Diplomatie

Standard

shoot_the_foesSunt o persoana convingatoare! Asa-s de diplomata ca ar trebui sa ma trimita in Orientul Mijlociu sa fac odata pace intre palestinieni si evrei. Sau sa-i lamuresc pe chinezi sa nu se mai inmulteasca, ca ne-au cotropit mai rau ca furnicile…

Eram la munca intr-o zi, tocmai pregateam o salata de rosii in oficiu. Conducerea spitalului (marit fie-i numele!) ne-a schimbat vechile frigidere, niste rable cu consum enorm, cu unele noi, cat mine de inalte. Si tocmai venisera muncitorii cu ele, dadeau ambalajul jos si intrebau unde sa le aseze. O colega de langa mine le admira si facea remarca ca sunt atat de inalte ca ar intra in ele sa se racoreasca dar nu incape.

„Incapi”, zic eu. „Ba nu, ca sunt mai inalta”, zice ea. „Transata incapi!” zic eu si o vad cum se da doi pasi in spat, cu o privire cam ingrozita.

Abia atunci mi-am dat seama ca vorbisem foarte sobru si cu cutitul ala mare in mana…:))

Tot la serviciu facea glume proaste un medic (cel mai misogin om pe care l-am vazut vreodata) tot inghiontind o colega, chipurile o harjoneala nevinovata. Eu, alaturi, scriam la calculator niste condici. Si zice medicul catre mine: „mey, tu sa nu te uiti, mey”(ca e arab, asa vorbeste) si continua s-a agaseze pe colega care nu prea stie cum sa-l puna la punct. „Nu ma uit, da’ am un telefon performant, face niste filmari perfecte pentru santaj!” In secunda doi a iesit grabit pe usa fara sa se mai uite in urma, de frica sa nu-i imortalizez…:))

V-am spus ca sunt convingatoare? Acu trebuie sa gasesc ceva sa-l induplec pe Sefu’ sa ne dea bonurile de masa ce ni se cuvin…Si pe Mos Craciun sa-mi aduca un laptp nou!

33 responses »

  1. Câţi copii zici că ai? (Că nu te vizitez de multă vreme, deşi îmi propun să atac arhiva ta dar nu am vreme nici să citesc ce e nou pe aici, aşa că aştept iarna pentru asta) Ştiu de un fiu. De ce întreb? Pentru că dacă aş fi crescut într-o casă cu o mamă cu astfel de „puteri”, cu uşurinţa asta de exprimare cred că altfel vedeam eu viaţa. Nu zic nimic …de firea mea…care se confundă cu …corăbiile înecate la Dunăre. oricum eşti super calificată, poţi ataca ce job vrei. Cu brio.

    • Un singur copil am. Unul si bun, ca mi-a fost frica sa mai fac unul de teama sa nu-mi semene.:)) Dar si asta are limbarita ca si ma-sa…:)Daca mi-as dori un job special ar fi cel de profesor de zambete, ca prea ne invadeaza tristetea.

  2. Te-am ginit eu de mult că ai stofă de diplomat. Cutiţul, ciocanul, foarfeca şi altele însoţesc, evident, diplomaţia. Îmi pot imagina ce faci cu o mitralieră. Vei purta discuţii diplomatice extem de fructuoase cu policienii noştri, de plidă, nu? Lui Moş Crăciun, dacă nu-ţi aduce laptop nou, îi tai barba şi l-ai nenorocit, dar Şefului, zău, ce-i faci dacă nu vă dă bonurile? O, nu-mi spune … tocmai v-au adus nişte frigidere mari. :))

    • Toata viata mi-am dorit o mitraliera! De-aia ma si antrenez la jocuri pe calculator.:)
      Pe Mosul sper sa-l conving cu o poezie, eu o scriu, eu o recit si ma asez si-n poala lui(nasol daca nu slabesc cele 10 kile!) Cu Sefu’ e mai greu, nu le are cu lirica si nici nu pot sa-i sed pe genuchi, trebuie sa gasesc altceva. Poate niste prafuri de scarpinat, poate niste revulsive pe colacul de la wc…

      • aia cu praful de scarpinat si alte chestii ce se pot pune in cafeaua sefului, dar sa nu i-o schimbe la gust, trebuie sa o documentezi.
        Am nevoie de asa solutii :)))

      • Praful de scarpinat nu se pune in cafea ci pe scaunul directorial. In cafea merge excelent un laxativ combinat cu un diuretic. Revulsivele sunt excelente de dat pe lenjeria intima dar cum naiba sa am eu acces la budigaii sefului?! Cel mai simplu e cu doi paduchi asezati la reverul camasii, ca nimeres ei drumul pana-n breton.:)

  3. şi pe cineva să îţi amintească de apă, nu?😛
    vedeate-aş delegat de pace în orient, că mai lesne ţi-ar ieşi decât treaba cu bonurile cuvenite.

  4. DAAAA.😆 Diplomaţie, scurt şi la obiect, ceva în genul lui Alexandru Macedon şi nodul gordian😯 În locul tău nu mi-aş face probleme în privinţa reuşitei în convingerea şefului (lăudat, pardon, uitat fie-i numele) referitor la respectivele bonuri… păi, cum… te împiedici de-un ciot🙄😀

  5. Același cadou, un laptop, i-am scris și eu Moșului că vreau. I-am expediat scrisoarea din iunie să nu găsească pretext nici în lipsa de timp, nici în altceva să se fofileze.

    • Deci daca nu primesc laptopul tu esti de vina! Ca ai facut cerere inaintea mea si numai unul avea pe stoc…:)Plus ca tu il mituiesti cu prajiturele, eu ce sanse sa am cu apa de dozator?:))

      • Of, tu lucrezi cu și mai ales, PENTRU oameni, faci fapte bune concrete și vitale pentru ei, meriți laptopul mai ceva ca mine. Îmi placi foarte mult, mă bucur că te-am găsit pe „drumurile de suflet” ale Danei Lalici.Să scrii fără pauză, să mă simt și eu bine, da?

      • Multumesc de apreciere si onorata de vizite! Fac si ceva fapte bune da’ nici de la rele nu ma dau in laturi asa ca…nu se stie!:)De scris o sa tot scriu ca mi-e imposibil sa ma opresc doar ca de maine iau o scurta pauza.Numa trei zile!

    • Replica a fost spontana, ca si reactia interlocutoarei. De-asta am tras concluzia ca sunt foarte convingatoare. O sa incerc sa circul mai des prin sectie cu o seringa de-aia mare in mana.:)

Lasă un răspuns

