O provocarica

Standard

Nu pot sa rezist la provocari! Nu pot si pace! Daca face unul punctaj mai mare ca al meu la jocuri stau pana mi se intepeneste mana pe mouse  si-mi pica ochii-n tastaura si tot il bat. Daca zice altul ca nu-s in stare sa urc pe Everest  chiar daca sunt constienta ca are dreptate tot nu pot sa nu ma duc pana acolo, mor la baza muntelui dar tot nu recunosc ca nu pot; in cel mai rau caz imi rup piciorul intentionat (ca nici nu-i greu, mi-a mai iesit figura!) si pe urma motivez ca de-aia n-am reusit, ca altfel…

Asa si acum. M-a provocat Antonela sa scriu un articol numai cu diminutive! Ca doar ce zisesem ca ma enerveaza cumplit… Sa zic acu ca nu sunt in stare? Categotic nu! Asa ca…poftim articolas!:)

Tare-s fericita!(fericitica nu merge neam, oricat as forta notita!).Imi pregatisem sufletelul sa se uite lung-lungulet cinci zilisoare dupa netulet. Dar…minunatica! A venit domnutu’ Nelush si a reparat magaoita! A dat el niste clickulete, niste telefonase si a rezolvat, sa-i dea Domnutul sanatatica si potentica vesnica!

Deci azi am putut sa ma vantur zglobie-zglobiuta pe blogulete si blogusoare, sa mai las cate un comentatel, sa ma las antrenata de provocatica Antonelei. E zdravanica la caput fetita asta de ma pune la asa corvodita? Da’ nici eu n-am toate tiglisoarele pe casuta de am zic ca pun de fiert o zemuta de cuvintele!…

Asa o lenevioara placutica am avut de n-am miscat nici un paisor, am zacut ca o plosnitica. Nici cu namolas nu m-am dat pe picioruse, doar m-am jucat niste mahjongute la care tot iau bataita, ceea ce ma enerveaza teribilas. Masinuta de spalat si-a facut datoriuta, eu doar am intins rufisoarele pe sarmulita, in bataia soricelului. Apoi le-am strans si stau gramajoara pe masuta de calcat unde vor sta multisor si binisor pan’ mi-o veni chefuletul de munculita.

Am mancat mitiei (fara mustarel, ca nu-mi place) si salatica de rosioare cu ceputza si doua felioare de pepenas. A fost bunuuuut! Si am savurat si o cafeluta cu laptic, dulcica si fierbintica. Nici o bericica cu lamaita!

Asta e agenduta zilisoarei de azi, nici n-am cu ce ma lauda.Si m-as fi uitat blanduta la un filmulet daca nu primeam provocarica asta . Lasa, domnisorica Antonela, ca ti-o coc si eu odata, nu raman datoritica!:))

No, spune, asa e binisor?Bine ca n-ai vrut in neologismute…:))

Si voi, dragutilor, puteti sa va inecati cu atatea dulcegarii?Bleahh…

zambet

39 responses »

  1. :)) Stai să râd! :)) Vaaaiii, drăguţică Adelinuca, notica +10 cu pupicuri pe obrăjori şi strângeri de mânuţe. Ştiam eu că poţi să treci provocărica, doar tu eşti experţică în încondeiat cuvinţelele. Iaca ce articolaş tareee frumuşel. Cum să fie doar binişor?! Cu ista candidezi cu brio pentru postuleţul pe care l-a primit Centurion. Te declar comandant de detaşament al diminutivelor! Poţi să le ciuruieşti cum vrei. Recunoaşte că n-a fost cine ştie ce corvodiţă. Hai niţeluş să-ţi înfig bulinuţa în pieptişorul tău generos! Acum, lasă-mă să mai râd. :))

    • Cu pieptisorul generos ai nimerit-o, cu restul…Sa nu mai faci de-astea ca ma imbolnavesc de ficat, zau!oricum esti pe lista neagra, te astept la cotitura. Sau la cotituta, poftim!:))gasesc eu un subiect care sa-ti scoata macar un firicel de perisor albisor…

  2. 😆
    Aoleeeeeeeeeeeeeeeu!!!
    Mă doare burtaaaaaaaaaaaaaa! Pardon: burticuțaaaaa😆

    femeie! Nu ești întreagă la cap, zău!!!!😆 De unde naiba le tot scoți????
    😆

    • Nu e varza, e verzica! Drept pedeapsa promit sa scriu o saptamana numai in metafore si cuvinte alese si cu dictionarul de neologisme in mana! Sa-mi moara mie antena de bulgari daca mint!

  3. Te rog să mă ierţi dar trebuie să-ţi spun un banc de care mi-am amintit când am citit de netuleţ. Dacă e urât din partea mea, nu mai fac. Acum nu ma pot abtine.😳

    La un psiholog in cabinet intra un individ in patru labe, tinand ceva in gura. Psihologul obisnuit cu asa cazuri se gandeste sa-l ia usurel pe om sa nu-l sperie.
    Psihologul: Dar vai, ce avem noi aici? Un catelus simpatic? Sau unul supărat, care s-a pierdut de fratiorii lui si isi cauta mamica?
    Individul nu zice nimic si continua sa se miste catre biroul psihologului.
    Psihologul: Sau poate o pisicuta jucausa? Sau una pe care a prins-o ploicica afara si acum e frigut si cauta caldurica?
    Ala nimic, mergea in continuare spre birou.
    Psihologul: Hmm, oare ce animalut oi fi?
    Tipul, vadit enervat, isi scoate cablul din gura si zice:
    Dar daca iti spun ca-s tipul de la cablu, taci odata si ma lasi sa-ti repar netul?

  4. Frumușel articolaș, tu chiar scrii binișor când te apucă inspirația. Asta fiind, cred, de fiecare dată când pui mânuțele pe tastaturică…🙂

  5. Pingback: Tănzănel-Tărzănel pe bloguleţul tău | Iubesc Viaţa

  6. Că tare bine mai prinde câte-un stol de-ăsta de pitici la capu’ omului!… Să nu-i dai niciodată jos, că se face viața searbădă.🙂
    Provocarea e pe modelul „Perversu’ de pe Tărgu Ocna”…🙂

Lasă un răspuns

