Cine sa-mi incheie bluza?

Standard

Doua ore trecute fix dupa miezul noptii. Adelina e la datorie, baga spaima in pruncii  care nici nu indraznesc sa ofteze, dara-mi-te sa mai planga si sa tulbure linistea publica. Si ce face Adelina cand e de garda si n-o deranjeaza nici o barza si nici o cioara? Pai ce sa faca, dezleaga niste dileme existentiale…

Acu, de exemplu, mi-a casunat pe bluza mea de spital care mi-a inspirat aceasta postare de om tembel si cu mintea in ceata. E o bluza chiar draguta, de-aia „de firma”, inscriptionata cu nume de companie farmaceutica pe buzunar, nici ecuson nu-mi pun, sa creada lumea ca asa ma cheama. N-am cumparat-o eu, ca la mine, la magazinul satesc , nu aduce asa ceva, ci doar capoate chinezesti de diftina sau tricouri de „supraelastic”. E primita de la cineva mai pricopsit si caruia  distribuitorul de medicamente nu i-a ghicit marimea(ei, uneori e un avantaj sa fi ceva mai „implinita” decata sefa ta!). Are un singur defect:are capse!

Daca ma asez pe scaun sau daca ma umflu putin in pene pac! sare o capsa. Daca ma aplec pac! sare si a doua… Nu ma avantajeaza deloc ca n-am apucat sa-mi montez nici un belciug cercel in buric. Si de ce mi-as arata buricul daca tot nu l-am impodobit? Deci capsele astea ma enerveaza la culme, nu-mi trebuie mie tinuta de stripteoza. Mai ales ca pe pacientii mei nu-i impresioneaza…

costum-adult-44-dama-44-asistenta-sexy~34303967Am si bluze cu fermoar. Sunt croite frumos, pe talie(sa-i zicem talie, ca e la mijloc, nu trebuie sa fim carcotasi, ca nu mergem la concurs de Miss), lasi decolteul cat vrei de generos, in functie de ce vrei sa obtii la negociere. Dar daca un dinte de fermoar se rupe, ce faci? Trebuie sa schimbi tot mecanismul; gasesti greu fermoare bune asa de lungi, te costa sa platesi la croitoreasa si risti si sa se intepeneasca cand ti-e lumea mai draga si esti mai grabita. Asta cu fermoarul e cu doua taisuri…

Sa-ti iei bluze cu nasturi? Toata viata am urat sa cos nasturi! Si daca e musai, sa-i cos cu ata chirurgicala, sa nu se mai rupa usor. Si daca ata  rezista dar se rupe nasturele in doua? Sau se rupa butoniera? Pai nu vreau sa stau toata ziua sa carpesc  Si nici menajera n-am…Plus ca pentru incheiat nasturi e nevoie de doua maini, daca am una ocupata sau sunt murdara pe manusi? Sa-mi murdaresc bluza, sa stau sa spal? Nici asa nu-i bine…

Mai am si bluze care se baga direct pe cap, cu un anchior petrecut. Cu astea n-ai probleme, sunt lejere, nu se rupe nimic. Da, dar iti strica coafura si-ti ciufulesc bretonul cand  le tragi pe cap. Sau iti agati cercei, nu vezi si ii pierzi! Cum am pierdut eu doua perechi in ultima luna, de mi s-a descompletat colectia…Si nici nu le poti pune frumos pe umeras una peste alta, fara sa le sifonezi…

Asa ca stau si ma uit cum imi sar capsele la bluza si ma intreb ce fel de costum ar trebui sa-mi achizitionez. Nu-i vorba de look, ca eu sunt frumoasa oricum, si infasurata-n panze, ca mumia, dar sa fie ceva practic, cu minimum de inconveniente. Si ma toooot gandesc! Mai am timp, e abia ora 2:30, pana se lumineaza rezolv eu si dilema asta.  Bluze de spital cu „arici” inca n-am vazut, ar trebui sa cer sa se fabrice si de-astea. Ca „aricii” nu sar singuri si chiar daca pierzi unul poti sa lipesti repede un leucoplast si nu se baga de seama…

Ziceti voi ce-mi recomandati? In afara de un control psihiatric  si o camasa de forta strans legata la spate.:))

67 de răspunsuri »

  1. Tot arici as fi propus si eu, dar inspirata de ultima imagine din postarea ta mi-am amintit ca exisau candva si or mai fi si acum niste bluze petrecute parte peste parte care se legau cu funda intr-o parte. Fara cusut, schimbat, intretinut. Numai ca daca se prinde funda in ceva si se desface… nici asa nu-i bine.
    Pana la urma, chiar e nevoie sa te mai imbraci?

