Biletel de…noapte alba

Standard

Doamne, adu mai iute zorii

Ca de neguri sunt satula

Si alunga, te rog, norii,

Ca sa pot pleca din tura!

 

Fa sa fie ora saptevomabebelus

Ca-s in pana de idei

Si am obosit cat lapte

Am facut la puradei.

 

Vreau acasa-n patul meu,

Vreau obloane fercate!

Sa fii bugetar e greu

SA pierzi noapte dupa noapte.

 

diareebebelus1Nu e rau ca sunt afona

Mi-e tot una tril, scandal…

Astia-s plozi de primadona

Zici ca-s corul Madrigal.

 

Tace unul, altul zbiara

Nu e chip sa-i faci sa taca

Ba-i da laptele pe-o nara,

Ba se screme  si se kk!

 

De ce, Doamne, n-ai lasat224x145

Muti sa fie vreo…trei luni?

Sa am eu timpanul spart

Si in ochi sa am taciuni?

 

Pari firavi, un puf cu viata

Dar cu perii albi te lasa

Si ma-ntreb cu mintea-n ceata:

De ce nu-s eu florareasa? :))

35 de răspunsuri »

  1. Buna colega! La tine plang copii si nu este liniste sa te poti concentra, la noi suna soneria in toiul noptii,asa ca in sanatate peste tot sunt sonerii, unele mai eco altele nu.Silvia

    • Da, ma, muzele nu vin decat in zori si numai in creiere naucite!Bine ca nu vin de seara ca pana dimineata n-as mai avea hartie pe ce sa scriu pana dimineata, as scrie direct pe retete si bilete de internare..;))

      • In ordine cronologica:preoteasa, arheolog, cosmonaut, ninja, alpinit, printesa, sef de stat(ca la stat chiar ma pricep, am aptitudini!), medic legist, detectiv…Dar ca ultima alegere(ratata, din pacate)…scriitor!Sau haiduc!:))

  2. Ţi-aş fi răspund tot în versuri, dar m-a părăsit inspiraţia, nici ploaia, nici căldura, nici noaptea, nici tăcerea sau hărmălaia nu mai sunt muzele mele. Cum pot unii să compună! Cred că şi sub asediu de-am fi, tu prin ploaia de gloanţe, ai scrie un poem. 😀 Să ne trăieşti, mânca-ţi-aş ficăţeii, că ai grilă de puradeii noştri!

    • Mie imi vine sa scriu din orice, as putea cu o mana sa scriu versuri si cu alta sa duc lingura la gura.Totul e sa nu fie prea mari pretentiile, sunt versuri jumatate de amuzament , jumatate de inima albastra.:)Sa va traiesc, trai-v-as!:))

  3. Lipsesc și eu un pic din on line și tu compui bilețele și versuri câte nu am compus eu în toată școala generală. 🙂 Dacă lipsesc o lună, o să găsesc o carte în cinci volume?

  4. De-aș putea, ți-aș face un cântec de noapte,
    Ca să adormi, liniștită, în șoapte.
    Iar corul și cântecul ca de fanfară,
    Le-aș goni, în beznă, afară!

  5. Vad eu ca te trage aţa tot spre tenul inchis la culoare. Nu stii ca acela este domeniul lor, unde blondele nu au ce cauta? Cine a mai vazut blonde sa vanda flori? 😛

Lasă un răspuns

