Omul zilei

Standard

Bai ce persoana importanta sunt! Mai am putin si o sa ma inscriu singura in audienta la mine ca sa-mi aprob sa beau o bere cu lamaie.

Azi sunt tot intr-o sedinta, abia am gasit ragaz sa intru sa va salut.Si sa ma dau mare  cu importanta misiunii mele pe acest pamant de a semna convocatoare, ordine de zi si procese verbale.:))

De dimineata am fost la „mucicipiu”. la Ploiesti, la sedinta sindicala. Cum sa se puna tara la cale si sa se constate ce naspa merg toate  fara mine? Dupa doua ore de spus ofurile, de constata ca la altii e mult mai rau ca la mine de mi-e si rusine sa ma mai vait, am plecat cu un gust amar. Una se spune la televizor si se promite si alta e realitatea in care ne zbatem. Dar n-are rost sa va plictisesc cu necazurile noastre de bugetari subfinantati si subnormati…

La plecare zic sa dau o tura pe la  tauleta, asa, preventiv, ca am vezica de capacitate cilindrica mica si se excita usor de la cafele. Intru in „sala tronului”, inchid usa  si caut un cuier sa-mi agat poseta. Canci cuier! Nici macar un cui, nimic ce poate inlocui o agatatoare. Asa ca am dat dovada suprema a stilului si elegantei mele de doamna innascuta: am facut pipilica cu poseta agatata pe brat! Bine ca cealalta mana nu trebuia sa tina altceva, pentru directionarea jetului!:))

Abia am ajuns acasa, am ciugulit un pranz anemic ( nu mai mult de 6 sarmale!), am mai baut o cafea, ma mai duc putin la tauleta(fericita ca acasa nu port poseta) si ma pregatesc de urmatoarea sedinta, la spital. Ca trebuie sa dezbatem si probleme organizatorice din bucataria interna a sectiei…Of, ca numa eu trebuie sa le rezolv pe toate! Daca ma mai solicita si Putin ca nu pote negocia singur cu Obama despre reducerea arsenalului nuclear chiar ma supar, ii trec pe lista de asteptare! Desi parca ma roade putin curiozitatea sa vad daca la Kremlin au cuier la tauleta…:)

Si in timp ce imi fugaresc degetelul-atomic pe tastatura aud la TV ca medicii ameninta cu greva sau demisie in grup daca nu li se maresc salariile. Au dreptate, nu zic nu, e rusinos ca un rezident sa ia 900 de lei salariu.Dar parca n-as vrea sa-i aud cum ne cer sa ne solidarizam cu protestul lor cand pe ei nu i-a intersat niciodata de soarta noastra, n-au vrut sa se amestece cu „prostimea” la celelalte proteste.Noi ieseam la miting, incasam vanatai de la jandarmi, ne certam cu managerii de spitale pentru niste amarate de bonuri de masa si toate drepturile obtinute li s-au aplicat si lor. Dar ei nu s-au solidarizat niciodata cu noi, ba chiar ne-au amenintat cand noi aveam proteste…Ce sa fac eu acu, sa ies in strada ca sa le mareasca salariul? Si apoi sa stau la mila lor sa-mi mai dea si mie doi lei la leafa?… Ei, mai fac o sedinta si va spun ce s-a hotarat!Hai pa, va pup si fug sa nu pierd locul la prezidiu!

33 de răspunsuri »

  1. Ei, să mă vezi pe mine cu poșeta după gât (din aceea cu toarte mici, puteam muri sufocată cu chiloții-n vine dar demnă, fără să-mi mai umplu viața de microbi din toaletele publice.) Spune-mi că nu sunt bolnavă psihic și am dreptate să nu ating aproape nimic în toaletele publice!

    • Poseta aia trebuia s-o tii in dinti, nu agatata de gat!E adevarat, wc-urile publice sunt destul de infecte(chiar daca par curate) dar se pare ca mult mai periculoase sunt tastaturile calculatoarelor.:)

      • ei, da, si buretele de spalat vasele! de vreo 10 ani pe unde lucrez am laptopul strict al meu, il curat aproape obsesiv la doua-trei zile, dar toaletele ma sperie.

