Care vrei sa fii fantoma?

Standard

Ziceti voi daca nu v-ati fi visat Mata Hari sau Agentul 007, sa va spargeti in figuri cu talentele de agent secret si descoperitori de secrete! Eu recunosc ca am visat asa ceva. Ba chiar am incercat sa fac ceva spionaj. Numai ca nu stiu cum naiba reuseam sa lipesc de perete numai urechea dreapta, aia fudula rau, de nu descifram mai nimic, credeam ca-i vreo statie de bruiaj la mijloc. Sau daca am vrut sa fac poze compromitatoare intr-un boschete am tinut apartul invers si m-am orbit singura cu blitzul…Dar in rest am aptitudini, stiu.:)

Am aflat ca acum ar fi posibil sa-mi folosesc talentele de superspioana . Nu ma trimite nimeni sa vad ce mai pregateste Microsoft pentru colectia de primavara-vara. si nici sa vad unde doseste Al Assad armele chimice, alea de se lauda ca o sa le puna sub control international. Dar cuiva chiar pot sa-i fiu de folos sa-si eficientizeze afacerea iar noua, tuturor, sa ne fie mai bine cu un comert mai civilizat.

b84308202ce43169504c9366a9386744_thumb_poze-halloween-avatar-cu-fantome-300x187Cica acum ne putem juca de-a Fantoma de la Opera cu un scop nobil. Mai exact putem fi „mystery-shopping”, adica cumparatori sub acoperire. Daca un patron vrea sa-si testeze angajatii si vrea sa ia pulsul afacerii sale doar n-o sa stea sa urmareasca pe gaura cheii sau pe monitoarele camerelor de supraveghere ca nici vanzatorii nu-s asa de retardati cat sa nu-si dea seama cand sunt sub lupa sefului! Si atunci seful ma trimite pe mine, cel mai bun spion in materie de shopping!

Sigur o s-o propun pentru marire de salariu pe vanzatoarea care rezista cu stoicism insistentelor mele de a-mi arata si a 43-a pereche de cercei cu pietricele roz care sa se asorteze cu a 27-a esarfa inflorata pe care i-o solicit de pe raftul cel mai de sus! Si mai sigur o sa insist s-o dea afara pe duduia care vorbeste de 10 minute la mobil in timp ce eu bat step in fata tejghelei dupa ce i-am cerut o juma de kil de parizer, marfa prea lipsita de pretentii ca sa-si intrerupa convorbirea doar pentru atat! Ce sa mai zic de cea careia i-am semnalat ieri ca untul din galantar e expirat de doua zile dar tot acolo il lasa intercalat printre pachete in garantie!…

N-ar fi minunat ca punand presiune pe comercianti si semnaland managerilor deficientele constatate  sa avem parte de un comert mai civilizat? Eii, s-a dus vremea condicii de sugestii si reclamatii! Iar goana dupa profit lasa loc multor nereguli, ne simtim trisati sau desconsiderati din zi in zi. Desi profitul lor se face din banii nostri iar noi muncim din greu pentru banii astia. Cred ca meritam ceva mai mult respect, zau!

Chestia asta cu mystery-shopping nu stiu daca e sau nu rentabila, n-am incercat-o inca. Eu as face-o din simt civic si putin din amuzament. Dar se pare ca exista si niste avantaje, nu e chiar munca voluntara. Mie mi s-a parut o idee demna de luat in seama si cred ca mi s-ar si potrivi sa colind prin magazine la vanatoare nu numai de chilipiruri ci si de greseli. Asa ca v-am impartasit si voua ideea asta.

Acesta nu-i nici pe departe un advertorial (sa mor eu daca am primit macar o nuca sau o maslina drept bonus!)dar daca ii surade cuiva ideea poate gasi date suplimentare pe www.phantomshopping.com.

Hai, la vanatoare, dragilor, dar cred ca trebuie sa stabilim si o parola, sa ne recunoastem intre noi si sa nu ne spionam unii pe altii. Propuneri de parole conspirative?:)

Tu-crezi-in-povestile-cu-oameni

11 răspunsuri »

  1. Apăi, mai Adelină, pe mine să nu contezi, fată. Că la mine dacă vine fata de pe raion cu cracii şi ţâţele din dotare aproape la vedere şi mai îmi şi zâmbeşte (fals, da’ frumos) sunt în stare să intru şi în descoperirea autorizată de credit a cardului şi tot nu plec până nu cumpăr tot ceea ce are ea de oferit… 😳 Că şi în supermarket eu nu aleg coada la care să mă pun după cât e de scurtă ci după cum arată casiera, chiar dacă aia e coada cea mai lungă din tot magazinul. Dealtfel, de aia cred că e şi cea mai lungă, nu ? 🙄

      • Toate gagicile lui James Bond termină prost (asta dacă termină, că scenele relevante din punctul ăsta de vedere nu-s tocmai concludente) și rămân cu ochii în soare. Și-n plus, tu nu ai renunța la uscata aia de Halle Berry în favoarea Catherinei Zeta Jones, genul de femeie la care, la o adică, ai pe ce pune mâna ?

  2. In apropierea spitalului nostru este un laborator de cofetarie dar au si o mica cofetarie in fata,uneori ne mai apuca cheful de ceva dulce pana aici totul este ok,dar ce te faci cand vanzatoarea are o mutra acra de ti se acresc prajiturile in pachet,i-am propus colegei sa mergem intr-o zi la cofetarie sa-i cerem sa ne impacheteze vreo 20 de prajituri de toate felurile si la final cand este gata sa-i spunem ca nu mai vrem prajiturile ca s-au acrit in pachet de la mutra ei acra. Pupici Silvia

  3. Ce sa le spioneze, ca de multe ori chiar ei le indeamna sa plaseze marfa expirata celor mai putin vigilenti!
    La grea corvoada vrei sa te inhami, Adelina.
    Eu procedez mult mai economicos cu nervii mei. Le las sa cantareasca marfa, eventual s-o impacheteze, dupa care le spun ca m-am razgandit din cauza atitudinii lor. Toate astea, zamabind.

  4. Captivant si educativ relatarea dumneavoastra! Este multumitor sa gasestiarticole autentice si unice. deoarece aminteam de diversitate, pentru cei curiosi, am dat de un site cu relatari generale – imbracaminte, medicamente de slabit, laptopuri, tablete, telefoane, electronice si o gramada de alte obiecte la preturi foarte scazute, dar de o calitate buna.Ce este atragator pe acest blog este faptul ca aduna la un loc toate reducerile din magazinele online de pe piata, chiar si cele ale unor branduri renumite. http://www.bazargorj.ro

Lasă un răspuns

