Din Prazilia

Standard

Prazilia nu e Ibiza!

Nu-i ritm de salsa, samba sau cha-cha

Se aude-n curte o diva, e caprita

Si un cocos c-un slagar „Pana mea”.

.

Si nici cu Monte Carlo nu aduce

Nu-i nici un cazino la birt in sat,

La mese se mai joaca doar septice,

Sampania in zaibar s-a schimbat.

.

Sa imi inchipui ca in Tenerife-as fi?

Nu-i nici ocean, nu e nici plaja…

In noapte bantuie stafii

Iar cucuvelele descant-o vraja.

.

 

Sa inchid ochii sa visez Hawaii?

Nu-i funia de usturoi ghirlanda!

De mesteci in ceaun nintel malai

Ceaiul de tei nu e pinacolada.

.

Sa m-amagesc macar c-ar fi Albena

Ca pan’ la granita mai sunt doi pasi?

Sa-mi pun sezlongul unde s-a cosit lucerna,

Sa-mi tarai slapii prin ardeii grasi?…

.

 

Deci in Prazilia nu-i traiul dulce,

Nu-i relaxare, nu e paradis!

Abia-am venit de acolo si m-as duce

Trei zile-ntru-n concediu ca un vis! 🙂

 

Ma intorsei! Doar ce aterizai si intrai numai sa va salut. Ca de povestit ramane pe maine, azi sunt obosita si usor confuza. Ma duc sa dau jos praful  si sa odihnesc in patul meu de care mi-a fost dor. Am supravietuit, sunt bine-mersi, v-am dus dorul si abia astept sa va iau la „puricat”. In rest…nici praz n-am mancat, nici gura nu-mi miroase!

32 de răspunsuri »

  1. Et in Arcadia,ego! Fusei și eu pe-acolo, dar mie-mi fuse mai bine decât spuseși tu în poezie! Adevăr spun că și stătui mai puțin ca tine!Dar știi care-i culmea? Că nu auzii imperfectul acesta, care este vestit, decât la doi oameni! Și nu văzui nici praz!

      • Ca o salata? Suna bine.
        Mie , de exemplu , imi place foarte mult ca la borsurile de vara , cu multe legume,sa pun praz in locul cepei.Da mancarii o anume savoire si un gust deosebit.

  2. Sperând că mă vei crede pe cuvânt (maxim pot face o poză cu farfuria murdară), tocmai am terminat o farfurie cu mâncărică de praz cu măsline (praz cumpărat când ai zis tu unde mergi)
    Vacanță frumoasă mai departe!

      • Vai, umbli cu rețete. Câteodată mă mai întreabă mama ce am gătit și-i zic, și de multe ori mă întreabă cu o voce serioasă: asta e după o rețetă? Aici e casa unde nu s-a gătit niciodată același lucru de două ori. Rețeta e cum or fi și altele de pe pagini serioase cu bucătăreli: se călește praz și ceapă, se adaugă măsline, suc de roșii, sare, piper, (noi ardelenii punem și puțintel zahăr) dafin. Cu mămăligă.

      • Masl;inele nu-mi plac, ceapa nu-mi place, dafinul si zaharul nici atat…ce naiba mai pun langa prazul ala?:)) Nici eu nu gatesc dupa retete, prefer sa inventez.Doar ca nu-mi ies intotdeauna capodopere.:))

  3. În Prazilia de-ai fost
    Ai fost sigur cu un rost
    Iar acum că te-ai întors
    Întorci vorbele pe dos

    Nu ştiu dacă pleci la Sovata. După o zi…vei vrea acasă. Asta dacă nu te duci la hotelul ăl mare, cu tratamente spa, şi trataţii faine la piscină. Eu nu ştiu decât statul de-o zi, dar alţii de prin Italia stau mereu şi câte două săptămâni fie ploaie sau vreme bună

Lasă un răspuns

