Dureri inaBUSITE

Standard

Sunt avariata.  Era sa fie grav dar e suportabil, o sa supravietuiesc.

Fiindca ma tot gandeam cum sa ma sinucid din cauza depresiei pluviale si nu gaseam cea mai adecvata metoda ca n-am gasit cutit ascutit sa-mi tai venele, cui in priza n-avea rost sa bag ca picase curentul, vipera sa ma muste n-aveam ca era in hibernare, streang gasisem dar sapun nu si nici s-o plagiez pe Anna Karenina nu mergea ca s-au sistat toate trenurile prin gara noastra, a zis Dumnezeu sa-mi dea o lectie. Vrei suferinta? Ia d’acilea!

0520dedos_004Am tras o usa grea de metal fara sa bag de seama ca nu era pe de-a intregul in interior si un deget ramasese afara. Cat pe ce sa fac egal cu Sotu’ la numarul de degete! Nu l-am retezat, numai l-am zdrobit binisor sa am o unghie indoliata.

Ma duc si ma vait, normal! si ma intreaba lumea ce-am patit. Eu ma victimizez corespunzator si le arat degetul. Lumea se supara ca fac gesturi obscene. Parca am ales eu sa-mi prind in usa tocmai mijlociul? Ca era cam greu sa inchid usa cu degetul mare afara si sa arat acum semnul ca totu-i OK!

Asa ca am umblat toata ziulica cu degetul mijlociu ridicat ca daca-l lasam in jos zvacnea prea tare de durere. Nu, nu m-am intalnit cu nici un sef din pacate. Si din fericire nu l-am strivit pe aratatorul drept, singurul cu atestat de tastator !

De sinucideri m-am lecuit. Daca doare asa tare un amarat de deget la ce naiba sa mai incerc ceva mai amplu? Lasa, ca o trece ea si vremea asta deprimanta! Si daca nu trece mai am o damigeana de tuica in camara, nu ma intoxic eu cu Xanax si alte chimicale…

42 de răspunsuri »

  1. Imi pare rau de destu tau. Alta data sa ai grija de el sarmanu si sa nu-l mai uiti pe afara, sau pe dinauntru. Si e si pacat sa iei xanax, daca ai tuica. E deprimant intradevar, cu ploaia asta, deprimant rau, m-am sinucis si eu verbal putin pe blog.

    • Nu-i mare bai cu degetul meu, la cat de falnic sta ridicat cred ca a inceput sa-i placa sa fie admirat, sper sa nu raman cu reflexul asta. 🙂 Din cand in cand trebuie sa mai tragem si o jelanie pe blog (asa, dand vina pe ploaie) ca sa gasim puterea sa mergem mai departe.

  2. Ştiu că nu e de râs, dar mă bufneşte râsul şi când o păţesc eu! Uite, ca să mă ierţi că plâng de atâta râs, pe lângă multe uşi trântite cu sete peste propriile-mi degete, îţi mărturisesc că mi-am rupt degetul mic de la un picior cu un dicţionar enciclopedic… francez (mă ţineam cu o mână de deget că mă durea şi cu una de burtă că mă durea şi aia de râs!). Şi toţi râdeau de mine când le spuneam că mi-am rupt degetul cu…limba franceză! (pe care am înjurat-o cam două luni…) M-ai iertat? 🙂 E maximă ilustraţia…

    • Odata ma vaitam ca ma doare tare capul. Si cineva mi-a zis „ia da-mi o mana incoace ca te vindec eu!” Eu i-am intins-o si m-a strans tare la imbinarea degetului mare cu aatatorul. ASa de tare ca mi-au dat lacrimile. „Te mai doare capul?” m-a intrebat. „Nuuuu, ca ma doare mana!” pai vezi, ti-a trecut capul! 🙂 cica creierul nostru nu poate percepe doua dureri in acelasi timp, se concentreaza numai pe una. Asa ca stai sa ma gandesc ce nu ma mai doare. 😉 Cat priveste franceza, asta poate rupe degetele oricui!!

