Cine nu citeste, moare!!

Standard

Salutare, minunatule!

De ce minunat? Odata pentru ca asa esti tu, cititorul meu, o fiinta extraordinara(ca de-aia si bantui pe-aici in loc sa stai cu burta-n sus pe plaja) si a doua oara fiindca sigur te minunezi ca ma vezi scriind un advertorial.

Te crezi Cineva, o persoana cunoscuta? Atunci te anunt ca lumea-i mare, se intinde dincolo de vecinii de bloc, colegii de serviciu si cititorii de pe blog. Si nu-i pacat ca lumea asta n-a aflat inca despre tine si posibilitatile tale? Fa-ti un bine tie si omenirii si fa-te cunoscut cu adevarat. Bombardeaza-i cu carti de vizita(treci peste cacofonie, am vazut-o si eu dar la noi, la tara merge si asa, pare mai „popular”) , cu articole inscriptionate cu logo-ul tau (inca n-ai unul? se rezolva si asta, stiu eu pe cineva specialist in lozinci si sigle de blazon!) , da-le autografe cu pixuri sau stilouri ce-ti poarta numele, scrie mare pe tricouri ce fenomenal esti sa te stranga toate fatucele la piept, fa-ti mape de documente care sa lase concurenta cu gura cascata.

Sa moara dusmanii tai de invidie ca n-au aflat inaintea ta cum pot sa devina cineva! Sa moara, da-i naibii, daca nu stiu pe ce blog sa citeasca si sa se informeze cum se castiga celebritatea!:)

Dar tu, care imi esti drag si cititor fidel, si voi, dragele mele fidele si fidelute, aflati de la mine secretul: lumea se cucereste cu talent, ambitie , munca si…promotionale! Si mai promotionale ca la Firma lu’ Copilu” nu se exista!! Garantat de mama lui!

***

Copilu’, eu te-am facut pe persoana fizca, acu te fac si pe persoana juridica asa ca astept cota parte din profit. Si, desigur, un scaun  in consiliul de administratie(dar sa fie un scaun ergonomic, ca am probleme cu spatele)!

Anunțuri

31 de răspunsuri »

  1. Uite ca eu nu am riscat, asa ca am citit. Cand voi dori sa devin o persoana foarte cunoscuta voi apela la firma lu’ copilu.
    Pana atunci da/mi voie sa trimit vorba ta mai departe. 🙂

    • Cand vei deveni prea cunoscuta n-o sa mai ai nevoie sa apelezi la nimeni, vor apela altii la tine!:)Si cand voi fi eu in consiliul de administratie la multinationala lu’ Copilu’ o sa propun sa impartim dividende si la cei care au dus vorba mai departe.Uite asa se naste departamentul de marketing si publicitate!:))

  2. Măi, cât de dură eşti … Puteai să pui şi tu ceva gen „O să aibă 7 ani de ghinioane” sau „Mă-sa-i … femeie de moravuri uşoare” , etc. Da’ tu, nu. Tu direct la doamna aia cu coasa te-ai repezit. Aşa că nu ne-am riscat.

    • Eu cand primesc o sarcina apoi o duc la indeplinire intocmai si la timp! A zis Copilu’ sa-i fac publicitate, i-am facut! Ei, cam cu pistolul la tampla dar …:) Era prea lung titlul sa adaug „si cine citeste castiga la loto” dar asta am zis in gand.:)

  3. Sigur ca am citit si eu, mai iau lectii despre cum se scrie un adevrtorial 🙂
    PS Oricum citeam, chiar si fara amenintari 😆

  4. Pe vremea mea, acum 2000 şi ceva de ani, lumea se cucerea cu noi, centurionii… de promoţionale se ocupau poeţii şi cronicarii vremii, să nu facă umbră degeaba imperiului 😀 Desigur, ne mai făceam şi autopromovare, scrijelind pe scut câte un X după cucerirea unei cetăţi 😉 🙂
    Îţi dai seama cât de mult ne-ar fi ajutat dacă exista internetul şi evident Firma lu’ Copilu’/

  5. Prea tare advertorial. daca se mai gaseste unu’ sa carcoteasca despre genul asta de scriere pe blog, io ii dau cu articolu’ tau in cap, sa mor io!
    Fara gluma, mi-a placut mult textul, iar firma are o groaza de produse, am aruncat si eu un ochisor pe acolo. Suycces amandurora va urez!

    • Daca stiam ca e bun de dat cuiva in cap ii anexam si o piatra!:))
      Habar n-am eu de publicitate, scriu cum imi vine-n minte si apelez la indulgenta maestrilor in domeniu.
      Nu ca e Copilu’ si sunt subiectiva dar chiar cred ca au oferte bune.Eu abia astept sa-mi comand niste sorturi de bucatarie cu logo „Nu stiu sa fac ciorba, doar Zeama de cuvinte”.:))

  6. Felicitari sincere si tie pentru asa fiu, si lui pentru ca a reusit aceasta performanta, sa pui pe picioare asa ceva nu e deloc usor !
    Am pus si eu la mine pe blog Widget cu afacerea fiului tau.

    Din tot sufletul ai doresc mult, mult succes !

  7. Fain advertorial. 🙂 Succes copilului. Ce să cauți tu în consiliul de administrație? Mai bine purtătoare de cuvânt! Sau mare șefă la departamentul publicitate! 🙂

  8. Iui, că ne-ai atacat perfid şi definitiv încă din titlul!
    Cine nu citeşte, moare!? Păi, ai apelat la partea noastră atavică superstiţioasă, deci primul punct l-ai bifat cu succes. Toţi care au intrat pe blog, au citit articolul.
    Şi-apoi. chestia cu personalizarea chiar mă interesează. Pentru căţelul Papillon, pe care pusese ochii un nene zilele trecute, de era să rămânem fără el. Deci, află tu ce şi cum se poate, că plătesc gras! 😉

    • Scopul scuza mijloacele ! Si-n amor si-n biznis.:)) pana o sa invat cum se atrage clientul cu vorbe frumoase si promotii mincinoase scriu si eu cum mi-e felul, mai direct si fara subtilitati.
      Cat despre Papillon cel mai sigur cred ca ar fi sa-i scrii pe zgarda:nu atingeti, suspect de turbare! Iar de platit m-as bucura sa plateasca chiar beneficiarul direct, adica sa fugareasca si el o cartita.Atunci as plati eu gras!:))

      • Sau, ca în anunţurile cu câini pierduţi: „Cânele se află sub tratament”, de parcă numai ăia bolnavi ar întinde-o de acasă. 😀

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s