O zi plina

Standard

Hai, buna seara dragilor!

Tare ocupata am fost azi, abia acum am prins si eu bilet cu loc la calculator sa insailez vreo doua vorbe. Mai intai am bagat vreo trei ore de shoping intensiv in compania musafirelor(ca domnii mai aveau ceva de mesterit) apoi am plecat sa luam o gura de aer ozonat de munte, la Cheia,

Noroc cu musafirii de la mare ca mai vedem si noi un varf de munte altfel ne multumim sa-l admiram de la distanta, de pe fereastra! Cand vezi atata verde si atata cetina de brad parca ti se incarca bateriile, simti ca-ti creste capacitatea cilindrica a plamanilor. Drumul e frumos, peisajul superb, soseaua destul de buna daca faci abstractie de cele doua-trei curbe in care a cam luat-o asfaltul la vale. In fata muntii, stancile golase in zare, in dreapta e raul Teleajen cu barajul si lacurile cu apa verde.  Dar nu de peisaj voiam sa va povestesc, ca sigur ati vazut si voi munti la viata voastra. Si nici sa va fac capul mare cu ce maidanezi frumosi am vazut prin toate parcarile plus cel mai frumos catelus ceacar, cu un ochi caprui si unul albastru pe care l-am intalnit in piata din Cheia….

Cel mai deosebit si impresionant lucru  pe care l-am vazut azi au fost comunitatile de de corturi si rulote comasate pe malurile raului. Bine organizate, ca niste tabere de colonisti in Vestul Salbatic. Multa curatenie in jur, n-am vazut gunoi nici in jurul corturilor si nici pe malurile apei.  Si cel mai frumos lucru: steaguri tricolore pe fiecare cort sau sau pe mini-catarge in fata rulotelor!

Nici la parada de 1 Decembrie n-am vazut atatea drapele. Si sigur nu e o moda impusa de cineva, e doar un patriotism molipsitor al oamenilor care se simt bine impreuna, convietuiesc civilizat si nu se rusineaza ca sunt romani.

Imaginea asta aproape ca mi-a facut pofta de o vacanta la cort, desi nu-s adepta traiului primitiv si bazat pe improvizatii. Nu ca as plange dupa salteaua Dormeo de acasa sau dupa imbaierea cu spume dar nu ma pot obisnui cu mersul la tauleta in padure, primul boschet pe dreapta si nici cu mormaitul de urs scotocitor prin tomberoane.Si daca nimeresc niste vecini iubitori de manele? Da, e frumos in campinguri improvizate dar nu e de mine…

Asa ca m-am intors acasa, am facut un gratar in gradina, pe malul Ligheanului Pacific  si m-am uitat cu drag la drapelul care falfaia pe catargul din fata casei. Asa, sa am campingul meu propriu! Nu e la Cheia, e la cheia franceza sau la cheia sol:)

24 de răspunsuri »

  1. Si eu as vrea sa descind asa in natura, nus daca ea e pregatita pentru asa intalnire de gradul 3, dar dupa o noapte fara saltea trebuie sa ma ridice cu macaraua si sa ma care vreun suflet nobil in brate. Si dupa ce ca nu-l da romantismul afara din casa pe IVM, are si ala spatele asa subred ca numai de scene din astea de Twilight alergand prin paduri cu mine in carca nu-l vaz in stare 🙂

    • Daca stai in rulota poti avea un minim de confort ce include si o saltea. Si poti monta si o macara sa nu rupi salele omului!:)Si nu e obligatoriu alergatul cu diva in carca, se poate tara si pe jos, trasa de par.:))

  2. Eu zic ca prin camping nu prea supravetuiesc manelistii, dar daca tu zici ca ar putea sa fie… Pe acolo mai mult rockeri, iubitori de natura, nu din ailalti, stii. Zic. Oricum si pe malul ligheanul e frumos cand e acasa.
    Hai numai bine!

    • Ba sunt si manelisti, nu scapi de ei nici intre sanii naturii! Da, e frumos si picnicul din grdina, e tot pe malul apei si nu trebuie sa mananci de pe frunze de brusturi cand uiti farfuriile acasa(cum am patit eu odata) , dai fuga in bucatarie si aduci tot inventarul.
      Numai bine sa fie!

  3. Madap, nici mie nu imi place cu cortul din aceleasi motive.Basca faptul ca tot echipamentul ar fi mai greu decat mine si zau daca vreau sa il ca, sai mai dardai si de frig si de frica. Si daca am o urgenta…ce ma fac?Si daca alt individ din alt cort e somnambul si nimereste la noi…No, deocamdata nu schimb somnabulul!Pe zacusca mea!

  4. Vai, ce-mi facusi, Adelina! Am trait o frumoasa poveste de dragoste la Cheia cand eram prin clasa a VI-a, in tabara! :))))) Fluturasi in stomac, urmati de lacrimi pe obraz, ce mai, tot tacamul specific! N-am mai fost acolo de-atunci! 🙂

  5. Pana pe la Cheia au ajuns cu corturile? 😀 Cine ar fi crezut :D! ??? Eu una cred ca treaba cu steagul romanesc pus la catarg nu e ca sa dea familia „nomada” onorul la micul dejun , ci pe considerente etnice , pentru eventualii strainezi ce ar crede ca Romania e tara de nomazi cu corturi , coviltire si alte chestii ce intersecteaza treaba aceasta! 😛
    Sau o fi patriotism pur si eu nu m-am prins de treaba?

    • Uite la asta nu m-am gandit, ca au pus steaguri sa nu fie confundati cu nomazii! Unii chiar isi iprejmuisera cortul cu un gardulet, se cheama ca aveau curte in toata regula.Exact cum s-au nascut marile ferme din Vestul Salbatic!:))

Lasă un răspuns

