Cel mai ceai!

Standard

Orice, numai ceai nu! Urasc ceaiurile. Daca mi-ar spune doctorul ca sunt pe moarte si numai un ceai m-ar salva as sta si-as cugeta si in cele din urma l-as ruga sa mi-l bage in perfuzie, in clisma in…orice numai sa nu-l simt pe limba.

In primul meu concediu de omulet al muncii (ca aveam numai 19 anisori) am zacut de o pneumonie mai ca Dama cu camelii. Am inghiti atunci cateva sute de pastile de antibiotic si antitusive. Emanam miros de medicamente prin toti porii de treceau microbii pe trotuarul celalalt cand ieseam pe strada. Si boala neam sa plece!

Asa ca a decis bunica-mea ca trebuie suplimentat tratamentul cu niste ceai de cimbrisor, cam doi litrii pe zi! Umplea ditamai ulcica de ceai, o punea pe soba sa fie fierbinte tot timpul si seara trebuia sa raportez ca am baut-o toata. Am supravietuit bolii, am fost mai norocoasa decat madama aia cu camelii, dar de ceai sa nu mai aud in veci!Mi-am consumat ratia pentru trei vieti!

Dar alaltaieri, la supermarket, Sotu’ s-a lipit de raionul cu ceaiuri sa-si ea ceaiul lui preferat,   de sunatoare ( de ce s-o numi asa, ca nu suna a nimic?) si mi-am plimbat si eu ochii printre rafturi, la o citire de preturi, ca nu ma interesa nimic. Dar mi s-a lipit privirea de o cutiuta patrata si lucioasa, jurai ca are ceva cercelusi sau margele inauntru. Cica „ceai de slabit cu goji”. Mi-am amintit brusc ca mi-am luat galci pe blog ca am mestecat si eu doua bucatele de piept de pui la gratar desi eram in plina cura de slabire.Doua bucatele, ma, nu doi pui!

Si fiindca mama numai asa m-a crescut, cu gojii, ca astia (sau astea!) cresteau la noi in batatura, zic hai sa iau si eu un ceai, ca n-oi muri!

Asa ceai eficient n-am pomenit de cand mama m-a facut frumoasa si desteapta! De cum am venit acasa tot in „sala tronului” stau, nu ma mai dau ridicata de pe scaunul cu colac! Noroc ca am o gresie cu model si fac exercitii de imaginatie printre liniute, stiu exact cati balauri, cate vrajitoare si cati dragoni sunt pe pardoseala. Ete, am evacuat si amintirea pieptului de pui la gratar, berea a intrat de mult in circuitul apei in natura si burta mai are putin si se lipeste se sira spinarii.

Da, grozav ceai pentru slabit! Si, culmea, nici nu l-am gustat inca!Cred ca am nimerit niste goji-shaolin cu efect telepatic.:)))

poze-amuzante-pisica-isi-serveste-vecinul-cu-ceai

39 de răspunsuri »

    • Nu mint, nasule! Sa mor eu daca n-am slabit doua kile si nu ma abtin eroic de la orice bombonica sau ciocolatica! Da’ ma saboteaza Florin ca-l apuca rontaitul de arahide-n ciocolata (preferatele mele) exact cand stau la televizor… Promit sa mananc numai arahida si sa scuip glazura! Acte de eroism ca tine nu pot sa fac sa rontai furaje de-ale date pe razatoare asa ca incerc si eu ce pot. Da’ ceaiul de goji n-are nici un efect, cred ca bere+iaurt e mult mai eficient.

    • Cum pot fi bune niste frunze oparite? Si sa nu pui nici zahar…Nu-mi place nici ceaiun negru, ma energizeaza prea tare, Si daca imi miroae a tei deja mi se face greata, am senzatia ca e epidemie de ciuma in oras si o sa moara toata lumea, prea miroase a zacere si boala.:))

  1. Mie-mi place enorm ceaiul, am cană pentru cafea, cană pentru ceai și cană pentru lapte, nu le amestec niciodată pentru că e și chestie de ritual. Cafeaua amară îmi place cu fursecuri / biscuiți cu cacao sau puțină ciocolată, laptele doar cu miere, ceaiul cu biscuiți crocanți, sfărimicioși, eventual cu ciocolată amară (cei americani din Lidl, de exemplu). Beau totul fierbinte și fac din momentul acela unul personal și special în același timp. Am văzut în Cora un ceai englezesc într-o cutie-carte SPLENDIDĂ, verde cu auriu, costă însă 40 de lei. O vreau totuși, în cutie aș depozita apoi seturile mele de bijuterii.Nepoata soțului meu este în India, am rugat-o să-mi aducă și mie ceai, mult, variat și-n cutii frumoase. (Vezi cum m-ai provocat? ÎMI PLACE CEAIUL, ce să fac?)

