Doua negre bot in bot

Standard

Zi obisnuita de munca. In cap sapte pitici batandu-se pe cele sase scaune. In sectie maraton de berze. In fata sectiei un amarat s-a hotarat sa faca o criza de epilepsie. In poarta spitalului…ei, aici vine cireasa de pe tort!

Doi bolizi(de fapt un bolid si-o bolida ) s-au pupat latero-frontal si-au umplut strada de saibe, piulite si alte piese de motor.Din relatarile martorilor(respectiv colegelor mele care erau sa se aleaga cu o liposuctie gratuita) va relatez dinamica accidentului.Ca de vazut n-am vazut decat statica, dupa ce s-a linistit praful…

BMW-confirma-productia-sportivei-de-lux-Gran-CoupeUn nene grabit, cu un BMW negru   a demarat din parcarea de vis-a-vis de spital vrand sa intre in curte cu un viraj lateral stanga Semnalizare tardiva, manevra rapida. Din spate venea o frumusete de Jaguar, tot negru, care sprintase voiniceste si n-a mai avut timp de frana sau ocol. Efectul? Un pocnet , o bubuiala, un salt frumos al Jaguarului prin aer peste botul BMW-ului, o tzukahara in echer cu stat in maini pe loc fix in poarta spitalului. La impresia artistica 9 plus, ca n-a fost o pirueta completa. La meritul tehnic 10 cu felicitari ca s-a oprit ca prins cu magnetul. Ei, a sifonat capota, rotile din fata, au zburat niste chestii care nu stiu cum se numesc dar airbag-urile s-au deschis impecabil, soferita nu cred ca a patit mare lucru, cel mult i-a zburlit bretonul.Desigur, de frica.

Nici BMW-ul nu arata prea urat;botit lateral, o roata desprinsa si o portiera infundata . Airbag promt, sofer fara vatamari corporale.Bine, un cucui, de suvenir!

Daca astea ar fi fost Tico si Matiz cred ca le-am mai fi identificat dupa cutiile negre si ADN. jaguar-i-a-schimbat-logoul-vezi-cum-a-evoluat-sigla-celebrei-marci-britanice-de-a-lungul-anilor-foto-si-video-36655Dar asa BMW-ul a plecat remorcat, in trei roti si Jaguarul pe platforma…

Da’ mie tot Jaguarul mi-a placut mai mult, a avut detenta mai buna si saltul mai inalt! Daca intra si-n biroul managerului, ca e tot la poarta, imi placea si mai mult!…

Cam atat pana la ora asta: doua negre sifonate-n poarta si eu cu doua negre zburlite in sectie!Ale mele nu-s de firma dar macar sunt intregi.Si cu productia de serie la zi…:))

43 de răspunsuri »

  1. bag de seamă că şi ţie ţi-e dragă şefimea 😉
    zice-se că şoferii din Alba sunt printre cei mai „buni” din ţară. adică, dacă vezi unul pe a cărui maşină scrie AB, ocoleşte-l la o distanţă respectabilă. sau ia-o pe altă stradă, dacă ai varianta asta, că-i mai sănătos. am crezut că-i doar folclor până când, într-o frumoasă zi, aflându-mă cu trebi prin Oradea, asist la un accident. miez de zi, buricul târgului, intersecţie semaforizată. doi „albanezi”, venind din sensuri opuse, se pupă bot în bot fix în mijlocul intersecţiei. care avea verde şi care nu, asta nu mai ştiu, că fiecare era supărat negativ pe celălalt.

    • Eu cred ca cei mai „periculosi” soferi sunt cei de Dambovita; se moscaie pe drum, vireaza aiurea si te depasesc fara sa semnalizeze.Cel putin asta am vazut eu, care tranzitez Dambovita mai des. Dar cei mai „meseriasi” sunt bucurestenii si constantenii, ei sunt mereu contra cronometru si disperati sa mai castige un metru in coloana.Dar Jaguarul de azi era de Neamt, i-am vazut numarul la cativa metrii de masina.:)Dar inca-i bine, cat timp nu-mi iau eu carnet!!:))

  2. Până să beșteliți alte orașe sau zone folclorice, să nu-i nedreptățiți cumva pe mama și tata lor, a șoferilor : bucureștenii ! Obișnuiți să procedeze ca la ei „în capitală”, unde doar un inconștient respectă regulile, când ies prin țară se comportă fix la fel și de-aici ține-te bucurii pomeni de șapte ani și toate cele de cuviință în asemenea situații. În plus cred că-s și-o țâră nevorbiți (or avea ei salariile mai mari decât în restul țării dar în schimb nu prea cred că sunt lăsați să se exprime), că din senin se-apucă să-ți deseneze arborele ginecologic pe-al cărui cracă au și ei cuibul.

