Da’ pana cand?

Standard

Candva, demult, parintii mei au vrut sa scape de o mobila veche si s-au gandit sa i-o dea unui tigan care locuia langa blocul nostru. A zis tiganul bodaproste, s-a opintit cu dulapurile pe scari patru etaje dar cand sa ia si masa zice „p-sta n-o iau, ca mai am acasa doua mese aproape trei.”

Asa si eu, am facut pauza de scris doua zile, aproape trei si degetelul da semne de neliniste. :)) Asa ca n-am ce face si scriu! Nu ca as avea vreun comunicat important pentru tara sau de raportat vreo mare realizare, doar ca n-am stare daca nu insir cateva slove. Si mi-au venit in cap de-astea cu rima…

 

Ma cert cu mine insami de zici ca-s schizofrena

Ma contrazic, ma bomban, incerc sa negociez

Pun intrebari de blonda desi-s mai mult satena

Ma-nvart printre dileme de parca-s titirez…

.

Eu, fiinta generoasa, cum generosi mi-s nurii,

Aprob sa ling o frisca, sa sug o caramea

Cealalta eu, cea acra si neagra-n cerul gurii

Cantarul mi-l arata: Mai ho, ce pana mea!

.

Poftesc niste margele, tanjesc dupa cercei

Eu, jumatatea buna din portofel scot tot

Cealalta jumatate imi numara doi lei:

De un inel ti-ajunge, restul raman in cont!

.

De-i pana la chenzina si-ar vrea vreo doua sute

Vecinul de la gard sa-si cumpere salam

Jumatea mea cea buna hop! sare sa-l ajute

Jumatea cea hapsana imi striga iute: N-am!

.

Si lupta dupa lupta mereu sunt in razboi

Iar dreptul meu de „veto” mi-l exercit constant.

Doi neuroni la tample si-atata taraboi?

Pai de erau mai multi ce s-ar fi intamplat?

.

Daca in lupta dreapta si la egalitate

Balanta nu se-nclina nici daca dai cu tunul

Ca sa triumfe pacea, sa am si eu dreptate

N-ar fi oare-ntelept sa-mpusc mai bine unul?🙂

23 responses »

    • Fiindca astia doi neuroni bezmetici trebuiau sa poarte un nume si nimeni n-a bagat de seama ca-s doi, nu unul, s-au numit…Adelina!🙂 Cred ca s-ar putea folosi si clonarea da’ cine naiba sa se mai incumete sa ma multiplice?

  1. Eu care traiesc de o viata cu Gicu si Marin , cei doi neuroni zglobii te inteleg. Eu in loc sa impusc unul tot astept sa adopte astia doi un neuronel ceva sa putem avea majoritate la vot in vreo directie

    • Inteleg ca militezi pentru drepturile minoritatilor de orice fel dar puteai sa te orientezi si tu spre un Gicu si-o Maricica, era o sansa de procreere… Dar se poate si-n varianta ta, ca doar si poporul roman s-a zamislit din Decebal si Traian. :))

    • Unii au scris cu pana de gasca, eu am folosit creanga de maslin. E buna si in loc de nuielusa.
      Aia cu mesele nici eu n-am priceput-o, de trei decenii caut solutia; m-am gandit ca una din mese n-o avea decat doua picioare, o fi proptita de un perete…Daca zicea de scaune era mai simplu, ca omu’ poate sa fie constipat sau sa aibe diaree…🙂

  2. Hai să facem un partid ceva, astea cu dileme cvasipermanente, că și la mine-n creier e-o luptă continuă. De obicei învinge partea bună, dar am și momente când aia rea preia controlul și-atunci e vai și-amar de cei ce-mi pică în vizor.😀

    • Maaama, ce idee!! Gata, punem de-un partid, ne facem membrii fondatori (sau infundatori!), dam adeziuni si adunam si cotizatii. Te propun pe tine presedinte, te aprob in unanimitate da’ sa ma iei si pe mine vice, nu zic co-presedinte ca nu facem alianta, nu avem doctrine separate. Gata, diseara scriu statutul si depun cererea de inmatriculare! Pe bune!🙂

Lasă un răspuns

