Biletel de…vise, taica!

Standard

Iar de noapte. Iar  intre oboseala si lehamite. Iar biletele…

Ca sa nu ma mai gandesc la lucrurile urate care dau navala in viata mea prefer sa ma retrag in niste reverii placute. Si sa le pun pe tapet, sa le impart cu voi. Micile vise de azi, marile afaceri de maine, cine stie! Ce viseza un bugetar satul de umilinte:

Mi-as deschide o cafenea. Sau , mai exact, un complex cu bar, cofetarie si cafenea, pe principiul „avem di toati”. As face ceva gen safari, cu multa verdeata tropicala si influiente africane, intr-o cladire cu luminator generos care sa poata fi deschis cat e vreme frumoasa. Cu sunete placute din natura, mobilier din ratan sau lemne cat mai nefinisate, asa cum le gasesti in natura. Cu orhidee si liane, cu papagali vorbitori, sa aiba si copiii o bucurie.

As servi cafeaua in cesti negre cu modele rustice africane si inghetata in cupe ce imita nucile de cocos. Si, neaparat, pe un perete as face o cascada! Una cu multa verdeata si care sa umidifice aerul.Si niste holograme cu fluturi uriasi sa se reflecte in apa.

Fetele care servesc ar trebui sa fie cat mai mulatre, cu bratari si coliere, imbracate cat mai specific Africii (ho, baieti, nu va bucurati prea tare, n-o sa va beti cafeaua holbandu-va la sanii goi!) Ca sa nu fiu acuzata de discriminari as angaja si vreo doi baieti, de preferinta culturisti, imbracati  ca Tarzan. Asa-i, fetelor, ca inghetata are alt gust acum?:))

Cam asta ar fi, in mare, decorul dar pastrez si niste elemente surpriza. De cafea ce sa va mai spun, sigur va fi pe toate gusturile si de toate aromele, nimeni sa nu plece dezamagit. Daca o sa am cereri fac rost si de cafea de-aia foarte scumpa, „reciclata” de maimute. E vreo suparare daca nu gasesc maimute si-l invat pe Yeti sa o recicleze?

Asta e proiectul A. Daca nu va place sa-mi spuneti, ca saptamana viitoare daram sandramaua si construiesc altceva, cu specific scotian. Nu ca ar avea mare cutare cafeaua sau whisky-ul baute in muzica de cimpoi dar sunt curioasa ce rectie vor avea doamnele cand se vor apleca chelnerii imbracati cu fustite ca au scapat tirbusonul pe jos…Si-apoi, scotian, scotian, da’ nu va caliciti cand e vorba de lasat bacsis!:)

dear-coffee)

36 responses »

  1. Cred c-aș bea o cafea la tine, una simplă, neagră, aromată, fără cadâne sau flăcăi focoși. Dar cafegioaica să aibă multe cuvinte la ea, să fie amuzantă ca tine, să mă scoată din amorțeală!

      • Păi așa să-mi faci, că uneori uit și de zâmbet, dar de râs! Dar de acvariu, n-ar fi rău! Să mă fac pește, să intru la apă, să uit să mai ies de acolo!

  2. MIe-mi place că ai planuri foarte structurate, detaliate și concrete. Nu știu ce să-ți doresc : să le duci la îndeplinire și să devii mogul de locuri frumoase sau tură ușoară? Alg prima variantă dar asta nu înseamnă că nu-ți doresc o noapte ușoară fără miorlăituri. Salutări de la ploaie!

    • Pai intai sa am tura usoara si apoi…sa trecem la afaceri!Adica la planuri de afaceri, ca pana o sa castig la loto ca sa am finantare…se mai strang cateva recolte de cafea si mai cresc niste baobabi prin Africa.:)
      Salutari de la ploaie cu tunete si fulgere!

  3. Wireless-ul, nu uita wireless-ul! Și dacă tot pui cascada aia, nu uita de tauletă.🙂 Musai să aibă cuier. Că (virgulă) ca o doamnă ce mi-s, nu pot veni la cafenea fără poșetă.🙂

    • Asa, fata, ca bine zici! Cum naiba sa bei cafea fara sa rasfoiesti bloguri!!
      N-ar fi mai potrivit , in loc de tauleta sa fac niste boscheti mai stufosi, cat sa-ti ofere intimitate dar sa pastreze specificul african? si nu-i nevoie de cuier, ca-ti tine Tarzan poseta.:))

  4. Mie mi-ar placea sa am o cafenea si o patiserie, asa, numa’ cat sa aibe omul o briosa la cafea. Dar mi-ar placea eu sa le fac, eu sa le servesc, sa stau la taclale cu clientul, sa-l mai intreb de sanatate, de copii, alea-alea si pe la ora 17 cam asa, sa inchid pravalia, ca cine mai bea cafea seara?
    Si asta sa fie job-ul meu. De ce-o fi asa de greu?

    • Nu vrei sa punem de-o mutinationala ?:)) eu nu prea ma pricep la prajiturit dar daca faci tu briose puteam sa le vindem impreuna. Si daca nu cumpara nimeni, nu-i bai, le mancam noi, stam la taclale si cafea si la ora 17 inchidem ca suntem obosite.:))
      Am vazut asa ceva acum vreo 2 ani in Pitesti, tocmai deschisesera Theo cafee, cafenea si cofetarie cu totul facut de ei, cu personal instruit la Viena, cu retete autentice; dar n-au avut succes pe piata, am fost anul acesta si nu i-am mai gasit.De, lumea prefera posirca aia ieftina de 1 leu de la dozator…

      • Eu as face prajituri, caci langa briosa merge si o ciocolatoasa🙂
        Si ai putea servi si ceaiuri asortate cu prajiturele si checuri diverse.
        Na, ce fac acum…la noapte visez prajituri sigur

  5. Auzi, da’ chleneriţele alea mulatre… „cât mai mulatre”… dac-or fi de-alea de care am prin cartier, rişti să rămâi în scurt timp şi fără cafea, şi fără decor, şi fără clienţi.😉

    • Ei, as! Niste mulatre autentice, nu „minoritare”, ca vindem cafea, nu rom!:))si uite, daca nu-ti place schimb tot personalul, pun numai blonde. zicem ca-s niste suedeze ratacite prin jungla.:))

  6. Buuna cafeaua de la tine. Dar plantele aduc insecte si mie insectele nu imi plac, cu exceptia fluturilor. Faci si un colt mai putin vegetal, dar cu mai mult fum de tigara pentru mine?