    • Da’ ce de tabieturi ai! Parca ai fi din familia regala, zau.:))
      Nu beau ceai, nu beau lapte deci de doua cani am scapat! Beau cafea dulce, cu putin lapte si foarte fierbinte. As bea-o in loc de apa daca as putea dar prefer sa ma limitez la doua cesti ca si asa n-am somn.
      Am si eu niste cutii metalice frumoase in care imi tineam bijuterille cand erau mai putine; acum tin medicamentele.:)

  2. La mine nu e dimineata dimineata daca nu beau ceai negru cu flori de bergamote sau bergamota, nu stiu cum e corect. Si daca nu beau ceaiul asta incep sa fac colacelul de salvare in jurul burtii. Ceaiul ma ajuta sa ma trezesc si sa ma mentin la greutatea care imi place mie cel mai mult – 50/1,60.
    Cafeaua o beau la amiaza sau/si seara, caci imi place s-o savurez in liniste.
    Si apropo de ceai, cei aia gojii, ca eu n-am auzit? Poate o creste si la mine in batatura, dar are alta denumire…

    • Ce ma enerveaza greutatea asta a ta cand o vad la altii!:)) Noroc ca am si niste centimetrii in plus fata de tine ca la kilograme nici nu exista termen de comparatie, sunt un om cu greutate.:)
      Drept sa spun nici eu nu stiu cum arata fructele astea de goji, stiu ca sunt asiatice si ca asta e ultima fitza acum,dar sigur nu cresc la noi.Beau si eu cafea seara dar numai cand sunt de serviciu.

    • Ba l-am gustat de doua ori. N-a avut nici un efect, cred ca gojii astia au si ei demnitatea lor, nu influienteaza pe orice fraier necunoscator.:) Cat despre gust…e ca o balta cu mormoloci in care ai plimbat o tulpina de menta.Nu stiu de ce sunt tentata sa zic ca e la gust ca pipi de melc dar nu stiu daca melcii fac pipi.

  3. Nici eu nu prea iubesc ceaiul. Dar, dacă tot ar trebui să beau unul, cred că cel mai bine se potrivește unul din zona în care m-am născut și trăiesc! Se pare că acestea au cea mai mare eficientă, căci respirăm același aer, bem aceeasi apă! Chiar și oamenii cu pregătire în domeniu spun la fel, că alimentele si plantele din zona ta sunt cele mai eficiente pentru organism! Deci, este mai potrivită sunătoarea lui soțu, decât goji!

    • Adica sa nu „fandosim” si noi cu gingsenguri,goji si alte sofisticaturi himalaiene? Dar ai dreptate, tot ce-i zonal e mai potrivit. Oare ce ar zice chinezii de sunatoarea noastra? La soacra mea acasa e un adevarat plafar, numai plante puse la uscat prin toata casa, cum spui ca te doare ceva cum prepara o „potiune” magica.:)Dar planta care sa-mi placa si mie fiarta inca n-a descoperit.

      • N-ai încercat cicoarea? Merge și sub formă de cafea. Până la urmă tot apă fiartă se toarnă peste. Doar culoarea diferă!

    • Proasta inspiratie sa ai gresie si faianta fara model! Pai eu le-am ales special sa am cu ce-mi umple timpul in lungile momente de meditatie trancedentala.Si am ales bine daca dupa 10 ani tot mai identific figurine noi.:)) Dar poti sa lasi niste mucegai sa infloreasca prin colturi si apoi incepi sa ghicesti ca in zatul de cafea…
      Oare nu bem zeama de frunze fiindca am crescut cu zeama de guvizi la picioare?

      • Eu nu cred să mi se tragă de la guvizi. Acum ce-i drept am rămas doar pe apă dar înainte vreme aveam un dinte împotriva oricăror lichide nealcoolizate. Că nici cu ciorbele sau supele nu prea mă împăcam.

  4. eu-s fan ceaiuri, mai ales de cand am descoperit din astea cu arome deosebite. din ala verde beau zilnic, dimineata, nu pot bea cafea deloc, asa ca a trebuit s-o inlocuiesc cu ceva. ii pun si ghimbir, e un adevarat ritual!
    n-am modele asa rafinate pe gresia din baie, dar imi iau o carte sau telefonul si-am rezolvat problema…uit sa mai ies! 😀

  5. In primul rand ca pregatesc o mare investigatie cu goji asta. Asa il lauda totu ca pare cura cu ulei de floarea soarelui din Flacara lui Paunescu, acum 30 de ani. Am auzit ca se cultiva deja si in Romania. Suntem niste gojilai!

  6. A avut dreptate, Vienela azi când i-am spus grav că mă retrag o perioada din mediul asta in care acum doar de nenorociri auzeam. Uitasem să citesc bloguri, recunosc. Mai bine zis am uitat să te citesc pe tine sa vad lumea si altfel. Nici nu stiu daca imi place sau nu ceaiul că nu beau, dar pe la jumatatea comentariilor, la Ioana cred uitasem şi de ceai, şi de lapte şi de cani, si de modele de faianta, tot, tot. Radeam ca proasta fara incetare. Şi stii, tot incerc să mi te inchipui. Şi esti asa frumoasa in inchipuirea mea că nu ai nevoie de nicio cura. Multumesc, Adelina.

    • Eu iti multumesc pentru vorbele frumoase!Ma bucur daca reusesc sa-ti inseninez ziua cu un zambet in atatea tristeti care ne napadesc. Dar am sigur nevoie de o cura, am cateva kilograme de frumusete in plus!:))

Lasă un răspuns

