Lichefiere organica

Standard

Asa o mandrete de lene la limita cu surmenajul n-am mi pomenit!Si daca ma musca un stol de muste tzetze si tot nu eram asa letargica…

Stiti cum e sa nu-ti poti tine ochii deschisi si nici gura inchisa? Ca as tooot casca, ca lovita de deochi. Iar coloana vertebrala parca-i din aliaj cu mamaliga, nu reusesc sa stau vertical, feri-te-ar Dumnezeu! Daca-mi intra acu o goanga-n gura o inghit nemestecata ca mi-e lene si sa scuip; sau, si daca scuip, n-am nici directie nici avant si-mi scuip drept in san desi n-am nici o sperietura.Asa, profilactic…Dintr-un corp (cam) solid tind sa devin ceva amorf, lichefiat.

nu-vrem-leac-pentru-lene_poze_haioase_prietenas.ro_1

Bine ca sefii si-au terminat programul si singurul meu pacient ramas in sectie sufera de aceeasi boala cu mine, doarme dus si fara comentarii. Abia a inceput canicula si sunt epuizata. Ce ma fac pana in septembrie? Singura bucurie a zilei (ce bine ca mai exista si micile bucurii!) e ca tocmai ne-au montat pe sectie dozatorul de apa promis de atata vreme. Daca murim de cald sa nu murim si de sete, sa ne putem racori macar sufletul si amigdalele. Multumim, Sefu’, ai facut si matale o fapta buna inainte de Rusalii, ti se iarta un pacat! Cu celelalte 99 mai negociem…

Si cum va spuneam, simt ca incep sa ma lichefiez. Oare se topesc (si) grasimile?Noroc ca articolul asta e din varful degetului ca daca era din vorbe, pe cale orala, ar fi iesit o balbaiala fara noima, nici limba-n gura nu mai asculta de comenzi. Vad ca simptomatologia se agraveaza din minut in minut, am sentimentul ca evolutia va fi fulminanta, ori ma paste o combustie spontana ori o narcolepsie. E grav, nu-i asa? E ceva in aer, mai sufera cineva de molima asta sau sunt singura victima? Doctorilor, daca nu ma trimiteti rapid intr-un concediu de o saptamana in varf de munte s-ar putea sa va pagubesc de bani de-o coroana. Ca panselutele din curtea spitalului s-au ofilit, n-aveti din ce incropii de-un buchet sau o jerba…

Cu ultima suflare va spun pa, mai lume, sa aveti un weekend placut si racoros, sa va ganditi si la mine daca stati la o bere rece sau o inghetata. Si cu un ultim spasm topit ma tarasc spre primul pat…Off, viaaata meeea!

 

29 de răspunsuri »

  1. Aşa o fi şi pe lumea ailaltă ? 🙄 Unii au servicii cu paturi în dotare iar alţii să nu-şi vadă capul de treabă şi să nu aibă nici măcar un colţişor de birou liber pe care să-şi lase trei secunde fruntea transpirată de atâta muncă, stres şi nervi ? Bine, nu sunt eu unul dintre cei din partea a doua a descrierii, dar mă gândesc că or fi şi din ăia, bieţii de ei. 😥

    • Ti-ai tras juma de norma de plangator de mila?:))Si eu abia mi-am vazut capul de treburi si am avut fruntea transpirata, plus stres si nervi si era biroul plin de hartii asa ca ce sa fac? caut un loc de odihna, fara intristare si suspin.Si daca s-ar putea si cu aer conditionat…:)

  2. Să-ţi fie perna de puf, fără zăduf! 🙂
    Dar nu lăsa secţia nesupravegheată. Pune-l pe nenea ăla care a soilit-o până acum din greu să stea cu ochiu’ pe celelate paturi, să n-o ia la goană şi ele, spre loc umbros şi răcoros, că n-or să-ţi iasă la inventar la predarea turei.. 😀