  3. Eh, da… o damigeană plină cu anestezic, unde mai pui că s-ar putea dovedi şi antidepresiv. Dacă consumi cu responsabilitate îţi ajunge până la primăvară… da’ io zic să nu faci abuz că şi primăvara se lasă cu astenia specifică, încearcă deci să-ţi ajungă pân’ la vară 😀

    • Acum cativa ani mi-am facut o entorsa la glezna dreapta, la Azuga si prietena mea ma „oblojea” zilnic cu bai reci-bai calde si masaj. Durea ca naiba asa ca a trebuit sa ma anesteziez cu niste visinata. Doamnee, ce anesteziata am umblat vreo trei zile! Si eu si ea, de mila mea si din solidaritate! :))

  4. Si barbatul meu are, de doua saptamani, un deget jumatate zdrobit care arata ingrozitor. Accident de munca. In prima clipa in care am auzit ce s-a intamplat ( eram la telefon) ce crezi ca am facut, draga mea? Te rog sa ma crezi, ca e purul adevar. Am spus: ‘dar mai e degetul acolo? Ca mai am pe cineva cunoscut care a scris un articol pe o tema de asta despre sotul ei”…Si am continuat povestindu-i despre „au mai ramas doar nou” pana cand de ras a uitat de durere. Cred ca ar trebui sa ii fac tratament cu un articol de-al tau in fiecare seara.

    • Pana la urma un deget e doar un deget, mai raman destule care sa-l suplineasca! important e sa nu se vatameze piesele unicat, alea foarte pretioase. 😉 vezi, poate daca-i pui un articol de-al meu pe rana in fiecare zi se regenereaza ce e strivit. Daca nu incearca si metoda clasica „da sa pup, sa treaca!”Si daca nu si nu sa stii ca am o drujba noua, pot sa ti-o imprumut! 😉

  5. eu te invidiez doar pentru tzuica. atat . :))
    si i pacat ca nu te ai intalnit cu cine trebuie in perioada asta.
    hai ca cica trece ploaia si o punem de zambete si voie buna.

  6. Bravo pentru inițiativa cu damigeana de țuică în fiecare cameră. Întrebarea este, de ce nu am găsit-o când am stat la voi ? Sau în camera noastră nu se aplica regula ? Sau a găsit-o soața înaintea mea ? That is the question.

    P.S. Las’ că vă calc eu cât de curând, vin cu detectorul portabil de țuică. Sau, ia stai puțin, camera în care dormim noi nu este deasupra beciului ? Mai bine decupez un chepeng și cobor direct în beci, sau trag un furtun la damigeană. Ce zici ?

      • Tu faci misto de cineva ? Tu nu vezi ca ai deranjat întregul județ cu țuica ta ? Lasă ca
        venim noi prin provincia voastră (județul ăla mic). Apă plată cu lămâie să consumi tu cu Cristi, contribui și eu cu cu 2 mere, hai pa…

        P.S. Pregătește-te pentru luna luna noiembrie (sărbătoarea pensionării .,..) Nu accept absențe.

      • Nici noi nu acceptam absente asa ca n-ai nici o sansa sa scapi de noi! Doar sa fiu in tara ca,stii, eu calatoresc muuuult…:) Sa pregatesti niste bere cu lamaie!