  2. Băi, dar eu nu am văzut așa ceva…. Nu e doar cazul vostru particular, am sesizat chestia asta în alte enșpe cazuri. Carevasăzică, E de cacao situația ? E, of course, trăim în Românica. Și uite că vecinul are o problemă (ok, acum că problema lui e și problema mea, asta-i altă discuție) Ce fac ? Mă aliez cu el, chiar dacă-i dracu. măcar să trecem puntea, sau mă uit de după gard cum îi moare capra deși știu că următoarea capră care va da colțu o să fie-a mea ? Logic, mă uit de după gard ! E mai comod, nu ?

    • Eu sunt un vecin prost si mi-e mila de toate caprele, n-as vrea sa moara niciuna, le-as reanima cu mana mea.Ca n-o sa-mi fie mie mai bine daca altuia o sa-i fie mai rau. Dar ma oftica astia din straturile superioare ale atmosferei, care nu pot sa puna macar o vorba buna pentru un necajit dar cer solidaritatea amaratului daca sunt ei cumva lezati.Daca noi am vrut sa purtam niste ecusoane de protest(pe care scria doar „Vreau sa zmbesc, dar nu pot!” sau „Daca tu meriti tot ce-i mai bun merit si eu RESPECT”)au sarit cu gura, ca nu e ‘deontologic”, ca am fi caraghiosi… Dar acum suntem indemnati sa ne aliniem grevei lor.I-am rugat pe sefii nostri doar atat, sa ne sustina cu o vorba in fata conducerii dar nu, nu-si murdaresc ei mainile cu astfel de fleacuri si nici nu se obosesc sa creasca incasarile ce se taxeaza pentru a avea si noi niste fonduri in plus.De ce sa tai chitanta cand poti sa-ti bagi banii in buzunar? Iar pacientul oricum plateste…

      • Sindicalistă spui ? Păi cuvântul de ordine printre voi ăștia care nu mai puteți de grija colegilor (nu e cazul tău, dar la modul general, să nu cumva să-mi dau drumul la gură că nu mai tac până mâine :evil:) nu e cumva NEGOCIERE ? Ia chemați doftorii la una mică și încercați și așa : băi, ce vreți voi, ne vine bine și nouă. Venim și noi, dar ne scrieți pe listă. De ce ar fi greva doctorilor și nu a sistemului medical ?

  3. Oricum cred ca voi aveti salarii un pic mai mari decat noi, eu am 1000ron dupa 8 ani de munca continuua in invatamant, ce-mi lipseste e gradul II, pe care il iau in august sper, dar cu grad se mareste cam cu 50 ron..Wow, nu? Eu zic sa facem toti greva ca si asa isi bat joc de noi la propriu!

    • Daca n-ar fi sporul de vechime, cel de noapte si sambetele si duminicle platite dubla cam tot 1000 roni as lua si eu.Dar asa, dupa aproape 30 de ani de spital, cu 7-8 nopti albe pe luna si cu doua weekenduri ratate iau fabuloasa suma de…1500! dar macar am satisfactii multiple, exces de orgasme ca la capitolul f*** la cap stam bine!:)Stiu ca altii iau mai putin dar asta n-ar trebui sa fie o consolare, ar trebui sa fim platiti decent cu toti.Zicea Ponta ieri ca avem cele mai mici preturi la gaze.De ce nu zice si de cele mai mici salarii?

  4. Ce-mi place si mie lupta sindicalaaaaa, eu am parte de aia intersindicala in care se afiliaza, se dezafiliaza, se scindeaza, isi contesta reciproc existenta si reprezentativitatea, cand vad cat de impartiti sunt ase in teritoriu nu ma mai mir ca nu se pot uni intr-o directie

    • Eu m-am bagat in treaba asta tocmai fiindca eram nemultumita de cei dinainte. N-oi face revolutii acum dar nici sa tac si sa ma fac ca nu vad, sa-mi inchida sefii gura.N-am sa inteleg niciodata lupta de orgolii in care toti pierd iar cei ce ne dezbina castiga.Ce-ar fi sa castigam si noi macar odata?

  5. Abia am aşteptat să spui de care parte a corpului ţi-ai agăţat poşeta. Nu ştiu de ce băgam mâna-n foc că ţi-o atârni de gât, dar mă ardeam. Aşa, ca o adevărată doamnă, ţi-ai atârnat-o de braţ. E grea operaţiunea în situaţia dată. Dar te-ai descurcat în situaţii mult mai dificile ca asta.

