Semnalmente

Standard

Dupa tata as fi urmasa lui Stefan cel Mare si Penes Curcanul…

Dupa mama as fi de-a fratilor Buzesti si de pe langa casa lui Nicolae Iorga…

Dupa sot as fi prietena cu Mihai Viteazu  si consumatoare de praz…

Dupa copil as fi fan Bill Gates si intemeietoare de Macrosoft…

Dupa dragostea de cuvinte as fi stranepoata de Eminescu si Creanga…

Dupa dorul de culori as fi ucenica lui Picasso…

Dupa abilitati tehnice si talente tehnologice sigur sunt sora celebrului Dorel…

Dupa trup as fi iubita sau macar muza lui Rubens…

Dupa suflet as fi  ucenica lui Isus fara a intra in vreun lacas de cult…

Dupa meserie as fi imblanzitoare de berze si gazda de ursitoare…

Dupa pasiuni as fi…casa fara tigle.

Dupa toate astea ma duc sa mai beau un pahar de apa…

 

Si pentru ca toate astea trebuiau sa poarte un nume (scuzati plagiatul!) s-au numit…Adelina! :))

Fluture_Abstract_big

 

25 responses »

    • :)))))
      Eu sunt bale(ri)na aia cu stea in frunte, aia, bre, de-a intrat sa se spele pe picioare si-a facut un tzunam la turci!Si, desigur, spre miezul noptii, cand e plaja goala, eu o sa ma vait ca nu-mi ajunge spatiu!:)

  1. 😆😆

    Și cu atâtea la „Sivi” (adică CV, pentru începători!), te mai plângi de cântarul ăla nenorocit! Ar trebui să-i pălească toate kilele numa’ când apari! 😆
    P.S: dacă ești cu atâtea celebrități după tine, mai vorbești cu o biată fetiță nevinovată de la țară?😀

    • Sa-mi iertati pedigriu’, l-a, mostenit fara voie.Ce sa fac daca sunt asa plina de gene bune, singurele defecte fiind alea pe care nici rimelul nu reuseste sa le aseze!:))
      Tradu „fetita nevinovata de la tara”, ca tara o stiu da’ nu stiu ce-i aia nevinovata.:))

    • Incantata de cunostinta! Acu nu numai ca ma cunosti, o sa ma si recunosti, ca ti-am dat semnalmentele exacte.Am uitat sa adaug ca-mi place sa ma imbrac in negru(ma si slabeste si imi da si un aer de ninja!) dar nu suport negrul in cerul gurii si sub unghii.:)

  2. Şi după talentul la preparat ZEAMA ai fi cea mai bună „bucătăreasă” de la Ritz sau Hilton
    După dragostea mărturisită pentru apă nu ştiu ce, dar „peşte” sigur nu😉😛😀

    • De bucatareasa nu prea sunt buna, ori ard tot ori nu fierb suficient!Dar astept da li se faca tuturor foarte foame si pe urma pun masa, ca sa nu mai comenteze si sa infulece1:)
      Si sunt Pesti!!:)

      • Uriasul Periferigerilerimini de Charles Perrault…Hi, hi, hi și uite cum citesc eu povesti la 5 dimineata!

        Mult mulțum dar cuvântul spus de mine chiar are sens apreciativ. L-am folosit conform definitiei ” A word from the Disney film production of the book Mary Poppins describing any quality that is so indescribable that you have no real word to say it with”

      • Maiculitaaa! Da’ ce desteapta esti la 5 dimineata….Eu ma destept abia pe la pranz.:))
        Atunci sa fie clar: de azi ma declar supercalifragilistica!!:)

Lasă un răspuns

