Jurnal de concediu

Standard

Bai ce bine-i in concediu!

Gratare, berici, shoping…Adica in ordine inversa ca mai intai am fost la cumparaturi. Am intrat la Lidl sa luam chestii de pus pe gratar apoi am fost sa platim cotizatia la loto. Nu eu, ca eu sunt responsabila numai cu investitiile din castig nu si cu capitalul initial. Cat s-a dus Sotu’ sa-si faca datoria de contribuabil model la Loteria Romana (si sa-si ridice fabulosul castig de saptamana trecuta de 60 lei!) am intrat si eu alaturi.Adica la margele! Care margele n-am gasit asa ca mi-am luat niste cercei aurii cu negru si pentru ca nu mi se asortau cu nimic am scotocit pana am gasit o bratara. Care bratara de cum am incercat s-o pun pe mana s-a rupt!:)) Deci beneficiul zilei:o pereche de cercei. Paguba zilei:o bratara nou-nouta! Bine ca cerceii erau doi altfel ieseam pe minus.

Am venit acasa, am strans in fuga rufele ca se anunta o ploaie cu bulbuci, era un cer negru-apocaliptic, cred ca Dumnezeu facea curat in rai si scosese tot praful. Sau dracu’ facea revizia de toamna si se ridicase toata funinginea de pe ceaunele cu smoala? Pana la urma au cazut trei stropi razleti si atat. Sa-mi spuna cineva ca la Sovata toarna cu galeata ca sa am si eu o bucurie ca n-am mai plecat!:))

Cat am butonat eu „culcalatorul” Sotu’ a facut niste minunatii de fripturi la gratar iar eu am fost chemata doar sa ma asez la masa pregatita. Pai da, ca-s in concediu, trebuie sa ma relaxez si sa fiu servita! Am baut si o bere cu lamaie. N-am nimic de reprosat in privinta servirii da’ la ciubuc mai negociem, sa vedem ce alte prestari servicii mai sunt incluse in rasfat.:))

Nevralgia mi-a trecut, mai sunt putin fudula de-o ureche, exact cat trebuie ca sa am o scuza cand ma fac ca nu aud ce nu-mi convine. Asa ca profitati, ziceti de rau, nu-i nici o suparare!:))

Pe noptiera am o carte despre extraterestrii si contactele noastre cu ei, cand o termin va anunt la ce concluzie am ajuns, daca imi mai astept sau nu neamurile de pe Marte.

Daa, e bine in concediu! Se putea si mai rau: sa fiu la Sovata, sa ploua si sa-mi uit si cartea cu extraterestrii acasa.

In rest…a venit, a venit toooamnaaa, acopera-mi inima cu cevaaa!

Mai bine acopera-mi picioarele cu o patura ca mi-au cam inghetat bataturile! Sau mai bine aprinde focu-n soba…

toamna9

 

28 responses »

  1. Eu n-aș plânge atât după Sovata. În mica mea vacanță când am ajuns în zonă am fost tentată să îmi caut cazare acolo pentru o noapte, Am dat un tur de stațiune și apoi mi-am văzut de drum. Mie nu mi-a plăcut. Știu, este o părere subiectivă.
    Îți doresc să te bucuri de vacanță. Oriunde te-ai afla!

    • Nu dupa Sovata ca locatie plang ci pentru ca mi s-au stricat planurile si n-am mai plecat de acasa, stiu ca nu-i cine stie ce minunatie de statiune. Dar e bine si acasa.MAi bine decat la munca.:))

  2. Dragă Adelina, parcă a tunat și ne-a adunat:1) sunt bolnavă după seturile de accesorii din pietre semiprețioase, următoarele pe listă (a lui Moș Crăciun) fiind din lapislazuli plus coral alb plus rubin (m-am îndrăgostit de acest colier de ziua mea când am luat un alt set, și-mi face tanti și cercei), pasiune care nu cadrează cu smerenia pe care o dezvolt de o vreme deci tre să fac undeva un compromis; 2) îmi place berea cu lămâie (dar parcă numai vara) și 3) am citit la SF…Acum voi da 6-7 volume de gen pe 3 de Hemingway, cred că mâine mi le aduc acasă. SF nu mai pot citi, dar am fost un fan super-înfocat al genului.

    • Am si eu boala pietrelor, le cumpar de peste tot. Nu numai ca bijuterii ci si pietre neslefuite pe care le pun la colectie.Am o colectie foarte „smerita”!:))
      Mie nu-mi plac SF-urile, nu le mai citesc din copilarie dar cartile non-fiction despre civilizatii extraterestre, despre paleoastronautica si evolutia vietii in univers ma fascineaza; ce sa-i faci, inca imi caut strabunicii! …care nici nu cred ca s-au dat jos din copac si nici n-au fost alungati din rai.:))

  3. Aaaa, de la tine venea mirosul de friptane? De când mi-eşti în concediu, numa’ poluezi aerul cu astfel de … de…. de chestii. Stai numa’ să stingi lumina, că-ţi sabotez eu grătarul.

  4. Intru in agentia loto. Soţul se duce aţă la ghişeu, completează nu ştiu ce pe un bilet şi se întoarce cu 47 ron. Fericit, fericit…de parcă câştigase 47 de milioane. Iar joia şi duminica aud la telefon: „zi repede 6 numere”. Văd că speranţa circulă şi pe la Ploieşti. Ah, şi …plouă, da? Aşa că şi la Sovata plouă.

  5. M-am interesat pentru tine şi află că la Sovata plouă întruna de o săptămâna.
    E o ploaie mocănească şi acum s-a pus şi frigul. De pe la 7 seara e deja noapte. Oamenii veniţi aici în concediu îşi blesteamă zilele. Cică mai bine se duceau pe Marte, că aveau un timp mai frumos…

Lasă un răspuns

