Schimb de tura

Standard

Sunt in pana de idei si am pana rupta-n doua

Cant-un cor de puradei si un greier beat de roua.

.

Latra cainii sub fereastra cei din Giurgiu sa rapunda

Si o bufnita maiastra dintr-un pom se da rotunda

.

Dorm si sefii, si portarii, doarme urbea linistita

Numai eu si lautarii batem step si-o invartita

.

Si au plozii o sirena mai c-a lui Roaita Vasile

Leac la fix pentr-o migrena si un junghi pe sub axile!

.

E o armonie-n jur de-o manea parca s-ar cere

Ziua capata contur in cafea cu gust de fiere.

.

Cand de zori se cracaneaza schimband negrul in mulatru

Chiar si berzele someaza, doar eu stau cu ochii-n patru.

.

Cand imi termin datoria raportez spre luare-aminte:

Am vegheat si „parohia” si-am fiert Zeama de cuvinte!.

.

Hai, trezirea, „omi ai muncii”, ridicati si voi stacheta!

Eu, ce noapte-am pazit pruncii, va predau acu stafeta!…:))

cocos

39 de răspunsuri »

      • Apăi dacă e pe așa să știi că în semn de solidaritate n-am dormit azi-noapte! Și nu știu de ce, pentru că e în necunoștință de cauză, prefer mieunat de ființă la 3 kile decât urletele vecinei (are fata adolescentă și naiba știe ce drame li se întâmplă).

      • te cred, turele astea de noapte sunt ai lungi ca orice, iar programul tau cu gari si alte ceva imi inchipui ca nu-i balet. sper sa fi prins ceva somn in we-ul asta!

  1. Așa se manifestă la tine lipsa de inspirație? Scriind versuri? Bun așa! Nu mă supăr dacă intrând pe blogul tău întâlnesc din când în când felul ăsta de scriere. 🙂 O zi super îți doresc!

  2. Pruncii vad ca te inspira,
    zbiara ei, tu scrii in rime
    parca vad ca ei conspira
    sa te tina treaza bine.

    Doar asa ne-arati si noua
    Pana ta ce poate scrie,
    Chiar de este rupta-n doua
    Da lectii de poezie

    • Fiindca am norocul sa lucrez intr-o maternitate mica de cand sunt aici n-am primit mai mult de trei „colete” intr-o noapte.Dar recordul meu absolut e de cinci nasteri …intr-o ora!:)Parca eram pe banda rulanta la o fabrica din China.

Lasă un răspuns