    Întreg sistemul sanitar e anemic, mizerabil, în putrefacţie şi nimănui nu-i pasă. Trebuie finanţare atât internă, cât şi externă, pregătirea cadrelor medicale pentru performanţă, dotarea spitalelor, inovare pentru recuperarea decalajelor evidente şi reglementare, pentru a preveni adâncirea inechitatilor. E greu intr-o ţară săracă precum România să faci un astfel de sistem să funcţioneze decent. Cine îţi asumă acest rol? Deocamdată nimeni nu e interesant ca ceva în ţara asta să funcţioneze bine.

    • Nu se poate sa agat poseta de gat ca dauneaza la spondiloza!:)
      Daca toti banii colectati pentru sanatate chiar ar ajunge in sanatate probabil ca ar fi mult mai bine si pentru noi si pentru pacienti.Dar cine stie unde merg banii astia?

  6. Ai prins loc la prezidiu? 🙂 Aceasta este întrebarea. Eu zic să protestezi. Dacă promit că fac cuiere la tauletă. Că despre bani… nu cred eu că sunt dispuși să îi împartă cu cineva.

  7. Eu cred că vei lua decizia potrivită, la momentul potrivit!
    Pffft, să știi că cineva fură cuierele din mall-uri! Io le frecventez des, că-s pițipoancă de mall, și-am observat că dispar din taulete… Hmmm, oare or migrat hoții spre Ploiești și-or început de jos?!

    • Nu frecventez mallurile, la noi, la Valenii de Munte inca nu s-a inaugurat niciunul.Eu stiam ca se fura numai becurile si suporturile de hartie igienica.Dar sa furi de la „gura” amaratului de sindicalist?:))

      • Nici n-am vrut să insinuez că le-ai frecventa, observam doar ce lipsește din alte ”taulete”. M-am ”înflăcărat” nițel, dau vina pe căldură.

  8. Nu puteai agăţa poţeta nici de clanţa uşii? Eu aşa fac în atare situaţie.
    Nu înţeleg de ce nu s-au solidarizat cu asistentele – e vorba de aceeaşi muncă şi aceleaşi condiţii şi mai multe voci au puetre mai mare.
    Sunt curioasă cum se va rezolva situaţia actuală, din ce am auzit la tv e serioasă treaba.

    • Iti dai seama ca primul lucru dupa clanta m-am uitat! dar nici urma de ea! usa se inchidea cu zavoras infipt intr-o scobitura in tocul de lemn.Inalta tehnoloie, frate!:))
      Si eu astept deznodamantul revoltei medicilor doar ca unii au decis la centru fara a vorbi sau macar a comunica in teritoriu..

      • S-a remarcat din 2 studii pe populatii ff largi de asistente medicale de origini etnice diferite din SUA urmarite pe termen chiar lung, ca persoanele de sex feminin care consuma 2-4 cafele pe zi au un risc scazut de depresie si chiar si de sinucidere, (corectand pt toate celelalte variabile de varsta, alte patologii, sau daca au pisici bolnave de toxplasmoza care astea cresc riscul suicidar la femei, mai ales daca sunt din Australia, sau chiar stresul inerent asociat profesiei generale de lucrator sanitar, mai ales de sex feminin). Finlandezii au remarcat insa ca barbatii care consuma mai mult de 8 cafele pe zi, indiferent de varsta sau profesie, au un risc crescut pt suicidalitate.

  9. fugi si nu uita sa mai treci odata pe la tauleta 🙂 …..io nu rad. , doar ranjeam ..sunt pipilicioasa de felul meu…consum multe lichide , cica asa trebe….ora si paharu’ cu apa !!!

  10. Stai liniştită, Adele, că doctorii nu-s nici între ei solidari, aşa că de ce ar fi altfel cu alţii? Îs mi răi ca starletele alea de se-ncaieră prin „tocşouri” pe te-miri-ce.

    • Pai de asta se mirau toti „analistii” ca au picat odata toti medicii de acord!Si n-am prea vazut armonie intre doctori, sunt prea multe orgolii in joc.Se pare ca si aceasta armonie va fi un foc de paie.Intrau si medicii de familie la negocierea asta pentru greva?Ca de ei n-am auzit.

    • De ce naiba sa-ti tocesti coatele invatand zece ani pentru salariul asta? poate ca unii n-au vocatie nici talent dar ma gandesc ca printre rezidentii de astazi sunt si marii medici de maine.doar ca probabil vor fi pentru altii, nu pentru romani.

Lasă un răspuns

