S-a „amorsat” Mamare

Standard

E seara, fac o baie sa ma spal de praf, oboseala si pacate. Pacatele rezista, sunt bine impregnate in tesut. Apoi, invesmantata in prosop, ma asez in fata oglinzii.N-o abordez diplomatic cu „oglinda, oglinjoara, cine-i mai frumoasa-n tara”  ca n-am chef sa-mi coboare moralul si nici sa intru in polemici. Incep sa ma cremuiesc cu multa crema; ca si trupul e mult, pe masura sufletului meu mare, sa nu stea saracul inghesuit…

cod morseSi aud”pic-piiic-piiic-pic!” Unde am mai auzit muzica asta? A, in filmele alea cu submarin avariat care trimite SOS-uri disperate.Da, dar eu n-am submarin. Am numai o saltea sub Florin! Mai ascult odata si depistez sursa: picura robinetul in cada. Nu picura ritmic ci in cadente diferite. E clar, strabunica vrea sa-mi comunice ceva! Piic-pic-piiic-pic…

Deschid usa si-l intreb pe Florinul de pe saltea: stii morse? Nu morse de-alea cu mustati si care mananca peste, morse de-alea telegrafice! Cica stie. Pai atunci vino si tradu-mi si mie ce zice Mamare ca are ceva doleante si daca nu i le satisfac iar sparge ceva prin casa!

Imi face Sotu’ pe plac, asculta si zice: nu e corect, nu inteleg nimic!

Aha! Bre, mamare, daca vrei sa socializezi umbla si matale noaptea prin casa cu un bu-hu-huu citet nu te baga unde nu te pricepi! Sau invata naibii morse corect ca ma induci in oroare eroare , o sa-mi ceri acatiste si colaci si eu o sa pricep acadele  si colanti. Si eu iti trimit, zau, da’ sa te vad cum rontai acadelele, ca proteza ti-a ramas la doi metrii in subteran! Si colantii sunt sintetici, o sa ti se electrizeze parul pe picioare, faci scantei si-o sa sperii copiii, o sa creada ca e Revelion cu artificii sau atentat terorist (nu ca nu te-ai pricepe la asta!) .

Si, Sotule, schimba robinetul ala de la cada, sau inchide-i gura cu o garnitura noua ca sunt satula de pic-pic si daca Mamare si-a gasit jucarie noua n-o mai scoti din baie…

31 de răspunsuri »

    • Foarte sigura nu sunt dar asa banuiesc, ca numai ea are grija sa-mi „condimenteze” traiul cu mesaje din astral.Si cand nu pricep din prima mai cotorogeste sau sparge cate ceva.De, o fi plictisitor sa bantui de unu singur si nebagat in seama…:)

      • Poate sunt in gasca , Adelina….poate nu e doar mamare , ci si inaintasii ei…Nu cred eu ca mamare face singura stricaciuni,pun pariu ca-i ajutata de forte obscure! 😉

    • N-are mamare gusturi de-astea! Ea n-asculta decat buletinul meteo la radio si slujba de la Patriarhie. Deci, in cel mai fericit caz, mi-ar fi fredonat „aliluiiia” pe conducta de apa.:)

  1. Esti sigura ca mamare vorbea romaneste? Ca semnalele alea morse pot alcatui cuvinte arabe, spre exemplu! Daca ti-a vorbit mama lui Suleyman Magnificul?

  2. Ești sigură că nu repari tu mai iute robinetul acela, cu o asemenea motivație pe urme?! 🙂 😛
    Am încercat să nu sparg șirul întrebărilor și-atât m-a dus capul… 🙂

    • Daca ma apuc eu de reparat un robinet fac ori o cascada ori un cod portocaliu de inundatii! Eu stiu sa manuiesc numai seringa si pensa , nu patentul si surubelnita.Da, stiu, sunt un geniu tehnic!:))

  3. Codul lui Morsa. In tineretile mele umblam des la intalniri de cercetas. Acolo a trebuit odata sa invatam tot abecedarul asta. Sa vezi cum ne descurcam noi pe intuneri in padure, :))

