Elegie…

Standard

Fir-ar mama lui de net

Cum imi face el bucata!

Ori sta-n loc, ori merge-ncet,

Cand il cauti e mort si gata!

.

Dup-o ploaie plansa-n geam

Si un vanticel zglobiu

Nu mai beculeste neam!

„Se futu butonul”, stiu…

.

Zgaltii modemul din osii,

Dau si ENTER si RESTART

Dar e mort ca mortii ma-sii

Doar un led mai sta de cart.

.

Suna la Romtelecom,

Stai pe fir o vesnicie

Si raspunde-un nenea om

Cica marti va fi sa vie!

.

Pan’ atunci mai sunt cinci zile

Ce ma fac eu fara net?

Imi tai vena, iau pastile

Sau ma spanzur c-un siret?

.

Cum sa mazgalesc pe blog,

Sa impusc cu mult curaj?

Da, e clar, netu-i un drog

Si-am sa intru in sevraj!…

.

Bine ca macar la job

Am mai prins ceva semnal

Caci acasa-s ca un rob

Cu instinct de criminal.

.

Hai, va pup! Noroc s-aveti,

Sa va mearga netul struna!

Eu ma catar pe pereti

Urland  bocete la luna…

.

Si in noapte de-ti vedea

Stelele zambind discret

Sa stiti ca-i postarea mea

De om vaduvit de net.

LE. Inscriu acest „articol”la concursul cu banner al Marelui Spanac! Daca nu-l votati va blestem sa va pice netul!:))

30 responses »

  1. Am remarcat si atitudinea insurgenta, si tonul protestatar, si ironia amara si trimiterea discreta la finalul din Paradisul lui Dante.🙂 (Si nu sunt numai astea) O elegie in toată puterea cuvântului! Da-mi voi s-o preiau si s-o plantez la mine pe blog, când voi găsi prilejul potrivit. (Deocamdată îmi merge netul pt ca vecinul si-a platit toate facturile.)

  2. Uite ce latură artistică descopăr eu …prin lipsa ta de net. Eu am trecut prin asta cu puţin timp, foarte puţin, in urmă. Chiar m-am logat cu articolul despre reclamatiile noastre…de data asta la rds. Ştii cât a durat până să vină la noi? 34 de zile. Aşa că …succes. Se poate şi mai rău. Noi am căutat soluţii provizorii.

  3. Adelina, tantile alea pe care le bârfeam în postarea trecută mi-au spus că au şi ceva shake-uri de pun orice nervişor la respect. După ce bei unu’ din ăla spun ele că şi stră stră nepoţii se nasc cu o linişte interioară ceva de speriat. Toată suflarea se va afla într-o veritabilă stare de zen şi va domni un feng shui colectiv.
    No, dacă aveai net puteai pune de-o comandă aşa….😀😀

    • Exact o tanti de-aia insistenta mai trebuia! Ca-i puneam prafurile in cap, ii ciufuleam tot zen-ul.
      Daca azi n-aveam net tare ma mai inghiontea ca faci misto de mine dar asa…ete ca as putea sa comand!:))) Daca Domnul a zis „sa fie lumina!” eu am zis „sa fie net!” si a fost!!:)

  4. Eu devin fiara cand raman fara net :))) curata dependenta, parol
    Tu esti cuminte, iti versi oful in poezie
    Eu zic ca-ti prinde bine.
    Poate incropesti un volum de poezii pana vine…

  5. 😆😆

    Parcă ești soră de cruce
    cu subsemnata de la taste
    care nu pare să mai apuce
    nici prima zi din Sfântul Paște!

    Cacă tot așa pățesc și eu
    în fiecare săptămână
    când mai pocnește un releu
    chiar dacă nu-i în sat furtună.

    Și când îi suni pe amețiți
    să ceri la dânșii socoteală
    Rămâi cu ochii mari beliți
    când vezi cam câtă abureală.

    Nu e lumină, nu-i nici net
    dar lor nu pare să le pese
    ”Aveți răbdare” spun încet
    De-ți vine să le dai la fese!

Lasă un răspuns

