pe la opt dar mi-am mai permis o ora de rasfat pe diagonala patului stimulata de vremea cam mohorata de afara. N-aveam bani de numarat nici copii de batut asa ca ce era sa fac…am lenevit!

Sotu’ a fost harnic(ca de obicei) a parasit patul conjugal dinainte de ora sapte. Ei, poate ca de la o vreme nu prea mai ai somn…Bine ca sunt eu tanara si somnoroasa!:))

Imi povestea o colega de vecinul ei tinichigiu care bate-n table toata ziua de a capiat-o. Zice colega :”in ciocanul lui ma culc, in ciocanul lui ma scol”…O fi de bine, o fi de rau…:)) Cam asa si eu intr-o oarecare masura. Doar ca nu e vorba de nici un ciocan si nici de table. Ci de taste. Ca Sotu’, neavand somn, a bagat niste”pacanele” la calculator iar eu m-am trezit in ciocanitul degetelor pe tastatura. Poate daca ar invata sa tasteze in ritm de „Desteapta-te, romane” m-as trezi mai energica.

barking_dog_cartoonSi cum va spuneam, sunt o femeie noua. Si la femeia noua vine maine in vizita prietena veche. Veche rau, de vreo 20 de ani.Dar tot in termen de garantie, doar cu vatamari corporale minore de la o muscatura de caine( esti pisicoasa rau, fata, daca au ajuns sa te atace maidanezii pe strada!:)) Asa ca am facut pregatiri s-o primesc cum se cuvine. I-am pregatit spatiul de „gazare”(nu puteam sa-i zic de „carantina”, ca trebuie s-o supraveghez, sa vad ce manifestari dubioase are, daca se stramba la paharul de apa si la adierea de vant si alte simptome sprcifice rabiei).Dar cica nu-i periculoasa, ca e in tratament antirabic…:))I-am pregatit si o prajitura cu fructe. Am facut si sarmale.

Asta dovada sincera de prietenie: am infasurat sarmale si le-am indesat chiar cu aratatorul drept, minunatul degetel tastator! Daca ma intepam in vreun bob de oraz cum mai postam eu acest interesant articol?

Fata, sa dea naiba sa nu mananci maine sarmale si sa faci mofturi ca ti le indes pe gat!!Tot cu minunatul degetel…

46 responses »

  1. Sarmale zici? De la crăciun nu mai știu ce sunt alea! Să-mi păstrezi și mie vreo 10(zece) că sunt pofticios!
    Să vă distrați bine!

  2. Una nouă și mai războinică? Că aici mă duce gândul citind amenințările cu îndesatul de sarmale pe gât.🙂 Cum să nu le mănânci de bună voie, mai ales când sunt făcute de altcineva?🙂

    • Ce-o sa te mai rogi tu de mine sa scriu ceva frumos, de balsam pe suflet!:))
      Am trait s-o aud si pe asta:imi reproseaza cineva ca scriu mai repede decat poate el citi!Ca restul lumii se ia de viata mea ca scriu cu un singur deget…

      • are dreptate omu de reproseaza. ca din cate imi amintesc ultimele zile am cam bantuit pe la laptop dar acum tot constat ca am ramas in urma cu lectura (si cu distractia) pe aici. ufff, bine ca am intrat la timp ca dupa aia trebuia sa mi iau o zi libera sa recuperez🙂. cat despre noua, n am prea priceput de ce esti noua, dar niste sarmale indesate de degetelul tau as manca si eu. si eu cand mananc … nu ma incurc…

  3. Cata grija si cat efort pentru o …..veche! Promit sa mananc sarmale, dar numai cu Colebil in completare. Cat despre rabie….poti sa stai linistita : nu musc!….inca! (mai ales ca o sa am o doza de antirabic proaspat facuta).

    • Fata, eu dau sarmaua tu dai Colebilul.Ce, vrei sa contribui numai eu? Plus ca tu n-ai invartit Colebilul pe deget…:)
      Si bine ca nu musti, imi faceam probleme ca nu gasesc botnita , ma gandeam sa iau un bat sau un spray paralizant, sa fiu in siguranta…

    • Nu-ti priesc la trigliceride!Ce, razatura de morcovi, varza, sfecla si ridichi n-a fost buna? Hai ca esti in avantaj, unii iau colesteroale, altii vitamine.Da’ placinta ti-am facut si n-ai mancat, mofturosule!

  4. Păi după sarmale ar merge si-un desert ceva…nu? Poate şi un vin pentru uşurarea digestiei…berea cu lămâie evident trebuie păstrată pentru siestă… evident tolănită in hamac, apropo, trebuia să te aprovizionezi cu încă un M&M, da’ presupun că vă ţine şi ăsta p-amândouă😛😉😀

    • Pai da, prietena e cu sarmalele si eu cu vinul, ca ea n-are voie, e in tratament antirabic si cica e contraindicat.Sarmale are voie.Si eu am voie vin, sa miros a bautura si sa nu ma muste cainii.Profilactic.:))

      • Eu credeam că nu-i a bună să duhneşti a alcool de faţă cu un câine… acum, poate tu te gândeşti că torni pe gât o cantitate suficientă astfel încât să cadă lat (câinele) numa’ de la miros😀

  5. :)) Vecinul meu lucreaza multcu bormasina. Eu cum trebuie sa spun? Ca ma trezesc in burghiul lui si ma culc tot in acel burghiu? Sau suna mai bine daca spun sfredel? :))

  6. Cred ca mai sunt scule de ciocanit, sfredelit…
    Constat ca numai ce le-ai dat idei unora😉 Adelina, asta o fi vizitatorul de la Javra? Cam la fel se exprima…

Lasă un răspuns

