Test de comunicare

Standard

Acest test l-am primit fiecare pe cate o foaie si nu ni s-a permis sa ne uitam decat in momentul in care s-a dat startul. Retineti ca e strict individual si dureaza fix trei minute! Daca va incumetati, faceti-l si voi dar cu maxima sinceritate. O sa va povestesc si eu cam ce a iesit la noi.Deci:

ACTIONEAZA IN 3 MINUTE

1. Inainte de a face ceva cititi cu atentie fiecae punct al acestui exercitiu.

2. Scrie numele in coltul din dreapta sus al foii.

3. Trage un cerc in jurul cuvantului „nume” de la a doua instructiune.

4. Deseneaza 5 patrate mici in coltul din stanga sus a foii.

5. Inscrieti un X in fiecare patrat in interiorul unui cerc.

6. Scrie numele sub titlu acestei lucrari.

7. Langa titlu scrie…Da,da, da

8. Traseaza un cerc in jurul instructiunii nr. 7.

9.Desenati un X in coltul din stanga jos a foii.

10. Traseaza un triunghi in jurul lui X, care tocmai a fost desenat.

11. In partea de jos a foii multiplica 703×66.

12. Traseaza un cerc in jurul cuvantului foaie in instructiunea nr. 7

13. Cand ajungi la acest punc pronunta cu voce tare numele tau.

14. In cazul in care credeti ca ati urmat instructiunile pana la acest punct pronunta cu voce tare „da”.

15. In partea dinn spate a completarilor de hartie 8.950+0.805

16. Traseaza un cerc in jurul valorii si apoi un patrat in jurul cercului.

17. Numara, cu ton normal, de la 1 pana la 10 si invers.

18.Marcheaza 3 gauri mici cu varful stiloului in partea de jos a paginii.

19. Daca eati prima persoana care a ajuns la acest moment spunecu voce tare „Am fost primul care a ajuns la acest punct si sunt lider in urmati instructiuni!”

20. Subliniaza toate numerele de pe aceasta lucrare.

21. Spune cu voce tare „aproape am terminat si am urmat toate instructiunile!”

22. Acum ca ati terminat de citit toate punctele din acest test umple numai instructiunea nr. 2 .Stai linistit pentru ca altii sa nu priceapa ca ati terminat exercitiul.

********

Astept sa-mi spuneti cum v-ati descurcat desi e mai greu fara textul imprimat pe o foaie.Ce parere aveti, stati bine la capitolul comunicare, receptionati corect un mesaj?🙂

39 responses »

      • Am dat de-a lungul timpului vreo 3-4 dintr-astea. Primul rând l-am găsit neumblat a doua zi în tomberonul de lângă clădirea în care se țineau cursurile. Ulterior am mâzgălit tot felul de giumbușlucuri și minunății și nimeni nu mi-a reproșat că aș fi luat-o razna.

    • subscriu Dane. tocmai l am facut si n am priceput o iota. si zau ca m am straduit si sa calculez si sa pricep. cred ca trebuie sa l reiau cand nu mi e foame, o avea alt rezultat :))

      • Păi Adelina doar ce se lăuda la postarea anterioară că o îndoapă ăia pe acolo cu ‘jdemii de prăjituri. Și ea nu pune la chestii dintr-ăstea fără să dea și ea un fursec, o măslină, ceva…👿

  1. uite Adelina ca ne am pus mintea cu tine si testul alora. eu stiam ca s buna la comunicare. acum sunt doar confuza :)). ma duc sa bag niste conopida cu usturoi poate se aseaza neuronii la loc :))

  2. dupa ce am mancat o gramada de conopida cu usturoi, dupa ce am mai meditat vreo doua ceasuri, mi a picat fisa. de fapt toata smekeria era sa urmezi instructiunile, oricat de absurde ar fi, fara sa incerci vreo concluzie logica, fara sa ti pui intrebari existentiale. doar sa urmezi orbeste. ei uite vezi, asta nu s, sa urmez orbeste instructiuni, fara sa mi se raspunda la o gramada de „de ce” – uri n am putut ever. chiar si dintr un test atat de absurd mi am dat seama. asa ca mi au cam zburat fumurile de lider… de urmat instructiuni. ufff, bine ca i numai atat🙂. macar m am dicstrat🙂.

  3. Când ţi se spune că ai doar 3 minute la dispoziţie şi trebuie să răspunzi nu ştiu câte întrebări, este absolut ilogic să te apuci mai întâi să citeşti tot testul. Înseamnă că eşti retardat şi nu ştii să faci o înmulţire şi să încercuieşti un cuvânt, aşa că treci la următorul punct. Chiar m-a enervat idioţenia asta…🙂

    • Rezultatul e ca nu suntem atenti, ne grabim ca fata mare la maritat si nu citim cum trebuie. Practic nu trebuia sa facem nimic, doar sa citim pana la capat si sa ne semnam, restul erau capcane.🙂
      Bun venit in vizita.

Lasă un răspuns