  3. Ei, ca numai gura e de mine!:)) in aproape 30 de ani nu cred sa fi atipit de doua ori noaptea la serviciu, ce sa mai zic de ziua! doar ca am o lene existentiala pe care nu mi-o explic.Sa mai iau niste vitamine?:)Iti dai seama ce am muncit azi daca am externat jumatate din pacienti? ca unul a ramas…:)

    • Așa-s de curioasă de ultimul pacient (nu știu să existe diminutiv pentru el)! Ca fostă lucrătoare în tura de noapte cu ochii pe computer dar deloc responsabilă de bunăstarea altora ( și pe un frig teribil mai ales vara, căci aparatele de aer condiționat aveam) nu pot decât să-ți arăt compasiunea mea și să-ți urez ca dozatorul de apă să nu dispară. (nouă ne făcuseră cadou unul care pe unul dintre robinete scotea sifon, numai în sifoane o țineam!)

      • Aveati apa rece cu bulbuci? bai, ce boierie pe unii…:)Si ce ragaiala! Noi ne multumim si cu apa extraplata dar rece.
        Ieri aveam in sectie doar doi prichindei, unul l-am externat dar celalalt n-a putut pleca din pricina ca mama-sa era anemica si lesinoasa, a trebuit sa primeasca transfuzii de sange. Vad diseara daca gasesc sectia goala sau s-au dublat, triplat efectivele.:)

  4. Ei colega nu te lasa doborata de lene, precis este da la luna plina care va fi la noapte Silvia
    Apropo am avut aceleasi simptome azi la servici, crezi ca este ceva contagios in sistemul sanitar?

  5. Kinderul a avut ieri serbare.
    Si de la caldura (sper eu), a cascat incontinuu.
    A fost si caldura buna la ceva. A stat cuminte pe scaun in timpul serbarii, chestie ce nu-l caracterizeaza :)))
    E cald, foarte cald

  6. Măi, ce ţi-e şi cu românul ista! Dacă plouă şi e frig, văleleu, văleleu, unde-i soarele, să vin-odată! Dacă-i soare şi cald, văleleu, văleleu, ne topim, caniculă, apă, să vin-odată septembrie! No, ia gândeşte-te amu, dac-ai fi în postura lui Doamne-Doamne, unu ţipă după ploaie, altul, după căldură, altul vrea temperatură (să fac rime) potrivită. Ce-ai face? De mulţumit pe toţi n-ai cum. Aşadar, după un lung şir de ploi şi frig (ca să-i sature pe ăia ce au ţipat după ploaie), amu e rândul ăstorlalţi, iubitorii de căldură. Eh! râdem, glumim, e prea cald pt. perioada asta. Dar tot noi suntem di vină. 😀

    • Lasa ca paturica de ozon lasata de Dumnezeu noi am rarit-o, asa ca pana o carpim asta e, suportam consecintele. Dar tot mi-a auzit cineva ruga ca tocmai a dat o ploaie tropicala scurta de-a gaurit asfaltul de atatea fulgere si s-au zapacit alarmele de la masini de atatea tunete si acum s-a racorit binisor. Saru’ mana, Doamne!

      • Vai, ce ne-am răcorit niţeluş şi noi cu o ploaie serioasă, cu tot tacâmul, fulgere, grindină, da’ ne-am răcorit … Doamne-ajută!

    • Daca ti se prajeste neuronu’ e mai bine sa se scurtcircuiteze si centrul vorbirii, macar nu risti sa debitezi minunatii!:))Numai sa ridici din spranceana din cand in cand ca si cum ai delibera si ai aproba, pari inteleapta si nu se prinde nimeni ca ai ceata-n cap!E verificata treaba!:))

      • Partea proastă-i că io debitez prostii în scris și trec pe la unii, alții și las dovezi. :)))
        Weekend fain, adelina, mi-ai mai adus un zâmbet. Leneș, da` există! 🙂

Lasă un răspuns