    • Pai ce crezi, ca pun cartofi, sa vina gandaci de Colorado?
      Si adica eu vreau sa-ti ofer o oaza de verdeata si aer curat si tu tot cu fumuri in cap vrei? cred ca peste doua saptamani restaurez iar, fac cafenea turceasca, de-aia cu narghilele si cadane.Si cu rahat cu apa rece!:))

  7. Dragutzo, vezi ca e ceva cu linkul articolului zombie. Cand sau clic pe el ii zice ca eu caut ceva ce nu-i acolo. Nu pot sa pun nici un comentariu. Si ma simt frustrataaaaaaaaaaaaa. e de la mine sau de la tine?

      • Acum e bine si la mine, dimineatza calculatorului nu ii placea sub nici o forma drumul drept. Sper ca nu te-am suparat, dar eu cand am probleme, mai bine ma trage cineva de maneca, chiar daca se dovedeste alarma falsa…decat sa dezamagesc foamea cititroilor mei si sa ii las fara zombie proaspat!

  8. Ei colega parca vad ca se va intra doar pe baza de programare ca la medic, dar sper ca totusi colegele vor avea intotdeauna un loc rezervat. Silvia

  9. hai ca mi-ai dat idei de visare inainte de nani, in loc sa bat campii cu nerealizari! asta da exemplu de gandire cu sageata in sus! buna cafeneaua, bune plantele, ffffffff interesanti tarzanii care tin poseta!😀

    • Cafeaua sau locatia? Am in plan si o cafenea subacvatica , sa poti sa mananci o briosa si sa-i faci in necaz rechinului care saliveaza dincolo de geam.Evident nu pentru briosa saliveaza…:)

  10. Zau, e o idee ff buna. Mie mi-a placut de ex ff mult la cafe-urile din lantul Rainforest. Dar de unde sa gasesti mulatre sa se angajeze ? Plus ca se poate pune problema ca discriminezi la angajare, adica de ce sa nu angajezi si oameni total negri sau albi sau chinezi, numai mulatre ? Plus ai folosit termenul mulatru in ce definitie a lui, una mai larga, asa ca sa arate o origine rasiala sau chiar etnica mixta generala, indiferent de origine, sau in sensul mai restrans si mai arhaic de copil de o persoana africana si o persoana alba ? Ca am verificat de pe wikipedia, si am aflat ca in America Latina, uneori se spunea mulatri la cei cu 1 parinte african si 1 parinte amerindian, de exemplu, pe cand de fapt ei sunt de 2 tipuri diferite si le zice ori indieni negri ori zambo, iar in America de nord putea sa insemne si copil de 1 parinte europeean alb si 1 parinte amerindian, pe cand acestora in America de Sud le zice mestizo. In plus, vrei numai mulatre de sex feminin, adica pres Barack Obama, care e barbat, ar avea voie sa se angajeze la cafeneaua ta ? Daca e important sa aiba sanii goi, atunci am impresia ca ai voie sa discriminezi impotriva barbatilor care nu doresc sa-si puna implanturi mamare astfel incat sa aiba sanasa sa lucreze la cafeneaua ta, ca e vina lor ca nu vor sa-si faca aceasta operatie estetica, adica nu e vina ta, ca daca ei si-ar face aceasta operatie estetica, tu probabil ca i-ai angaja. Eu as sugera, deoarece s-a determinat ca majoritatea brazilienilor care nu sunt clar asiatici sau clar amerindieni, sunt de origine rasiala amestecata, cel mai bine ar fi ca sa dai anunt ca angajezi numai cetateni brazilieni cu sani feminini, si asa poti rezolva orice probleme, si ai si baze stiintifice sa nu utilizezi termenul ff vag mulatru. Plus daca spi ca angajezi numai cetateni brazilieni, adica cu pasaport brazilian, asta nu e discriminare, pt ca si in SUA sau in alte tari, pt anumite joburi scrie ca nu se angajeaza decat cetateni americani, respectiv ai altor tari resoective, de ex ca sa fii politist, trebuie sa fii cetatean al acelei tari, si asta nu e discriminare.

    • Sa mor eu daca mai angajez vreo mulatra! M-ai convins sa nu fac discriminari, o sa fac angajare numai pe baza de verificare de iq! Cine nu are macar 180 nu e angajat! Si toti trebuie sa fi avut o nominalizare pentru premiul Nobel!! Asa e bine?:)))

      • Nu, eu cred ca va fi mai bine pt cifra de afaceri daca faci cum ti-am propus eu, angajezi numai cetateni brazilieni (cu pasaport inspectabil) care sa aiba sani de tip feminin naturali sau artificiali (inspectabili la controlul medical la angajare, ca doar nu o sa-i inspecteze patronul angajator, ca atunci vine vorba de sexual harrassment).

  11. N-am înţeles niciodată ce văd frumos femeile la un fund bărbătesc.
    Sau ar trebui să înţeleg, ca să nu fiu acuzat că-s homofob?!

Lasă un răspuns

