Despre copii

Standard

Am net cu cocoloase. Am numai cocoloase in cap.Dar nu sunt deloc cocolosita!

Mi-am amintit ca azi e 1 iunie, e Ziua Copilului asa ca am dat o fuga prin saloane sa le spun La multi ani prichindeilor din parohia mea. Nu i-a impresionat, mi-au raspuns „lasa-ne, bre, cu lozinci, baga si matale un laptic, fa cinste cu un biberon, ce naiba, ne tii pe uscat!” Ei, pe uscat nu era, ca toti umplusera pampersii…I-am cinstit si mi-au promis ca opresc statia de bruiaj jumatate de ora, cat sa scriu si eu ceva oarecum coerent.

Nu prea inteleg logica cu Ziua copilului, ziua Mamei, Ziua de lupta impotriva fumatului…Adica de ce numai o zi in care sa sarbatorim sau sa combatem ceva? Poate vreo mama sa uite in vreuna din zile ca are un copil?  E fumatul nociv numai intr-o zi?

Nu-mi aduc aminte ce faceam in copilarie de 1 Iunie, nici daca mancam bomboane sau primeam cadouri. Nici copilului meu nu cred sa-i fi organizat vreodata ceva deosebit in ziua asta. Cum ar fi sa-l sun sa-i spun La multi ani? Cum ar fi sa ma sune mama pe mine? Ca doar si eu sunt copilul cuiva…

N-am nici o inspiratie sa zic ceva frumos despre copilarie. Asa ca va mai zic o ” perla” de-a nepotelei mele cea zvapaiata.

Vine in vizita si e suparata-fleasca pe niste domnisoare care o necajesc, cica or sa-i ia „gagicul”.Eu, prinsa cu ale mele in calculator(respectiv cu niste impuscaturi meseriase) ii zic lasa, nu le baga in seama. Iese in usa si le striga :

-A zis Blonda(adica eu, care sunt chiar bruneta!) nici sa nu va bag in seama! si intra furioasa in casa.

Eu, sa-i ridic moralul, ii spun ca o sa se faca ea mare si frumoasa si o sa le ia ea toti „gagicii”.Iar da fuga afara si striga de pe scari:

-A zis blonda sa va iau eu toti gagicii cand ma fac mare!si vine in casa…

Si tot asa intra, iese, transmite tot ce-i spun eu. Doar ca de fiecare data cand iese se agata de perdeaua de plastic impotriva mustelor si cand termina cu amenintarile se termina si perdeaua, ca e rupta toata. Restul familiei din casa se amuza pe seama ei si ea se oftica grozav.

-Ca v-ati suparat toti pe mine!(nu zice ca ea s-a suparat…)

-Ca abia am fost si eu la biserica si m-am mai linistit si voi m-ati tulburat!

In secunda doi ne tavaleam de ras.Auzi, evlavioasa unde era!

Si vine bunica-sa si imi povesteste de la biserica.S-au dus amandoua si bunica i-a zis sa stea cu ea de mana, ca poate vine vreun caine din cimitir si o musca.Iar cea mica, in usa bisericii, rosteste cu patos:

-Lasa, mamaie, ca daca vine, ii f** una-n bot!

E clar, se linistise tare la biserica, noi am tulburat-o!:))

Sa aveti un 1 Iunie cu sanatate, bucurii si bomboane la copii!Si daca-s prea agitati duceti-i la biserica, sa se umple de evlavie.

44 de răspunsuri »

    • O, nu sunt eu bunica, eu sunt matusica!Nu vreau sa ma gandesc cam ce fel de nepoti voi avea eu cand va veni vremea! Ca sobrii si cu limbaj academic nu prea ar avea cu cine semana…:)
      Bun venit in casa mea(sau in zeama mea!)

  1. Păi și de ce serbăm ziua cuiva la data la care acesta s-a născut? Ce, este mai puțin născut într-o altă dată? Sau încetează să existe în restul zilelor? 🙂 Este doar o convenție, o sărbătoare, nimic mai mult. O zi consacrată special unui ceva anume. 🙂

    • Eu m-am hotarat sa copiez modelul reginei Marii Britanii:nu conteaza cand sunt nascuta, o serbez cand vreau eu, sa se bucure toti supusii mei!Ca nu pot sa-i scot la picnic in februarie…Numai ca noi serbam(comemoram) si zilele de inmormantare, nu conteaza ce, masa bogata sa fie!

    • Unii si-l justifica si altii il fac praf! Numai sa te gandesti la februarie-martie, cu Valentinu’ lu’ Peste, cu martisor, 8 martie, Dragobete…Ar trebui sa se dea si niste prime de zilele astea.

  2. :))))))))))))))))))))))))))))))))))) bai am ras sa lesin!!! ii fut una in bot…femeia e hotarata, bre! mare lucru asta in lumea in care traim…
    mie mama mereu mi-a luat chestii de 1 iunie, mereu mi-a zis la multi ani and stuff…eu Marei nu prea, ca la fel ca tine am zis nene, toate cadourile de peste ani sunt suficiente, nu imi trebuie o zi anume. da’ ete ca anul asta s-a prins singuraaaaa de la teveu…ca cica vine „ziua copilului”…na beleaua. doar ca i-am luat un cadou marti cand era racita si amarata…i-am zis ca ala e pentru ziua copilului dar ca i-l dau mai devreme ca vaz ca e cam trista cu mucii hatzuri 🙂

    • Daca ar fi ziua dusului gunoiului sau a aranjarii jucariilor n-ar auzi ferite-ar Domnul! Cum stiu copiii astia de mici sa-si urmareasca interesul.:))
      Sper ca Mara e sanatoasa si se bucura din plin de inca o zi a ei. Un pupic si din partea mea!

  3. Asa e, si eu consider ca ziua copilului, a mamei si a altora…e in fiecare zi.
    Dar daca tot fuse ziua asta si la mine pe blog s-a sarbatorit intr-un anume fel. Tot asa, mai neconventional. 😉
    Faza din usa bisericii, cu nepoata, e de coma. :))

  4. Pingback: Zambet printre lacrimi | O zeama de cuvinte

Lasă un răspuns

