Perle din ograda mea

Standard

419136_469319506476318_1294951294_nN-am mai scotocit demult prin cufarul cu perle al cautarilor ce mi-au adus vizitatori pe blog. Am facut-o azi si m-am linistit: toti nebunii sunt la locul lor, nu lipseste nici unul! Banuiesc ca si voi aveti colivia voastra cu sticleti, nu cred sa fie eu o Mecca a ciudatilor.

Dupa o lectura rapida m-am gandit daca n-ar fi benefic sa-mi deschid o rubrica permanenta, dupa modelul Radio Erevan in care sa lauresc cititorii torturati de intrebari fara raspuns. Sa va dau cateva mostre:

-Ce poti face daca ti-a intrat o insecta in ureche si a murit acolo?

Daca familia n-o revendica s-o ingroape dupa ritual poti sa spui tu o rugaciune, sa-i faci un parastas si s-o lasi sa-si doama somnul de veci sub un strat de cerumen.

-La canarul meu ii merge burta ce sai dau de mancare?

Numai burta merge, restul sta pe loc? Nasol, ai grija sa nu se indeparteze de baza ca o sa ai un canar eviscerat!

-De ce e ciocolata mai buna decat barbatii?

Poate fiindca are mai multe patratele si se poate savura oriunde, si-n metrou si la birou? 🙂

-Cum se procedeaza imbalsamarea dupa deces?

Ei, era mai interesant sa-ti spun cum se procedeaza daca vroiai inainte de deces…

-Rasul de la ce vine?

Asta chiar e intrebare grea, inca ii caut raspuns. Uneori vine din senin, alteori vine din padure, depinde.Desteptii zic ca-i rau sa vina de la aduceri-aminte.

thinking_emoticonFoarte multi cititori ma cauta din motive profesionale. Probabil ca faima mea a facut inconjurul planetei dar cred ca unii n-au priceput exact care e specialitatea mea. Asa ca ma cauta cu pretexte

 -daca torn apa in cur

-vreau sa imi fac gaura mai larga in fund

-injectii in fund asistenta

         -manca-ti-as analiza…

Ce ziceti, sa-mi iau o bormasina sau un picamer? 🙂 Sa ma apuc de analiza matematica sau de analiza gramaticala? ca moare omu’ nemancat!

Desi declar pe proprie raspundere ca posed doar O zeama de cuvinte multi vin cu alte cerinte:

-zeama de curcubeu (tot e bine ca vrea cu beu!)

-zeama de pasarica (cu galuste sau taitei?)

-zeama de buba (purulenta, sanghinolenta sau cu lichid clar?)

Am foarte multe cerinte de ordin lingvistic, Gugal asta o fi crezut ca am facut parte din echipa de academicieni care au editat DEX-ul:

-cuvinte intelectuale

(persuasiv, celeritate, oenologie, stroboscopic, infrigement…suficient la miezul noptii!)

-cuvinte pentru proaste

(toate cele dinainte, ca sa nu le priceapa proastele. Plus apelativul „fa” pentru muzicalitate!)

-injuraturi academice

(wow!  introduce-ti-as sarma galvanica in orificiul nazal! sa decedeze preaerudita dumneavoastra mama! sa va expediez unde ati locuit in stadiul de morula si blastula! sa va fecundez niste falange peste mandibula si sa va inventariez premolarii!…gata, ca astea le pastrez pentru o eventuala teza de doctorat!)

Ar mai fi niste cautari interesante dar neavand semne de punctuatie nu stiu unde sa fac pauza de respiratie si cum sa le interpretez. voi ce ati intelege de aici?

-vreau sa vad copilu lu mesi (daca era ma-sii pricepeam!)

-am mostenit terenul stramosii mei chiar daca au pascut vacile au demnitate (stramosii erau ierbivori? vacile au demnitate?)

-cand tata e bolnav ascultati dragi mei mama nu ma doare doar capul (????)

