Etee,scartz!

Standard

Spre seara eram rupta de oboseala. Fusesem de garda, de dimineata nu m-am odihnit prea bine, am zis ca voi continua cu somnul de frumusete dupa-amiaza, la siesta. Dar dupa ce am halit ciugulit de pranz m-am luat cu alte treburi importante.

M-am innamolit! Zau! Cei norocosi , care au fost la mare, mi-au adus pe langa magneti de frigider si margele albastre si o cutie cu namol. Nu era o cutie personalizata, doar o cutie de plastic.:) Si-am zis sa onorez darul. Asa ca m-am pictat precum apasii cand pleaca la atac, doar ca mi-am tras dungile pe coate si genuchi, nu pe fata. Si m-am dus la sedinta foto.! Adica nu la o sedinta de pozat ci de stat la soare. Eu m-am hlizit la soare, soarele la mine sa vedem care il orbeste primul pe celalalt. Bine, a castigat el dar  a avut si un avantaj ca lui nu-i putea namolul sub nas. Ca nici Yeti n-a vrut sa imparta balansoarul cu mine, s-a ascuns oripilat olfactiv intr-un boschete… Cand crusta mocirloasa s-a uscat precum o armura m-am dus si m-am dushat. Noroiul s-a dus, mirosul a ramas. Asa ma imbalsamez eu, cu Cacalino….:)

Deci aseara eram franta. Pe la ora 22 am picat la asternut, pe la 23 s-a dat stingerea, pe la 24 unii pufaiau relaxati si altii mormaiau in surdina.M-am tot perpelit pe toate partile ca o hamsie in tigaie pana ce m-am trezit impachetata in cearsafuri ca o shaorma cu de toate; unde „de toate” se citeste „transpiratii, nervi si injuraturi de zgura si mortii materni”.Observati si comparatiile gastronomice, dovada ca neuronii mei inoata infometati in apa de dozator! Daca am vazut ca ochii refuza sa stea cu obloanele trase am recurs la industria farmaceutica. Mi-am inghitit bulina naturista, m-am asezat ca Tutankamon in sarcofag si-am asteptat somnul. Si somnul…canci!

Am zis sa ma relaxez ascultand linistea. Sublima liniste dar lipseste cu desavarsire! De afara se auzea scataiala isterica a greierilor. Ce obicei si la astia, sa tulbure linistea publica ! Cica scartaitul asta ar fi un cantec de leagan pentru omenire. Ma rog, leaganul meu  preferam sa nu scartaie…

Apoi am auzit scartaieli din podul casei. Ori au venit iar veveritele si joaca bowling cu nuci ori Mamare a pus-o de-o zumba metempsihotica ca sa-mi faca mie in ciuda! Asa patesti daca faci incantatii de morti, unii mai si raspund, iar Mamare surda-surda da’ nu trebuie s-o chemi de doua ori…

M-am intors cu fundu-n sus ca sa-i arat unde ma impresioneaza coregrafia ei si mi-am pus perna in cap. Si iar: scaaaartzzzzz! Acu ce mai e, n-am uns fermoarul de la fata de perna, sau ce?

Cu urechea sprijinita de cotul indoit auzeam in timpan cum niste carii invizibili imi rodeau incheieturile.Parca si simteam cum se scurge colagenul rontait de reumatisme rebele (asa-i c-am spus-o poetic?) E clar, e nevoie de mult namol, nu doar de o cutie. Pot sa-mi comand vreo canistra-doua? Sau mai bine o cisterna? Dar cine si-ar manjii cisterna pentru namoalele mele? Poate doar sa vorbesc cu nenea cu vidanja, cand vine sa goleasca fosa septica, dupa ce deverseaza, sa-mi asigure si mie un transport de namol. Nici nu trebuie sa clateasca cisterna intre operatiuni, ca tot asa pute…

Cu imaginea vidanjei cu namol in cap (imaginea, nu namolul!) am atipit. Si cu un scartait discret in urechi…

Scartai-m-as si n-am cui

De dorul namolului.

Scartai-m-as fix in cot

Ca de jumghiuri nu mai pot!

Poti sa scartai mult si bine,

Baba fara vitamine!!!

34 de răspunsuri »

    • Am trecut de faza cu „scoala-te sa vorbesti cu mine, ca peretii nu raspund”.:))Acum incerc sa fiu mai silentioasa, recit doar in gand: doua rugaciuni, trei mantre si de restul injuraturi.
      Onorata de vizita!Bun venit.

    • Descrierea o fi nostima dar noptile albe nu! Pe mine ma deranjeaza si tropaitul de furnica si zgomotul motoarelor de OZN-euri prin galaxie, ce sa mai zic de lighioanele de pe langa casa.De-o ureche sunt cam surda si de cealalta prea vigilenta.:)

  1. Eu nici nu stiu cand am adormit azi-noapte, cred ca inainte sa ating perna 🙂
    Cu namolul eu am cosmaruri.
    Doamne, ce placere avea si mama sa ma picteze cu maglavaisul ala cand eram mica.
    La cat namol am „incasat”, ar trebui sa nu mai am vreo durere vreodata…aiurea

  2. Pai asta patesti daca speli namolu la dus!Namolu se spala numa si numa cu apa de mare, are si el demnitatea lui, asa ca spune-i binevoitorului sa-ti aduca si un butoi cu apa vie de la marea neagra ca altfel se lasa cu efecte adverse!
    🙂

    • Sa spun drept l-am spalat in doua ape; prima la pompa, in gradina, ca n-am indraznit sa intru cu „aromoterapia” in casa, abia pe urma la dus.Daca miroase namolul a balta pot sa spun ca am „un aer baltic”?:))

  3. am și eu un episod proaspăt cu sforăituri. Mă gândeam că dacă divoșenia sforăie așa la cele 21 de primăveri care este, cum o face la 65 și mai ales, dacă o găsi pe cineva să o suporte! Frate: aveam căștile în urechi cu muzica la maxim si perna peste cap și tot o auzeam!

  4. Am fost recent la munte cu o amică. Am dormit în aceaşi cameră. E un fel de-a spune „am dormit” fiindcă sforăie ca un tractoritst după o zi de muncă, stinsă cu o duzină de beri. N-am putut închide ochii toată noaptea…
    De-acum, când voi mai dormi cu cineva, mă voi asigura dinainte dacă sforăie sau nu.

    • Am avut si eu experienta asta. A fost prima data in viata cand am regretat ca nu sunt miriapod caci la fiecare ‘rafala’ mai prelungita aruncam cu un papuc.Dar ce sa te faci cand ai numai doi?:))

Lasă un răspuns

