Ghiudem infractional

Standard

Bonjur, gashca!

blonda veselaMa intitulez Esmeralda Ghiudem si  profit de sansa de  oportunitate sa stau unpic de vorba in monolog cu voi. Un amic prieten, Valerica  , baiat fin si sentimental incurabil fara leac mia zis sa trec pe la madam Adelina care microfonul deschis si pot sa fac microfonie cu toata lumea, din Qatar pana in Malaezia. Deci, salut, seicilor din Qatar , va bezeleste Esmeralda!

Mam uitat si eu pe-aicea sa vad ce fel de lume ie si de care sexe, ca pentru mine sexul chiar e important, aproape la fel de important ca  cardul din portofel. E binisor, vad ca e si barbati destuli, asta inseamna ca nu mai sunt razboiuri multe pe planeta, ca asa mia spus mie un om intelept si care citea mult caci era vanzator la un chiosc de ziare: e razboi, nu e barbati, nu e razboi, e barbati! De-aia sunt eu  pacificatoare si concordioasa, ca nu vreau sa dispara barbati ca dinozauri.

Si am mai vazut ca toata lumea pe aici e coolta, care mai decare vorbeste elevator, se vede ca ati citit carti. Eu chestia asta cu cartile no inteleg, mie nu-mi place sa lecturez, ca de ce sa-mi stri ochii si asa iritati de lentilele de contact ca sa aflu ceva care oricum se da la televizor! Si daca nu se da la televizor inseamna ca nu e important, nu are rost sami bulversez eu mintea. Ca de Alexandra Stan si de Bianca Dragusanu sa dat, de saracu Becali sa dat, de reportu la loto sa dat, de Zavoranca sa dat…ce sa mai citesc altceva? Conotatiile de la bursa nu ma intereseaza si nici cum se coabiteaza astia in draci mai ca caini in calduri!

Asa ca, oamenilor coolti, eu zic sa nu mai cititi, ca cititul dauneaza grav sanatati . Puteti chiar sa faceti cataracta sau cascada pe reptina sau, mai rau sa dati in orbul gainilor.Si orbi no sa mai nimeriti Braila, osa trebuiasca sa cititi porma in braileste cu degetul…Ascultati ce va spune o blonda plancturoasa si versatila :cartile nu e pentru citit, nu puneti mana pe ele ca au microni  si va puteti contraria de multe boale! Cartile nu se citesc, se amesteca, se taie, se impart , se imperecheaza si se etaleaza!  La carti se castiga din pariu, nu din lectura, asa sa stiti!

As mai sta sa ma bag in vorba cu voi dar sunt celeritata si grabita, am o shusta importanta cu un afacerist intereprinzator  si nu pot sa intarzi, inca nu m-am delapidat pe picioare si nu miam ojat unghile. Poate revin la intoarcere sa va povestesc cum a discurs intalnirea si daca a fost profitabila. Desi eu nu de profitoare ma duc ci pentru ca sunt miloasa si sentimentala si stiu ca omul e singur-cuc fara nici o pupaza de nare cinei sterge mucegaiul de pe euroi…

Hai, va pup si bafta la tabinet! Pa, mai seicilor din Qatar, nu-mi faceti si mie o chemare si o sponsorizare ca pe aicea ploua si mi se cam duce bronzul? Da-l dracului de bronz, ca mie imi place aurul!…:))

 

Subsemnata, adelinailiescu, posesoare de Zeama de cuvinte, declar pe propria raspundere ca aceasta Esmeralda Ghiudem a intrat prin efractie pe blogul meu si vi s-a adresat fara a-mi cere permisiunea, deci rog sa fiu exonerata de orice critica referitoare la stil si continut! Ba, mai mult, mi-a „bulit” si adresa de mail, drept pentru care trebuie sa-mi fac alta, pe care o sa vi-o comunic ulterior. Si luati-o naibii in Qatar sau unde-o fi  de pe capul meu, ca-mi strica blazonul!

 

34 responses »

  1. Esmeralda are dreptate. Cărţile nu-s pentru citit, ci pentru ţinut la weceu din fundu’ curţii şi savurat pagină cu pagină atunci când e kkrea mai cruntă. Spun din experienţă, am salvat un volum de Blaga de la pagina 88 încolo când eram copil …

  2. Fataaaa, ce belea pe tine? Asta nu e sora lui Fane? Ala de la împins vagoane si care face bisnita cu ciunga si aur coclit? Ai grija la card ca acusi vezi ca nu-l mai vezi si ai dat-o în bara!🙂
    Duminica faina! (iar esti pe campia muncii?)

    • Curat belea, fataaa!Nu stiu a cui sora e si din ce neam dar mi-am ascuns si cardul si cuferele cu margele.desi, nefiind de aur, nu cred ca o interesau.:)
      Sunt pe campiile muncii la pazit bostana noaptea.:)

  3. Esmeralda, draguta, cu drag te chemam aici lA seici, mai ales ca tocmai ce-l pusera pe-l tinar pe tron, da io maine plec inapoi la craiova. Asa ca daca te tenteaza prazul in loc de euroi, da-mi de stire rapid, ca pun de -o chemare. Desi sa stii ca erai numa buna pt qatarezi. Blonda si cu forme indeplinite corespunzator, asa cum le place lor. Desi daca-ti trinteau valu pe ochi, nu stiu cit de fericita ai mai fi fost…

    • E la fix! Daca tu pleci din Qatar sa se duca Esmeralda in locul tau, sa nu le stricam recensamantul cu romance! Eu zic ca ar fi un schimb profitabil.Pentru noi, desigur…:))
      Sa te intorci cu bine la prazul nostru, gasesc eu alt cititor pe-acolo, cat sa nu-mi modific statistica.;)

  4. Mai sunt seriale cu Esmeralda ?
    Oare ce ne-.am face daca o luna intreaga nu am mai avea deloc acces la televizor? Mie mi-ar placea experimentul asta
    Sa fie ziare,dar nu TV nici macar pe streamurile de pe net

    • N-am mai vazut o telenovela de la Sclava Isaura incoace.:)Asa ca nici Esmeralda asta nu mai face purici pe-aici.
      Dar la televizor trebuie sa ma mai uit sa vad numerelele la loto.:)

  5. Am eu impresia, ori tu chiar iei peste picior ţigăncile, pardon, roamele din România!
    Amenda e 7000 de euro. Salariul ăsta nu-l ia niciun şef de secţie, aşa că ai grijă!

  6. Pingback: Înfiinţez o rubrică duminicală permanentă, „Recomandările săptămânii”.

Lasă un răspuns