-pisici amuzante si sa scrie ceva amuzant sa mearga (n-am incercat niciodata sa vad daca pisica mea merge cand scriu ceva amuzant.Poate n-am eu suficient umor sau am o pisica prea lenesa…)

465Si astea sunt numai cateva din perlele gasite, n-am insistat cu scotocitul. A, da, ar mai fi o cautare interesanta: cineva solicita  in nenumarate variante niste descantece de impotenta! Alo, Melissa si Vanessa, vi s-a ratacit un client! L-as rezolva eu da’ nu stiu care e tariful si mi-e sa nu va stric piata. :))

Pe la voi, dragilor, ce mai e nou?

52 de răspunsuri »

  1. Un ascultator intreaba la Radio Erevan:
    -Buna seara, as vrea sa stiu cine a inventat genul de dans step!
    -Stepul a fost inventat de Stepan Stepanov Stepanovici, care avea 10 copii si o singura olita de noapte.

    Se poate face sex la distanta?
    Intrebare la Radio Erevan:
    – Se poate face sex la distanta?
    – Da cu conditia ca sexul sa fie mai mare ca distanta….

    Multumesc pentru o dimineata zambareata ! :))

    • Intrebare la Radio Erevan:
      Credeti ca iaurtul e un remediu impotriva impotentei?
      In principiu da, dar numai in combinatie cu ipsosul!
      ***
      Cand au avut loc primele alegeri libere de tip sovietic?
      In rai, cana Adam a ales-o pe Eva!

      Traiasca Radio Erevan!Si bun venit in casa mea! 🙂

  2. In opinia mea injuraturile academice trebuie sa fie asa mai su sinergiile prezentului genul ala o zi fara dumneavoastra e ca o zi de concediu, ma gandesca ca va potriviti genial in operele lui Ionesco sau intalnirile cu dumneavoastra ma fac sa imi apreciez soacra 😛

  3. Oh, Doamne! Eu sunt la pantaloni scurți pe lângă tine, Adelinoooo!:) Nu mi-a dat prin cap să văz cum se ajunge la mine. Acum ce m-am uitat puțin și doar am descoperit că (probabil!- nu-s lămurită) trebuie să fie vreun serial ceva numit „Cu capul în nori” că văz scheme cu episoade, la ce oră începe, chestii pe aici și pe dincolo sau chestii legate de nori, de copaci, de case, de hArtiști…dar nimic spumos, nimic amuzant:( Dar ce mă??? Io nu-s amuzantă deloc???… Ia să mai caut să văd! 😉

  4. 😦
    Adelina, la tine vin cei care au dat de dracu* şi caută soluţii.
    La mine vin cei care-l caută…
    Se pare că cei mai mulţi dintre vizitatorii mei au intrat în criză de „filamente” şi vin la depozitul personal doar când se împiedică de vreun „punct” sau o „virgulă”.
    Fiecare cu perlele lui!

  5. Adelina, nu pot sa te scap de asemenea specimene. Au si ei rostul lor
    Altfel…cum as putea eu rade ca nebuna la prima ora?

    Radio Erevan :
    – Ce face zb zzzb zzzzb ?
    – O albina care da înapoi!

    • Cam asa ceva gasesc la cautarile ce duc la blogul meu! Am niste cautatori fratee! Adineauri ma uitam ca cineva se jelea intr-o cautare „cred ca am sifilis”; No, cum sa fac eu sa-i spulber aceasta incertitudine? 🙂

      • Nu stiu. Spune-i adevarul, spune-i ca are.:-)Am gasit si eu ceva aberatii la cautarile ce duc spre blogul meu, dar ale tale sunt de departe mult mai amuzante.

  6. Pingback: Înfiinţez o rubrică duminicală permanentă, "Recomandările săptămânii”.

  7. Iaca, m-am hotarat sa spun si eu ce e mai nou in lista de cautari a blogului meu:
    -babe ridate
    -babe care arata….
    -pletosi
    -fete in reclame activia
    -sindromul femeii gospodine
    -mark zuckerberg lenevirea
    -basmale romanesti
    -cu babe nebune
    Un articol am scris si eu despre babe si aia mi-a fost. Hahaha.

Lasă un răspuns

