Taranul la Academie II

Standard

Uff, sa-mi trag sufletul ca doar ce am iesit de la curs.Si sa scriu repede, cat mai am curaj.

De dimineata am avut un curs de urgente cu un lector italian, o frumusete de baiat (noroc ca nu-s pedofila, e mult prea tanar pentru mine!) Nu zici ca-i medic de urgente, eu cand l-am vazut la micul-dejun am crezut ca e cipandelu’ din dotarea hotelului.:) Dar tipul parea bine pregatit, asigura interventii de urgenta in nordul Italiei , un fel de SMURD de-al lor cu elicopterul. Si priveliste frumoasa si voce frumoasa, nici nu stiu cand a trecut cursul…

Dupa pranz, cu stomacul apasand pe creier, am mers la cursul de comunicare. Si-apoi avea doamna lector un debit de italianca nevorbita de mi-a facut neuronii praf, de nici cu mine insami nu mai sunt in stare sa comunic! Atata a vorbit si a gesticulat ca sunt ametita parca  m-a pus cineva sa urmaresm o musca timp de doua ore. Interesanta prelegerea, mult prea teoretica dupa gustul meu, nu cred ca in realitate as avea timpul si disponibilitatea de a face atatea analize si analogii pana sa ma hotarasc sa comunic cu pacientul.Mai ales eu cu pacientul meu o rezolv simplu: ia biberonul, ia pampersul, ia vaccinul si sonorul mic, treci la somn!N-am nevoie de abordari sofisticate.:))

Si ne-a dat doctorita asta doua testari pe care vreau sa vi le impartasesc si voua.Da’ sa nu ma spuneti, ca trebuia sa le predam la sfarsitul cursului, semnate! Eu,fraiera, constiincioasa le-am predat dar colega mea le-a pastrat suvenir! :)) Nu sunt niste testari grele dar o sa vedeti la ca concluzii interesante o sa ajungeti. Nu cred ca le pot posta azi pe amandoua dar macar unul tot va las ca tema de studiu pana maine. Sa fiti sinceri, sa nu trisati si sa recunoasteti ce v-a iesit!

In alta ordine de idei azi ploua,de dimineata m-am trezit intr-o vajaiala de credeam ca a venit taifunul si o sa ne ia pe sus cu hotel cu tot. Deci nu-i vreme de plimbare ci de lenevit in camere. Cred ca la plecare o sa le fac o reclamatie celor de la bucatarie; cum e posibil sa aibe 2-3 feluri de prajituri dimineata, la pranz si seara? S-a dus naibii cura mea de slabire, cred ca abia craciunul viitor sa imi ating telul cu cele 10 kilograme in minus…

In concluzie viata la Academie e palpitanta si indestulata, chiar invat lucruri utile si cred ca o sa-mi fie de folos cursurile astea. Cu silueta o rezolv cand ajung acasa, trec pe post negru si rugaciune, plus program intensiv de munca sa-mi fac turele restante… Si acum…test!! Bafta!

3 răspunsuri »

  1. si testu? unde i testu? ca l am cautat si pe sus si pe jos si nu l gasii… sa l fi luat ploaia? dar macar bine ca esti bine, cu cura o rezolvi tu. daca vrei te ajut cu un sfat ceva :). oricum nu renunta la dozator, adica la apa, oricum ar fi rau nu face. numai bine (adica face bine si bine sa iti fie si tie, doamna academiciana in devenire).

Lasă un răspuns