  7. Un coleg de serviciu, trecut binişor de 60 de anişori, mă sună într-o dimineaţă : „Întârzii şi eu 10 minute că mi-am prins degetul mijlociu de la mâna dreaptă în uşă şi nu pot conduce aşa că vin cu autobuzul”. L-am întrebat, mai mult de complezenţă, „Te doare rău ?”
    „Pe mine, mai puţin, că beau ceva şi-mi trece. Nevastă-mea e cea care-o să sufere mai mult…”

    • :))) Uite un om care stie cum se folosesc corect anestezicele! Si Sotu zice ca nu l-a duraut asa tare operatia de amputare a degetului cat l-a durut sa-i scoata verigheta. Oare gandea metaforic la suferinta mea? 😉

  8. Of, era tot ce-ți lipsea! Hai că se face vremea frumoasă și ieșim să ne luăm dresuri cu motive norvegiene și cercei, nu-i așa? Curaj, Adelina, dă-o încolo de depresie!

      • Vezi în catalogul Carrefour, eu îi ador pentru că sunt feminini și copilărești în același timp. Sunt grosuți, de toamnă-iarnă, din bumbac cred, motivul e cel cu steluțe și dungi, în două-trei culori. Eu am „curaj” să-i port, mă înveselesc și mă întineresc în același timp. Cercei? Da, unii din lapislazuli.

  9. Întâmplarea ta mi-aduce aminte de degetul meu cu atestat de tastator cum zici tu, avariat cu 5 zile inainte de nuntă, intr-un panaritiu trăit singular in această trecere prin viata. Mai aveam un pic şi eram mireasa cu gesturi obscene, cum zici, dar m-am controlat, iar de durere am scapat fix cu două zile inainte de eveniment. Ca si completare, intr-o noapte, l-am rugat pe cel ce mi-era deja sot, civil, să imi coacă niste ceapă să mi-o infăsor pe deget. Aveam niste dureri …mamă, mamă. Când colo el vine cu tigaia şi uleiul din dotare cu o inocenta greu de descris: e suficient? Am rezolvat singura durerea, ceapa şi ce o mai fi fost, dar de atunci am o mare compasiune pentru degetele zdrobite. Te pup.

    • O, panaritiul e groaznic! Am avut si eu odata si mi l-a operat un chirurg fara anestezie. Am rabdat ce am rabdat si apoi i-am zis sa ia distanta ca risca sa primeasca un shut in c** ca nu pot sa dau cu pumnul dar picioarele sunt libere. Cand ii spui unui barbat sa aduca ceva trebuie sa-i dai instructiuni clare, mai ales daca e vorba de ceapa; i-am zis si eu sotului meu odata, pe cand iese pe usa, sa ia „doua de ceapa” (ma referam la kilograme, desigur) si el a venit cu…doua cepe! 🙂

  10. M-am învăţat să fiu ceva mai atentă la ceea ce gândesc, mai ales după ce am rămas cu degetul arătător „capsat”. Un accident (fie el şi minor), îmi arată că m-am revoltat împotriva la ceva, sunt în dezacord cu ceva fără a mă informa ceva mai bine sau că m-am băgat într-o problemă care mă depăşeşte. La mine a fost arătătorul, la tine mijlociul. Fiecare deget înseamnă ceva Adelina…

    • Si ce inseamna cand iti storcosesti mijlociul? cred ca au fost niste injuraturi din partea cuiva, mai ales ca eram intr-o misiune de adunat semnaturi pe o revendicare. Sacrific orice numai aratatorul nu, ca n-as mai putea scrie pe blog.

      • Phui că m-ai pus în dilemă! Să mor eu! Cum să-ţi explic?!?
        Te-ai supărat tare de tot… că eşti femeie. Adică un bărbat (care cam fuge de responsabilităţi) te-a pus să faci ceva şi-ţi venea să-i dai una… dacă erai bărbat. Deci, te-ai supărat (în realitate) TU pe TINE că te-ai născut aşa. Iar când te superi bine de tot pui muuultă energie. ŞI bum!

  11. aoleu! Mă doare numai cât îmi amintesc…
    Am pățit-o în ultimul an de facultate…Am ieșit dintr-un magazin și mi-am uitat deștu’ acolo. Toate ușile erau din termopane, numai a ăluia era din fier forjat. Restul…e can-can 😆

Lasă un răspuns

