Rea sau buna?

Standard

Sa-i ia naiba de sefi, ca nu mai inteleg nimic!

Seful meu direct zice ca-s fata buna, ba m-a servit si cu suc si prajitura (intentionat, sa-mi strice mie dieta!). Ca a fost ziua lui si eu nici macar nu l-am pupat, doar i-am facut urari de bine, de sanatate, de nooc in dragoste, de inmultire de neam, de marire de salariu…

Seful cel mare, adica Sefu’ zice ca sunt rea. Ca nu vreu sa-mi prezint poseta la control la poarta si dau un exemplu negativ. Si ca pun intrebari incomode si cer documente care se cam ascund privirilor publicului larg, nu trebue sa stie muritorii de rand cum se invart lucrurile printre zei, care ce functii si sporuri iau.

Seful direct zice ca fac treaba buna.

Sefu’ cel mare zice ca-i cam incurc treburile.

Si eu ce sa mai cred acum? Sunt buna sau ne-buna? Poate-i bine sa-ti spuna uneori Sefu’ ca esti rea chiar daca nu ti-a controlat lungimea gherutelor si negreala din cerul gurii. Si daca se uita urat ca te duci sa-i tulburi fen shuiul cerand niste drepturi pentru toata lumea  sa-i fie de bine, eu tot frumos o sa ma uit, nu-mi permit sa-mi accentuez ridurile incruntandu-ma!

Dar in curand se deschide calendarul manifestarilor sindicale. Cica o sa iasa medicii in strada. S-o vad si pe asta, daca se aduna mai mult de 10 medici la un miting le ling eu stetoscoapele la toti.  Treaba lor daca ies sau nu sa-si sustina revendicarile, probabil ca noi, astia mici si redusi mereu la tacere o sa iesim. I-am promis deja lu’ Sefu’ niste lozinci frumoase sub fereastra biroului. Si tot sub fereastra isi parcheaza si masina. Oare cum ar fi sa o gaseasca asa? (a nu se intelege ca instig, doar m-a amuzat ideea!)Si cu seringi ar fi mai greu…:))nervi-descarcati-pe-masina_db4781588fdde6

27 responses »

    • Asta ziceam si eu, ca nu-si etaleaza ei mersul in turma, pot sa paseasca doar pe un podium si in lumina reflectoarelor. La imbulzeala cu jandarmii ne pricepem noi, astia plebei…Ca noi ne pansam singuri.:)

  1. De-a rasul plansul,apropo de greva medicilor,in istetul nostru ziar local cu litere de o schiopa un si mai istet ziarist scria greva medicilor si apare o poza cu niste sindicalisti din randul asistentilor medicali imbracati in moltoane ca sa vezi ce recenta poza au pus cand afara sunt 40 de grade ,deci concluzia draga mea colega este ca esti o fata buna. Pupici Silvia

    • Sunt de acord ca si drepturile medicilor sunt importante, le sustin cauza. Doar ca atunci cand noi am cerut ceva, orice, au beneficiat si ei dar cand e vorba sa-si sustina propriile revendicari nu se gandesc si la ale noastre, ne cer sprijinul doar ca masa de manevra, Corect ar fi sa avem un sindicat comun si revendicari comune, ca doar toti suferim. Asa facem lupte de orgolii si nu castiga nimeni, ba pierd si pacientii. Eu am iesit si pe ger si pe canicula, o sa ies de cate ori va fi nevoie.

  2. Adelina, noi toţi suntem cadre medicale. Vorbim de …familia mare. La noi nu se pune că suntem mediu privat, dar să-i vezi pe ai mei socrii care nu demult au ieşit la pensie ca doctori. Acum se dezic de tot. Amnezie frate. Au uitat că n-aveau aia, că le luau nu ştiu ce drepturi, că munceau din greu degeaba, că…in fine! Eu nu cred in solidaritatea lor! Nu cred! Tot cadrele medii…au făcut grevă totdeauna. Părerea mea!

    • Stiu medici minunati pentru care as iesi oricand in strada. Dar nu pot sa-i uit nici pe cei care imi radeau in nas ca marsaluim ca fraierii si pierdem timpul prin Bucuresti, ca ce o sa rezolvam noi, cine o sa ne bage in seama…N-am auzit pe nici unul sa refuze vreun drept obtinut de Sanitas! Si la noi e la fel, ni se sugereaza „sa va duceti sa faceti, sa cereti, sa stresati conducerea…” Noi suntem niste voci mici, ne auzim greau dar ei, marile voci de ce tac? Poate ca ei isi pot imbogati veniturile si altfel decat mine, care nu primesc decat salariul.Un medic care ia 4000 de lei nu se uita la 10 bonuri de masa dar pentru o infirmiera care nu ia nici 1000 astia sunt banii de paine pe o luna. Prefer sa fiu de partea celor amarati, asa multi si fraieri cum ne vad unii…

  3. ce ma necajeste mai tare e ca si daca se face greva si cei necajiti obtin ceva, fondurile nu se vor lua de la cei care nu mai stiu ce sa faca cu banii, ci tot de la astia care impartim salariul de la o luna la alta. noi cerem si cumva, contrar logicii tot noi platim sub o alta forma.
    in alta ordine de idei, ce se aude despre concediul ala???

    • Una din revoltele mele e cu privire la banii ce ar trebui sa ajunga in sanatate dar care se pierd pe drum, iau alta destinatie. Tu, salariat de rand, iti platesti contributiile cinstit dar marii angajatori uita sa-i vireze pentru CAS si cand ajungi pe un pat de spital descoperi ca trebuie sa mai platesti odata, ca n-ai statutul de asigurat. Cand ar fi atat de simplu ca programele de contabilitate pentru oroce angajator (mare sau mic) sa nu-ti permita sa inchei nici o situatie, sa nu faci nici o plata pana n-ai virat CAS-ul.Stiu ca sanatatea e scumpa, nu e gratis cum cred foarte multi dar si frauda e mare.
      Ieri mi-am depus cererea de concediu, sper sa am un raspuns favorabil.Ca doar sunt fata buna…:))

  4. Esti rea sau buna, depinde din ce punct de vedere privesti…:)
    Cred ca esti incomoda, draga mea, oamanii care le zic asa, pe de-a dreptul, mereu sunt incomozi. Zic si eu pentru ca ma incape camasa asta la fel de bine. Desi unii zic ca mi-ar rtebui una de forta…:)

    • Zau ca vorbesc frumos, ba chiar si zambesc, n-am sarit la beregata nimanui si nici nu amenint, sunt un interlocutor civilizat, fac chiar pe prostul ca sa dau posibilitatea interlocutorului sa-mi explice cu argumentele lui. Doar ca pricep greu si revin pentru lamuriri suplimentare.:) Daca gasesti o camasa de forta din neopren, de-aia in care transpiri si slabesti m-ar interesa si pe mine.:)

  5. apoi….și voi ca și noi! „Să iețim în stradă!” – zic, Și când colo, vreo 3-4 profesori ponosiți și fără chef de strigat lozinci, și alea împrumutate…Vai de noi…

    Despre subiectul principal…cum de ami întrebi???? Bună, dom’le!!!!!

      • nu știu, da’ parcă trebuie înlocuite totuși stetoscoape și seringi, nu?😆
        Sau mai bine facem treaba toți deodată și dimpreună!😆
        Aș!

      • nu știu, da’ parcă trebuie înlocuite totuși stetoscoape și seringi, nu?😆
        Sau mai bine facem treaba toți deodată și dimpreună!😆
        Aș!

Lasă un răspuns