  2. Exact niste funde imi mai trebuiau! Si niste cordoane sa ma traga cineva de haturi cand prind viteza si nu-mi tine frana!:)) Ce misto era pe vremea Evei, trebuia doar sa-ti alegi modelul de frunza si atat.Aoleoo, dar cum naiba stata frunza lipita?:)

    • Zici cu nasturi ca nu-i cosi tu, de-aia! Singura chestie haioasa la fermoar e ca poti sa-i agati un pandant dragut de cheita, ceva care sa se asorteze cu cerceii.Ceea ce la nasturi nu poti.:)

  3. vai, nu stiam ca firmele de farmaceutice dau si… halate cadou. Zau, eu am pica pe ei, de cand vazui cum manipuleaza presa, medicii in Ro. Zi-mi ce dimensiune vrei, si iti fac o broderie, ceva, sa o aplici sau cosi peste scrisul ala :). Erau la magazine niste copilasi /jucarii ce se aplica pe tesatura, cu fierul fierbinte si se lipesc. Din alea iti caut 🙂

  4. scaiul sare la fel de rapid ca si capsele ma gandesc! 😀 sunt curioasa la ce concluzie ai ajuns la final de tura? imposibil sa nu fi elaborat vrei rezolutie dupa atata meditatie! somnic pufos!

  5. îți trebuie ceva cu drapaj, ca în Grecia Antică. Ce făceau în Grecia Antică cu bebeluși ca ăia de-ți strigă în urechi? Îi aruncau în prăpastie? Nu, ăștia erau în Sparta. Mie-mi plac capsele, spuse Monica uitându-se la rochia ei cu capse. Capsele nu cad.

    • Mi-ar placea ceva cu falduri generoase ca o toga antica. Nici nu mi-ar mai trebui scutece pentru sugar, l-as impacheta direct in falduri si l-as lua in buzunar.:))Si in loc de calota sa-mi pun un coif alb ca aia de la KKK?
      Capsele nu cad dar se desfac cand nu trebuie.Daca ma agat in clanta usii ajung sa fac nudism.:))

      • După care se întreabă lumea dacă ești cu capsa pusă! Am vizualizat sugarul în falduri, frumos de tot. Brusc nu mai plângea 😀

  6. :))Foarte frumos povestit!Aricii zic si eu ca ar fi cei mai buni…parca se potrivesc si cu domeniul medical.Nici capsele nu nu sunt asa rele…si ca sa nu se mai desfaca poate ar ajuta putin super glue:D. Alta solutie ar mai fi …..cordonul…un cordon dar care sa ocupe putin spatiu…adica doar in zona unde ar trebui sa fie nasturii.Cu o fundita in loc de nasturi cred ca ar fi interesant :D.

      • :)):))deja imi imaginez cum suna melodia pe holurile spitalului :))) pana si bebeii ar fi captivati de asa muzica si asa halat „pietros”

  7. Aricii nu sunt buni, am io la roba, se desfac exact cand nu trebuie si io nu trebe sa car plozii in brate, nu ca unele dosare n-ar bate lejer greutatea unui copil dar macar nu se zbate, si dupa o vreme incepe sa te zgarie pe creier zgomotul ala de arici care se dezlipeste. Bluza cu mos si baba nu se gaseste?

    • Robele sunt cu arici? nu stiam… Eu n-am decat roaba.:)Pot sa ti-o imprumut, sa ai cu ce cara dosarele.
      De ce naiba le zice mos si baba, nu putea sa le zica mai elegant, domn si doamna, print si printesa, lady si gentleman…?

      • In nevinovatia mea cred ca restul categoriilor se inmultesc prin polenizare si nu se dedau la activitatile presupuse de mos si baba 😛

  8. Soața mea care e… infirmiera de circumscriptie (exista asa ceva?) poarta nadragi si o bluza cu decolteu in v. Probabil ca se simte bine in uniforma ei căci nu mi-a cerut niciodată s-o… închei.

  9. Eu aş opta pentru chestile numite togi, greceşti sau romane… îţi dai seama câtă prestanţă vei emana, deghizată în Aristotel sau Cicero, să nu mai zic că te poţi da Cezar, varianta feminină (coroniţă de lauri îţi mai lipseşte) 😉 😀

  10. brandenburguri? hai că nu se descos uşor. şi arată şi mai deosebit aşa…
    asta dacă nu cumva nişte faşe de-acelea de mumie nu sună mai tentant! :))

  11. Buna colega! Eu zic sa-ti faci rost de o bluza cu sireturi,adica in loc de nasturi(capse) sa aiba cate un siret pe care trebuie sa-l legi, cum pe o bluza sunt 4-6 nasturi(capse) gandeste-te cum e mai bine cu nasturi sau siret. Pupici Silvia

  12. Cred ca pana la urma iei o fusta si o bluza… si pe deasupra halatul indiferent daca este cu capse, cu fermoar sau cu nasturi :))

  13. Să ştii că având o cămaşă de forţă pe tine, nu rişti nimic.
    N-are nasturi, n-are capse, doar te ciufuleşte puţin,
    dar are un mare avantaj: nu te lasă să faci prostii!

  14. Pingback: Înfiinţez o rubrică duminicală permanentă, „Recomandările săptămânii”

  15. Na, că pe-asta acu’ o văzui. 🙂
    Ia-ți o pelerină de Zorro! E făcută din naștere fără capse, fără fermoar, fără nasturi… Nici alunițele de pe spate nu se văd, pentru pix poți să faci 10 buzunare pe dinăuntru, aerisire are din toate părțile…
    E-adevărat, are și pelerina un șiret. Atât. Se desface, că-i chinezesc și nu ține? Ia-ți unul românesc, de calitate! Pe mine. Nu mă desfac de-acolo nici dacă mă rupi! :))

Lasă un răspuns