  4. Dacă e să traduc „pic” (scurt) = punct şi „piiic” (lung) = linie, are dreptate Florin, nu-i corect, că nu se-nţelege nimic din: EMME, doar dacă e vorba de vreun acronim, da’ ce poate să însemne…, oare ” E(ste) M(a)M(are) E(lectrizată) de la colanţi sau E(xtraterestră) 😀 😉 😛

    • :)))Data viitoare inregistrez si iti dau transcrierea exacta. Nu-mi aduca aminte ca mamare sa fi dezlegat rebusuri si sarade dar poti sa stii ce mai inveti dinBiblie!(ca si aia e cu multe pilde si simboluri)

  5. Pic, poc şi câte-un trosc pe la îmbinăturile mobilierului … asta vrea să-nsemne? Vreun semnal de dincolo? Tulai, Doamne! De vreo două săptămâni îmi picură robinetul din bucătărie! Ia să-l pun şi pe-al meu dibaci în telecomunicaţii să-mi dezlege misterul! Uite ce idee mi-ai dat! Că de schimbat robinetul sau colea vreo garnitură cred mai trec încă 2 săptămâni.

    • De-aia se spuna ca toate lucrurile vorbesc, totul e sa stii sa asculti! Si ce poate fi mai placut decat sa asculti un robinet care picura?:))In doua saptamani o sa inveti morse mai ca telegrafistii de pe Titanic!

  6. Fata draga, tu si din robinet faci o poevste si eu ma laudm cu articolul meu de cand mi s-a spart teava de apa calda din [perete. Pai la subiectul meu cred ca ai fi scris un roman!!!

  7. Buna colega,eu cred ca sunt cei carora le porti pica,carma aia negativa a lor s-a transmis sa-ti strice tie robinetul, nu erau cumva mai multe voci?. Pupici Silvia

    • Cu vocile e alta poveste, pe alea le inteleg.Dar ma mai fac ca nu le aud cand imi zic „rupe-i capul lui X”, „striveste-i degetele lui Y”…Acu, ca am recunoscut ca aud voci pot fi si scutita de pedeapsa, pot invoca ca n-am avut discernamant, sau ca am fost tulburata.:))
      Un weekend senin sa ai!

  8. 1. pentru păcate se foloseşte gel de duş de exfoliere dacă vrei să se mai ducă din ele
    2. poate mamare încerca să-ţi transmită un număr de telefon, să nu vă mai chinuiţi pe ghicite de morse…

    • :))))
      Bine ca n-am zis ca simt ceva negru in cerul gurii ca cine stie ce pasta de dinti pentru albire imi recomandai!
      Si lu ‘mamare cum ii transmit numarul de telefon, tot morse la robinet?Sa invete sa dea mail daca ii trebuie ceva.

      • P-ăştia bătrâni âi înveţi greu taina netului. Fă bine ţi transmite-i picături pe la canalizare dacă vrei să mai fie armonie în casă 😀

    • As putea paria ca voi, in Germania, nu stiti cum picura un robinet!Si la voi strabunicele astea paranormale vin civilizat, cu programare, la sedintele de spiritism.Da’ ce sa te faci cu Mamare, care toata viata a facut numai cum a vrut ea.:)
      Un weekend minunat iti doresc si sa te bantuie numai ganduri bune!

  9. Am citi pana la final…dar cred ca trebuia sa incepi cu el :)) Asta asa, glumind.
    Poate sotul tau se pricepe sa mai mestereasca una, alta. Eu m-as duce singura sa repar orice robinet si orice se mai strica prin casa. Tata e total nepriceput la orice inseamna tehnica :))

    • Ei, atunci eu il mostenesc pe tatal tau!:)) Sotul meu e bun mester, ar putea sa-si dea doctoratul in improvizatii si carpeli, rezolva orice urgenta.Doar ca acum e …usor inapt medical.:) Si am exagerat eu putin, nu picura prea rau robinetul. Am eu timpanul prea sensibil.:)

  10. Uite, eu iti propun un schimb cinstit: imi dai robinetul prin care iti transmite mamare mesaje si eu iti dau bateria de la dus, sa ai impresia ca asculti rock vijelios. E fisurata in partea de apa calda si jetul zboara in perete, il izbeste cu forta, apoi se intoarce in cada, de parca ar fi un pic de Niagara.

Lasă un răspuns