    • Cred ca nici cu imprastierea motoarelor nu s-au inteles prea bine! Nu stiu cum si-or fi identificat fiecare piesele pe carosabil sau daca au mai facut schimb, ca fotbalistii cu tricourile la asfarsitul meciului.:)

  3. Da’ ce masini tari trec pe la voi….si eu as prefera Jaguarul (jaguarii sau jaguarele) insa nu asa cu tabla boboţită şi roţi lipsa. Acu’ dacă tot e să facem clasamentul soferilor după plăcuţa de înmatriculare, să nu uităm de *CS, (nu toţi persoanele de faţă, inclusiv EU, ne excludem din start 😉 ) Ohh, da să nu-mi uit vecinii cu numere de **TM 😛

    Legenda: * = Capete Seci
    ** = ToloMaci

    Ai grijă sa nu se „şifoneze” şi negresele tale din secţie 😀 🙂

    • O sa ma bantuie multa vreme pluralurile astea!:))
      Legenda asta n-o stiam.:)))
      Negresele mele sunt bine ranforsate, nu se botesc cu una cu doua. Doar se „bortosesc” cu trei, cu patru…

    • Nici n-as fi crezut ca se poate asa ceva si sa se termine totusi cu bine. Daca mai avansa un metru ramanea frumos, in picioare, pe doua roti si sprijinit in poarta spitalului. Dar BMW-ul m-a dezamagit ca a ramas schiop de o roata.

    • Negre non-stop, zburlite numai dupa!Asta referitor la masini. Negrele mele din sectie zburlite non-stop, ca sunt alergice la pieptene, le provoaca urme pe calota craniana si se confunda cu circumvolutiunile.:)

  4. Imi plac foarte mult masinile, dar nu alea scumpe cum ai enumerat tu… de la cateva sute de mii de euro in sus. Am glumit, nu sunt eu mare fan al masinilor dar e foarte utila o masina.

  5. mi-ai amintit de cat trafic va fi in curand la malul marii…ii bate caldura in cap si turbeaza toti , de ma apuca dorul de toamna ca sa plece toti mai repede…nu ca ai nostrii ar fi prea la zi cu regulile de circulatie 🙂

  6. Romanii sunt bogati! O noua emisiune! 🙂
    Auzi ce masini au! Si mai stau la cersit la iesirea din parlamentul UE!
    Aici daca era accidentul asta ajungea pe prima pagina! 🙂

  7. Amu să-ţi zîc şî io cum mi-am pupăcit negresa („decât” un passat) cu o bordură de-un metru. Purcesem într-o bună de dimineaţă către servici, gătită nevoie mare, căci nu ştiu ce inspecţiune de la nu ştiu ce Minister aveam. Fiind o piticanie de om, căci mama nu m-o uitat în ploaie când am fost mică, am zis că nu se cade să nu vorbesc cu oamenii ca de la egal la egal, aşadar, mi-am tras nişte tocuri de numa 15 cm. Buun. Toate au decurs la servici conform normelor în vigoare, eu am fost la „înălţime”, deci musai să plece omul fericit către casa lui. Naiba ştie de la ce mi s-o fi înţepenit picioruşul tras în frumosul pantof, probabil de la niscai euforie, căci mi se înţepenise taman când să parchez scumpete de maşină luată de numai trei-patru luni, repet, mi se înţepenise pe acceleraţie, în loc de pedala aia nenorocită care frânează, şi am parcat „negresa” în bordura sus- amintită. Menţionez că aceea bordură era de fapt o imensă treaptă din faţa unui magazin ce se dorea reamenajat. Am scăpat ca prin urechile acului cu scumpa bordură, căci altfel renovam tot magazinul! Ah! Io n-am păţât nimic, dar maşina…am rupt totul sub ea! No, să nu mai spui la nime, bine? Poate, dacă mă băgam în magazin cu maşina, luam şi alea 10 puncte pentru spectacol şi mă cunoşteai de acu câţiva ani buni. Aşa, tot o anonimă îs. 🙂

    • Cum, masinile au doua pedale? Una e pentru frana? ca eu credeam ca au numai acceleratie si pentru frana tragi de haturi si spui Hoooo!:))
      Chiar ca ai scapat ieftin, puteai sa-i bagi pe ai tai in cheltuiala cu lumanari si parastase.Decat vedeta postmortem mai bine o anonima vie. Si daca a fost sa ne cunoastem tot ne-am cunoscut, nu poti sa te impotrivesti sortii!:))

  8. Treceti fratilor la bițoacle. În afară de câini, nici o problemă. Cred totuși că potăile nu suportă culoarea galbenă și de aceea mă aleargă prin toate stațiunile, fir-ar ale dracului cu primarul lor cu tot.
    Taci că m-am prins. Uite de ce aleargă javrele după mine și bițoacla mea galbenă, fiți atenți ce-am găsit pe net:

    „Efectele culorii galben: culoarea galben stimuleaza sistemul nervos central, mareste capacitatea digestiva, imbunatateste tonusul facandu-ne sa ne simtim in forma. Cea mai importanta actiune a sa este aceea de a ameliora digestia.”

    Adică javrele vor să-și amelioreze digestia cu o bucată din pulpițele mele ?

  9. :)) Cine ii puse, bre, sa isi cumpere masini asa scumpe si rezistente? Nici macar la stirile de la ora 5 nu s-a auzit de ei!
    Deci jaguarul l-a muscat de fund pe bmw! Urat din partea lui, mai ales ca a facut-o in public. :))

  10. Ai ratat un prilej foarte bun să dovedeşti că eşti un cetăţean pe care ne putem bizui în lupta noastră împotriva vitezomanilor, care îţi dau ţie atâta de lucru. Din zeama asta de cuvinte am înţeles că-i culpabil managerul spitalului, că n-a prins Jaguarul în braţe.

    • Din punctul meu de vedere managerul spitalului e vinovat de orice! Si ca a lasat spitalul prea aproape de strada! Si, culmea, are si el tot o motorizata neagra!Dar o parcheaza in loc ferit, nici nu poti sa treci cu un cui pe langa portiere…

Lasă un răspuns

