Evadez

Standard

imagesIesire in decor! N-am derapat ci am plecat de bunavoie si voluntar-obligatoriu. Nu vreau sa ma prinda Apocalipsa acasa asa ca emigrez temporar in Prazilia!:)

La cum ii stiu eu pe olteni acolo nu indrazneste apocalipsa sa calce.Ca nu degeaba pun ei un pahar cu apa pe noptiera daca le-o fi sete noaptea si unul gol daca nu le- fi si nu degeaba se culca cu ceasul in gura sa le miroasa dimineata gura a Tic Tac!

Asa ca o sa lipsesc 3-4 zile, suficient cat sa lacrimati putin de dorul meu (daca v-au mai ramas lacrimi dupa atata bocit de rege!) dar nu prea mult cat sa ma aruncati in negura uitarii…Va doresc Apocalipsa placuta si un weekend racoros!

PS. Aviz hotilor care intentioneaza sa ma viziteze in lipsa: bijuteriile le iau cu mine, banii sunt cu pusculita cu tot ingropati sub o banca in parc iar blanurile sunt la purtator, pe caine si pe motan. Deci nu va deranjati sa intrati! Decat daca doriti sa faceti putina curatenie, mai sunt niste covoare de spalat…

21 responses »

  1. Să știi că zilele trecute citeam că România importă praz. Mie îmi place atât de mult (bine, clar ăla de-l mănânc aici nu e oltenesc) încât te admir că ajungi pe acolo! Hai, Apocalipsă plăcută! Ole! (nu știu strigături specifice)

  2. 3-4 zile, nu mai mult, da? Bijuteriile trebuia să mi le lași mie în grijă, am o cutie mare cât Dex-ul, unde încap ale mele, încăpeau și ale tale, știu eu să le păzesc de hoți.

  3. Alo,alo colega pleci asa singurica fara sa ne chemi si pe noi sa fugim din calea urgiei.A te inteleg vrei sa fii singurica sa te reculegi(pardon odihnesti)dupa atatea bocete regale(munca).Hai sa treaca apocalipsa asta si sa ne auzim sanatoase.Silvia

  4. Rușine, doamna Adelina !!! Ați împrumutat două bancuri cu milițieni și le-ați transplantat în corpul mult mai inofensiv al bieților consumatori de praz.👿

  5. Eu am venit fix in ziua apocaliptică. Auzi? Da, apocalipsa asta nu poate veni să ducă nişte griji de pe aici şi atât? Nu? Ok…le pun la păstrare. Hai, te aştept…cu poveşti despre olteni…

Lasă un răspuns

